Wednesday, December 16, 2009

WAJIB Baca..!!

Syabas..!
Tahnhiah..!!

Sahabat bloggers kita, Theunspinners yang pernah mendapat liputan akhbar muka depan Utusan Malaysia baru baru ini apabila menelanjangkan kisah menantu Nik Aziz.

Kali ini blog Theunspinners telah berjaya menyiarkan sebuah artikel yang cukup informatif menjelang perbicaraan kes liwat Saiful Bukhari yang bakal didepani oleh Anwar.

Rakyat harus tahu siapa sebenarnya makhluk durjana bernama Anwar Ibrahim.

Satu kupasan yang baik dan jangan tunggu lagi, segeralah KLIK sini

8 comments:

GOMO said...

salam..mantap bro...kita cabar ujian DNA..ha ha ha

AbgTuah said...

SALAM..

HUHHH..HUHHH..!!

MEMANG PANAS DAN HEBAT GILER ARTIKEL NI..

BUKAN CALANG-CALANG ORANG YANG BERANI MENYAIRKANNYA..!!!

Mazlees Sarong said...

tak sangka aku yb azmin ali ade anak dara lawa2, cun cun laa

aku nak apply jadik menantu azmin..!!

nanti bole aku panggil azmin "PAPA"

matrengganu said...

Moga2 tuhan makbulkan cita2 Mazlees Sarong. Nak ambik dua2 sekali ke ? Mana boleh madukan 2 beradik.

Untung nasib badan, adunan yang baik dalam acuan yg sempurna ...

Sebab tu la Abg Nuar suka tumpang semangkok !

kumarisen said...

assalamulaikum...

xslhkan nk komen n mengingti..

gua stuju btl dgn korng smua...sy xsokong pkr sbb pkr 2 asal umno gk.

bab politik plak, gua xkata ummno 2 slh. dlm umno ad y baik, dlm pas ad gk y buruk. kita sama2 lh baiki smu 2.

tp gua ad reason tersndiri knpe gua kt pas. y 2 korg cr sendiri knpe. org kata nk tau kne blajar, pe la dengar2 ceramah agama.
cthny mengapa sy tolk umno..
dlm Al-Quran ad empat perkara y ditekan kn, puasa, wahsiat, hukum hudud, pergaulan. knpe krjaan tolng hukum hudud xtau la, sedangkan hukum hudud 2 prlu dilaksanakn, pelaksanaany sm cm kita wajib puasa. klu kita kata hudud xblh dprktik skrng mka ibarat cm kita kata puasa 2 pn xsesuai. lbh kung cm 2 la. dlm sjarah nabi, setlh jd perdana menteri madinah, pertama skali pelembgaan islm, nabi nk buat undng2 sndiri tp ALLAH xbenarkan sbb DIA tau nabi akan letk seringan2 hukuman sbb dia syg pd umat ny, tp ALLAH titahkn dlm al-Quran supaya laksaknlh hukum hudud iaitu hukum kisaq. 2 antr sbb para ulamat perjuangkn hukum 2. why ke dua, klu org membunuh hukum dia bunuh, dlm udng2 mlysia tali gantung tp hudud pancung dgn pedang. scr waras kita fkir sm je tp sbnrny kita clp. ALLAH arh pancung mereka y membunuh tp kita p gantung, cian kt mereka sbb ble kt padng masyar septutnya dosa dh kurng sbb kne gantung tp ALLAH xterima dgn hukuman 2 sbb xikut ckp DIA. so sia2 je org 2 mati d dunia kne gantung tp dosa xterhapus. so klu kita umat islam, kita akn selamtkn sesama umat kita.

cuma gua nk bg tau la, jgn sesekali kita benci ahli agama mau pn ulamak. xkesh la sokong sape2 pn. sbb nabi dh ckp y menymbung ape y beliau bt bkn keturunan tp para ulamak. katakan pas n umno duk gaduh, tb2 kiamat, kat seblh mane anda nk duk, sblh dketuai ulamak or bangsawan?? klu sy lbh ykin ulamak la. y kedua npe kita xblh bnci para ugama ni, katakan kita mati, sape y mandikan kita? y tanam kita? xln xbkn org ugama la y urus kita. xkn kita nk suruh bangsawan uruskn kita manyat kitakn.

sy ok dibwh pentadbirn spe2 pn aslong dia utamakan agama.
so, xprlu gaduh kot.. kita sokong y mane wajib bkn sokong y mane kita nk k. wassalam..

Medan Info Kita said...

sdra kumarisen,

saya cuma nak resp pd konteks hudud.
jgn hanya melihat umno-bn tak nak hudud.
pergi tanya husam musa & kesemua pimpinan PAS, knpa pd mula2 bila KJ cabar Husam secara t'buka "apakah PAS akan laksanakan hudud jika Pakatan dpt k'jaan pusat, Husam kata YA.."
tapi tak sampai 24 jam bila Guan Eng, Kit Siang & Karpal mengamuk terus Husam tarik balik + lain2 pimpinan PAS langsung tak bantu Husam, kenapa..????
Mana pergi perjuangan PAS nak laksanakan hudud..??

Skrg nie apa pula kelebihan PAS nak dibandingkan dgn UMNO kalau tak laksanakan hudud..?

Mana pergi slogan NEGARA ISLAM yg pernah dibawa oleh arwah Ust Fadzil Noor..?

PAS sanggup meliwat perjuangan asal penubuhan parti mereka yg akan jadikan Msia sebuah negara islam..!!

Skrg dah jadi PAS For All sbb dah tak guna potongan ayat surah Al Imran sptmana dulu2 PAS kata org islam tak boleh undi wakil rakyat bukan islam...

Medan Info Kita said...

dagey@bungkill rock pilah,

kawan2 pesan suruh awak jgn lupa makan ubat ya..

jamil said...

Kumersen,
sy sokong pas sebab apa yg pas buat semua betul dan boleh. berbanding dgn umno, jika buat betul tetap salah dimata pas. umno tak pegang kunci syurga. Hanya pas, jadi saya saja sokong kot2 dapat tiket free. boleh bawa sekali ayam itik masuk