Friday, August 27, 2010

Tempat Sujud Terus Dipijak Oleh KAFIR…!! Giliran Masjid Di Selayang Pula…!!

JAIS memang kena tegas..!! Janganlah kita mengharapkan apa apa tindakan daripada PAS Selangor yang memang sanggup dan rela menjadi barua dan kuda tunggangan kepada DAP dan PKR.

Setelah semalam kita disajikan dengan berita pembongkaran majlis mencemarkan Surau Al-Huda di Kajang oleh wakil rakyat DAP, Teo Nie Ching, masih ada lagi wakil rakyat bukan islam diajak masuk kedalam tempat solat orang islam..! Kali ini giliran Masjid At-Taqwa Selayang Baru mentauliahkan Ahli Parlimen Selayang, William Leong Jee Keen.

Bertopengkan majlis penyampaian sumbangan, William Leong turut diberikan ruang untuk “bertazkirah” diimana beliau berpesan supaya isu agama tidaklah dimainkan semata mata untuk kepentingan politik…..

11 comments:

Anonymous said...

Bila Islam di kafir kan dan kafir pula di khalifah kan.

dolu MP taiping baca surah al quran kat PRK bukit gantang

kesian dan sedih aku tengok orang melayu sekarang.

Kita sibuk membela rakyat palestin tapi Islam dan rumah Allah di permainkan di negara sendiri

sedih di bulan ramadhan.

Anonymous said...

disini aku ingin ketengahkan satu isu...sumbangan dari puak DAP ini adalah peruntukan dari kegiatan haram mereka,sapa tak tahu penglibatan gengster dalam DAP, gosip mengatakan kegiatan pelacuran,rumah2 urut,pusat2 judi ada yang mengaitkan dengan DAP.. pehh 10% daari hasil tersebut di gunakan untuk memberi sumbangan kepada PAS...mcmana ini,takkan pas tak siasat mana depa dapat duit ni...tau terima saja...

Bingai @ Bangang said...

YB nak kencing kat mimbar pun tak pe janji MASYUUUUUUUKKKKKKK....


Aku Yang Bingai
Indon oh Indon di Tendang Terajang

Jeffry said...

DIORANG MASIH TAK PUAS NAK DERHAKA LG DGN TITAH BAGINDA SULTAN LA TU!!..KUANG HAJAR TOL LAA PUAK KOMUNIS NI! HARKKK PTUIHHH!!

Anonymous said...

GEMPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/08/pendapat-ulamak-dan-fatwa-jakim.html

Anonymous said...

Kenapa di dewan solat. Penting sangatke...

katak said...

dlm islam ada masalah ke perempuan berucap..

confirm ke dia bercakap soal politik.......ko dgr sendiri

wajib bertudung bagi yg mngaku beragama islam...ada paksaan ke terhadap org2 bukan islam

Anonymous said...

memang kita marah dengan situasi ini. tapi banyak manakah kita sendiri yang mengimarahkan rumah-rumah Allah?

Ade said...

buatlah fitnah banyak2. takpe. Allah tak marah. Sebab apa? sebab yang buat fitnah orang melayu. yang kononnya nak jaga Islam.

Kalau tak faham Islam, tak payah la nak sebut surau, masjid. Orang melayu macam ni patut buat kan kuil yahudi je. Pastu jaga lah sendiri jangan bagi sapa-sapa masuk. Senang aku nak bunuh.

Anonymous said...

Sudah lah bro.. jangan berat sebelah.. dah jd tradisi UMNO/BN yang memecahkan benteng penyatuan kaum di Malaysia.

Pantang Pakatan Rakyat dapat tempat di hati rakyat, dah nak besarkan isu.

Macam mana pula mat salleh n minah salleh boleh ambil gambar seorang jemaah sedang bersembahyang. mat salleh yang hanya memakai seluar pendek????

Macam mana pula dengan BIG MAMA yang berucap (tazkirah UMNO) dalam surau dihadapan puak-puak bukan Islam yang tidak menghormati rumah Allah?

YB Teo ada juga inisiatif untuk menutup aurat walaupun rambutnya tidak ditutup.. tetapi bila BIG MAMA bagi tazkirah UMNO dalam surau, orang-orang bukan Islamnya... Dasyat....

JANGAN ROSAKKAN BANGSA SENDIRI DENGAN CARA POLITIK SEMPIT YANG PEMIMPIN YOU ALL BAWA>

Jangan jadi BODOH bro...

adf55650 said...

Dimana lagi tempat yang mulia dan suci bagi orang2 Islam sehinggakan saf hadapan yg selama ini disegani dipijak2 oleh oleh kafir ?
Dimana letaknya maruah orang2 Islam apabila kafir dibenarkan memberi nasihat sehingga ke tempat ibadah.
Hanya kerana nilai rm1000 dan rm 500 semua boleh digadaikan. Papa kedana sangatkah umat Islam?