Wednesday, February 24, 2010

Al-Fatehah.. Ketua Puteri UMNO Ampang, Haslinda Mohd Zerain Meninggal Dunia

Ketua Puteri UMNO Ampang, Haslinda Mohd Zerain, 37 tahun, telah pulang ke rahmatullah jam 11.45 pagi akibat diserang sakit jantung.

Jenazah Allahyarhamah dikebumikan dikawasan perkuburan islam berhampiran Masjid Riduan Hulu Kelang selepas waktu asar.

Menyingkap sejarah pembabitan politik Allahyarhamah pernah bertanding jawatan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia pada tahun lepas tetapi tewas kepada Shahanim Mohd Yusof. Manakala, pada tahun 2008 pula mewakili UMNO-BN bertanding PRU ke 12 di kerusi DUN Bukit Antarabangsa dimana Allahyrhamah tewas kepada Azmin Ali dengan majoriti 1,381 undi.

Semoga roh Allahyarhamah akan dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan solehah, al fatehah…

Tuesday, February 23, 2010

Jika Benar Seorang Timbalan Naib Canselor Adalah Perogol, Maka Khalid LEMBU Mesti Bersihkan Nama UNISEL

Beberapa hari yang lepas terdapat sumber berita daripada sahabat sahabat Blogger yang menyiarkan kisah Timbalan Naib Canselor UNISEL dilaporkan pernah merogol seorang pelajar UPM pada tahun 2008.

Laporan dari Blog Papa Gomo, klik sini
Laporan dari Blog DET, klik sini
Laporan dari Blog Keris Putera, klik sini
Kedua dua muka surat laporan polis ini dipetik dari siaran Bloggers Papa Gomo, DET dan Keris Putera

Kenapakah tiada langsung siaran cerita ini di dada dada akhbar tempatan seperti Utusan Malaysia, Berita Harian, New Straits Times..? Kita janganlah mengharap liputan seperti ini boleh mendapat tempat di akhbar yang sudah cenderung menyokong DAP-PKR-PAS seperti The Star dan Akhbar Sinar Harian. Portal web yang sememangnya pro Kit Siang – Anwar sudah pastinya tidak akan menyiarkan cerita ini….

Ini amat berbeza sekali apabila media berkenduri sakan menyiarkan laporan berita mengenai ucapan bekas Pegawai Khas Perdana Menteri iaitu Datuk Nasir Safar beberapa minggu yang lalu.

Jika dibuat perbandingan, keadaan sebenarnya lebih serius untuk sesebuah pusat pengajian tinggi seperti UNISEL memiliki seorang perogol dikelilingi oleh lautan anak anak gadis yang menuntut ilmu disitu BERBANDING dengan isu salah tafsir ucapan bekas Pegawai Khas PM….. kenapa arus perdana media melatah sama dan melayan simbahan api yang dibakar oleh pihak pembangkang melalui portal web Malaysiakini dalam isu Datuk Nasir..??
Manakala dalam isu ada seorang berstatus perogol kini menjadi Naib Canselor di UNISEL pula tidak ada putaran berita [spin of news] dari pihak media…

Cuba kenang kembali bagaimana pantasnya mereka juak juak murahan pro Pakatan yang turut sama disertai oleh MIC dan MCA memberikan TEKANAN kepada kes Datuk Nasir Safar. Daripada laporan polis sehinggalah dikudakannya media.

Nah..! UMNO Selangor tunggu apa lagi..?
Ayuh BN Selangor…, cepatlah bangkitkan isu ini….!

Buatlah desakan agar Khalid LEMBU sebagai di Pengerusi UNISEL mesti membersihkan nama Timbalan Naib Canselor tersebut segera…. Sekiranya benar identiti Timbalan Naib Canselor yang dimaksudkan masih bebas tanpa hukuman, apakah nanti akan ada lagi beberapa anak anak gadis di UNISEL boleh mengalami nasib malang yang serupa sepertimana yang pernah menimpa nasib sipengadu dalam laporan polis yang telah disiarkan ini…?

Sunday, February 21, 2010

Siapa Mohd Shahir Abu Hassan..? Barua Paling BANGSAT Kepada Raja Petra Bapak Segala BANGSAT Dalam Dunia…!

EZAM JAWAB TUDUHAN DANGKAL RPK

Pesan orang tua tua, kalau tak tahu eloklah kita bertanya….

Baru baru ini, penulis blog upahan Anwar Ibrahim yang bertungkus lumus mahu mengaitkan Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan kejam wanita Mongolia, siapa tak kenal dengan Raja Petra Kamaruddin [RPK] telah menyiarkan sebuah artikel dalam portal miliknya Malaysia Today.

Beliau kini sedang disembunyikan disebuah apartment dinegara eropah milik Kalimullah sepertimana yang pernah didedahkan oleh sahabat blogger GAP – klik sini.

RPK baru baru ini telah cuba mengaitkan nama Anuar Shaari dan Ezam dengan seorang Penyangak Matawang Asing Yahudi, George Soros.

Dalam portal milik RPK itu beliau mengirimkan satu artikel kunuunnya mengimbau kisah silam zaman Ezam berada didalam pasukan yang sedang menuntut pembebasan Anwar Ibrahim…..

Klik sini untuk membaca artikel RPK tersebut.

[atau boleh semak pada link ini; http://www.malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=30164:anuar-shaari-and-george-soros&catid=22:the-corridors-of-power&Itemid=100085

Kisah yang menceritakan bagaimana Ezam dan Anuar Shaari telah pergi ke Amerika sekitar awal tahun 2000. Tetapi RPK tidak mempunyai telor untuk menyingkap apa sebenarnya berlaku… Dalam artikel tersebut RPK menyatakan bahawa Ezam dan Anuar Shaari telah ditemani oleh dua lagi rakan dari Parti Keadilan Nasional.

Sah! Memang RPK adalah BANGSAT! Kenapa dalam artikel tersebut beliau tidak mahu mendedahkan siapakah dua lagi identiti yang terlibat dalam kunjungan ke Amerika..?

Ini adalah kerana salah seorang daripada meraka adalah Azmin Ali…..

Cukup mudah untuk kita menghitung sifir politik dalam kaitan kisah silam ini. Azmin marahkan Anuar Shaari kerana mendedahkan dokumen saham bukti kekayaan Azmin-Shamsidar baru baru ini…. Maka anak emas kesayangan Anwar ini terpaksa menjaja cerita ini kepada RPK kununnya Anuar Shaari pernah bersama Ezam ke Amerika untuk pertemuan sulit dengan George Soros..

“I was there with them, but please do not reveal this, just write and tell the world that they [Ezam & Anuar] met Soros…” mungkin itulah yang dikatakan oleh Azmin kepada RPK..?

Maka sememangnya RPK yang sanggup menjadi barua persis sundal murahan kepada mana mana individu yang berkait rapat dengan Anwar merasakan artikel ini sebagai lauk untuk disajikan kepada followers portal miliknya.

Terpacul pula seorang individu yang bernama Mohd Shahir Abu Hassan juga persis barua murahan seperti sundal jalanan tepi tepi Lorong Haji Taib…., entah siapalah gerangan si BANGSAT ini yang cuba menyergah Ezam dengan pertanyaannya melalui kiriman email.

Kalau sekadar mahu bertanya dengan sopan bukanlah menjadi sebarang isu, tetapi malang sekali siBANGSAT yang bernama Mohd Shahir Abu Hassan ini seolah olah mahu menjadi Barua yang membawa peranan SUNDAL kelas murahan kepada RPK apabila dalam emailnya beliau agak emosional mencerca Ezam sebelum mendapat tahu perkara sebenar……

Dibawah ini adalah jawapan penuh Ezam yang menceritakan kisah benar pertemuan Wan Azizah dengan George Soros yang diaturkan oleh Elizabeth Wong….

Berikut disiarkan penjelasan Ezam Mohd Nor melalui email kepada Mohd Shahir Abu Hassan;-

---- Forwarded Message ----

From: Ezam Mohd Nor [mezamnor@gmail.com]

Date: 21 Feb 2010 11:01

Subject: Re: tolong jawap

To: Mohd Shahir Abu Hassan [rantisi_kl@yahoo.com]

Waalaikum salam Sdr Shahir,

  1. Terima kasih atas inisiatif bertanya dan mencari kebenaran tetapi lebih baik sekiranya sdr lebih beradab dan tidak berprasangka buruk sblm tahu hal sebenar
  1. Saya tidak jawab raja petra d Malaysia today atau saman dia sebab saya tidak mahu layan orang pengecut dan penakut buat tuduhan dan cerita karut tetapi cabut d luar negara! Melayan dia merendahkan martabat diri saya.
  1. Ada wartawan dari Free malaysiatoday [katanya webnews baru tiada kena mengena dgn Msiatoday] talipon dan minta penjelesan beberapa hari lalu.

Saya jelaskan kepadanya;

a] tuduhan tidak benar

b] saya tidak pernah jumpa Soros sepanjang hidup saya ataupun wakil Soros ataupun organisasi Soros Open Soceity.

c] US trip yg dimaksudkan adalah trip kami 4 orang, yg Raja Petra sebut saya dan Anuar Shari, lagi 2 orang – Azmin Ali dan Adlin [bekas Setiausaha Akhbar DSAI]

d] Trip itu tiada langsung kena mengena dgn Soros. Trip jumpa wakil2 Senat di Capitol Hill dan Ngos dll atas undangan sahabat saya Ambasador Roland, Duta Cambodia di New York.

e] setahu saya trip jumpa Soros trip lain diketuai Wan Azizah bersama Azmin, Khalid Jaafar, yang diatur oleh Elizabeth Wong yg memang diketahui dalam parti sebagai penghubung Soros dan PKR.

f] saya tidak tahu samada Soros beri fund dalam pertemuan itu sebab mrk tidak melaporkan kpd parti pertemuan tersebut.

  1. Saya minta wartwan Free MT itu utk laporkan semua ini dan minta penjelasan semua nama tersebut tapi mrk hanya siarkan sedikit penafian saya. Jelas web pembangkang yg kononnya adil dan bebas!
  1. Saya benarkan sdr gunakan jawapan saya ini utk hebahan pd yg lain dan juga utk dapatkan penjelasan dari nama2 yg saya nyatakan
  1. Saya ingin tegaskan saya tidak pernah membenarkan diri saya melakukan sebarang unsur penyelewengan wang utk peribadi dan keluarga saya semasa di PKR dan juga semasa saya dalam UMNO [fitnah saya dibayar sertai UMNO juga tidak benar dan fitnah!] dan saya berdoa setiap hari sesiapa yg menfitnah saya dengan hal2 sedemikian menerima balasan Allah didunia dan akhirat. Saya ambil berat dan serius hal ini kerana saya perjuangan saya no 1 sehingga hari ini adalah melawan rasuah dan penyelewengan.
  1. Keputusan saya tinggalkan PKR tidak babitkan satu sen pun tetapi bersabit dengan hukum Allah swt dan saya sebagai seorang islam tidak akan membenarkan diri saya bersama dalam perjuangan yg dipimpin seorang manusia begitu.
  1. Kalau saya berbohong walaupun satu perkataan dari kenyataan diatas, haram setiap amal baik saya didunia ini dan halal api neraka untuk saya tetapi sekiranya ianya benar setiap yg menfitnah saya tidak akan saya maafkan dan terima balasan dari Allah swt didunia dan diakhirat.

Sekian, Wasalam.

Ezam

On 21/02/2010, Mohd Shahir Abu Hassan [rantisi_kl@yahoo.com] wrote:

Assalamualaikum

Tolong jawap dan jelaskan yg berikut dibawah kpd umum. Bule tak sy bagi mase sblm cuti maulid Nabi minggu dpn utk Tuan jawap.

Ana cadang, saman la RPK kalo cite die ni x betul.

Integriti, maruah, lawan rasuah…. Poorah..

Mohd Shahir Abu Hassan

Friday, February 19, 2010

Anwar Ibrahim Terasa Kehilangan Ezam…?


Nukilan untuk tatapan pengikut blog kali ini dimulakan dengan mengimbau kembali petikan dialog atau skrip Sultan Melaka yang diceritakan pernah mengeluh dihadapan Bendahara negeri itu tatkala Hang Jebat sedang bermaharajalela menjadi durjana kepada kesultanannya demi amukan kerana mahu membela Hang Tuah. Disebaliknya, Sultan Melaka secara penuh keihklasan mengeluarkan kata kata “….. kalaulah Hang Tuah masih hidup…”

Demikianlah kisah sejarah zaman silam samada dongeng ataupun benar benar berlaku dalam sejarah epik melayu, wallahualam….

Kisah tersebut seperti biasanya akan berlaku apabila seseorang itu mula merasai kehilangan sesuatu yang terlalu besar nilainya, harganya yang tidak ada tolok bandingnya..!!

Apakah benar disaat ini terpancar diwajah Anwar Ibrahim rasa kehilangan seorang Jeneral untuk membawa gelombang serta gerakan massa menyokongnya sepertimana pernah disaksikan seluruh dunia apa yang berlaku pada tahun 1998 ~ 2000.

Siapakah yang berdiri dibarisan depan sekali ketika ribuan rakyat yang turun berdemonstrasi menyatakan sokongan padu kepada Anwar ketika itu…?

Seorang anak muda yang berani dan gagah menggadai nyawa untuk membela Anwar Ibrahim, sudah pasti kita masih ingat kepada Ezam Mohd Nor!

Lihatlah dan tatapilah sendiri gambar gambar potret kenangan abadi diatas ini sebagai kayu pengukur dimana aura yang dibawa oleh anak muda didikan Anwar Ibrahim ketika itu….

Berapa lokap yang beliau sudah menginap…? Sudah berapa gari polis yang pernah menggenggam erat pergelangan tangan beliau…?

Yang pasti Ezam pernah menjadi penghuni kepada dua penjara demi merekodkan nilai perjuangannya untuk membebaskan manusia bernama Anwar Ibrahim. Anak muda kelahiran negeri Selangor ini mengharungi serta merasai kehidupan di penjara tahanan Kem Kamunting dan juga penjara Kajang….

Tidak ada mana mana pemimpin PKR, PAS dan DAP yang kini menjilat-jilat Anwar Ibrahim mampu menyamai rekod tersebut..!
Tatkala Anwar mengarahkan beberapa ekor kuda tunggangannya bertempik untuk turun memenuhi perkarangan Mahkamah Tinggi sewaktu perbicaraan kes liwat keatas Saiful Bukhari, namun hampa dan terbukti lebih ramai wartawan daripada penyokong serta rakyat marhaen…, GAGAL..!!
Apabila mahu diadakan semula Gelombang Manusia berarak daripada masjid Wilayah ke Mahkamah Tinggi KL sebagai tanda sokongan untuk meramaikan lagi sokongan keatas Anwar, hanya ada 30 ekor barua barua murahan persis pelacur jalanan yang belum sedar siapa sebenarnya manusia durjana bernama Anwar Ibrahim, usaha ini masih lagi GAGAL..!!!
Mahu lihat lautan manusia seperti yang pernah tercipta di Masjid Negara seperti gambar gambar diatas…? Hanya ada satu jawapan untuk Anwar Ibrahim…, “ in your fucking dreams bastard..!”

Lalu dipulas pula telinga Setiausaha Agung PKR, satu satunya ahli PAS yang dilantik menjadi Setiausaha Agung PKR untuk memberikan arahan supaya setiap pimpinan cabang mereka turun dan ditetapkan juga bilangan mereka untuk menjadi badut dan barua murahan memenuhi perkarangan Mahkamah Tinggi, namun masih lagi GAGAL..!!!

Kesian Anwar Ibrahim…, mana pergi sokongan padu sepertimana yang kita saksikan pada gambar gambar kenangan diatas ini..??

Setelah Anwar sendiri meliwat kepercayaan yang disemai oleh golongan reformis jalanan kerana mereka kini diabaikan tanpa sebarang hulur bantuan, maka tidak mustahil semua usaha mahu berdemonstrasi sudah tinggal bahan sejarah…

Malah agak mengejutkan juga apabila seorang tokoh reformis jalanan yang kini bergelar wakil rakyat, Tein Chua sendiri mengakui sekarang ini memang sukar untuk mengumpul bilangan yang ramai untuk berdemo dalam kes liwat Anwar Ibrahim…., mungkin ramai jentera jentera parti mereka lebih sibuk sebagai pegawai pegawai kepada Yb Yb dibeberapa kerajaan negeri menjaga kontrak dan kantung masing masing…

Tiada lagi Ezam bersama auranya untuk membawa lautan manusia menyokong Anwar bukanlah sesuatu yang tidak boleh dijangkakan…. Ini terbukti apabila penggantinya memang tidak ada langsung ketokohan untuk memimpin anak anak muda!

Shamsul Iskandar ditafsirkan sebagai bernasib baik “mewarisi” kerusi nombor satu AMK. Beliau sebenarnya bukanlah pilihan hati Anwar Ibrahim. Susuk tubuh badannya terbukti bukan “selera” Anwar! Cuma bandingkan dengan mereka yang pernah berada rapat dan mendampingi Anwar seperti Ezam, Azmin, Mustafa Kamil Ayub, Anuar Shaari, Kamarul Baharin dan beberapa pimpinan yang ada susuk tubuh badan tinggi keterampilan sebagai pemimpin… Shamsul pula orangnya ketot, gemuk, jarinya kontot malah ada seorang sahabat blogger mengatakan “kalau nak heading bola pun tak kena..”

Apakah rakyat sudah jelek, mual dan menyampah dengan kes liwat kedua Anwar kali ini..? Maka mereka berkeputusan biarlah Mahkamah yang menentukan segala galanya dan TAK PERLU lagi rakyat marhaen diheret untuk membazirkan waktu untuk membuta tuli menjadi barua murahan menyokong Anwar lagi..?

Mungkin mereka juga sedar bahawa Anwar dan Wan Azizah masih belum menghargai jasa jasa dicurahkan oleh reformis yang turun dijalanan sewaktu era Reformasi 1998 – 2000 dimana ramai yang menjadi penghuni lokap, hilang pekerjaan, hilang mata pencarian. Yang menyedihkan mereka kini apabila Anwar sedang diangkat mereka pula diabaikan…..

Persoalan juga harus kita lontarkan kepada ribuan penyokong PAS…, mana pergi mereka semua?
Sekiranya ada demonstrasi yang melibatkan pimpinan mereka seperti protes ISA, PPSMI dan BERSIH kita masih dapat melihat puluhan ribuan manusia. Tidakkah bilangan yang sama seharusnya mendokong Anwar Ibrahim disaat dan ketika ini..?

Siapakah yang masih mahu menjilat Anwar Ibrahim…?

Hanya beberapa kerat pimpinan PKR yang sedang merasai nikmat kekayaan yang diperolehi daripada karung karung kerajaan negeri yang sedang mereka robek untuk simpanan dihari tua…. Siapa lagi kalau bukan wakil rakyat wakil rakyat dan ahli majlis ahli majlis kerajaan tempatan, hanya perlu butakan mata.., pekakkan telinga…!

Tidak ketinggalan juga rakan rakan dari PAS yang kini sedang merasai manisnya kuasa dan sedang memasang cita cita untuk menjadi barisan lembu kepada kabinet Anwar seandainya orang nombor satu PKR itu menjadi Perdana Menteri….

Inilah sahaja spesis spesis yang tinggal dan golongan inilah yang sedang membiarkan minda mereka diliwat se-enak enaknya oleh Anwar Ibrahim, malah turut merelakan diri mereka disundalkan semata mata mahu mendokong sokongan kepada orang nombor satu PKR……

Friday, February 12, 2010

Hati Hati..! Ini Taktik Terbaru Anwar….

Samada kita sedari ataupun tidak, Anwar Ibrahim kini sedang cuba untuk memerangi psy-war dengan menggunakan taktik licik beliau sebagai pelakon yang hebat….

Mutakhir dan semenjak terkini, Anwar akan muncul dikhalayak ramai tanpa memakai cermin mata, manakala bahagian sisir rambut kiri dan kanan iaitu sideburn pula beliau membiarkan ianya berwarna putih, tidak lagi dye warna agar kelihatan sudah tua…. Iya ini kisah benar! Memang dirancang dan bertujuan untuk rakyat melihat Anwar sudah berumur dan tua..!

Kenapa..?

Kerana mahu rakyat memperakui bahawa sebagai seorang yang “sudah berumur” mana mungkin termampu dan larat untuk meliwat anak muda berusia 25 tahun…??

Begitulah desperadonya tindakan Anwar kali ini…., lihat sendiri beberapa wajah terbaru beliau yang muncul sehari dua yang lepas dengan mempergayakan wajah wajah lelaki berusia 63 tahun…

Usaha yang gigih mahu menampakkan wajah tua beliau….!

Sila amat amati betul betul setiap gambar gambar berikut, memang jelas…, inilah taktik untuk meraih simpati rakyat.

Thursday, February 11, 2010

Sokongan Terhadap Anwar Semakin Pudar….

Perbicaraan kes liwat kedua Anwar keatas bekas pembantunya Saiful Bukhari Azlan menyaksikan sokongan akar umbi kepada Ketua Umum PKR itu semakin malap….!!!

Semenjak daripada hari pertama sehinggalah semalam, bilangan penyokong tak lebih dari 50 orang. Yang pastinya, wartawan jauh lebih ramai daripada penyokong penyokongnya.

Ketua AMK PKR boleh ditafsirkan sebagai GAGAL untuk mengumpulkan anak anak muda sebagai benteng kepada pemimpin nombor satu mereka. Sungguh jauh beza dan ketara jika dibandingkan kebangkitan anak anak muda tahun 1998 ~ 2000. Malah tidak keterlaluan jika dikatakan ahli ahli PAS sendiri seperti tak berminat mahu menunjukkan sokongan padu dalam kes liwat kali ini. Sebagai bukti, kebanjiran ribuan penyokong PAS di Mahkamah Persekutuan Putrajaya ketika menunggu keputusan kes siapa MB Perak jauh lebih ramai, maka disini terbukti mereka tidak ada prioriti untuk menyokong kes liwat….

Kegagalan AMK PKR menarik sokongan pengunjung pengunjung Masjid Wilayah selepas solat Jumaat lepas untuk berdemo menyatakan sokongan keatas kes Anwar juga suatu peristiwa yang memalukan buat ketuanya yang perut buncit dan berbadan katek…, kesian Shamsul Iskandar.


“ apa nak diherankan…., reformis zaman berjuang yang dulu dulu dah tak ada dah…, dulu mereka ikhlas sokong Anwar sehingga sanggup kena tangkap, kena lokap, hilang kerja dan bermacam macam lagi. Tapi bila Anwar dah ada kuasa dia lupa jasa reformis, tak pernah bantu pun..” kata seorang pemimpin AMK Selangor kepada Blogmaster dan rakan rakan yang lain.

“ jangan haraplah nak dapat sokongan macam dulu dulu…” jelasnya lagi.


Apa yang menarik disini apabila mendengar pengakuan pemimpin AMK Selangor ini kepada kami sewaktu sesi makan malam tadi di Subang. Beliau menjelaskan bahawa ramai kalangan pimpinan parti mula mempertikaikan layanan istimewa yang diberikan oleh Anwar kepada Saiful sebelum ini, walaupun sudah berlalu namun mereka sendiri mahu tahu kenapa ianya terlalu istimewa…?

“ bukan semua kawan kawan kita dah settle down, masih ada yang susah lagi, kerja pun tak tetap, income pun belum steady. Tapi bila kita dengar cerita dari Saiful dapat elaun Spore dollar, US dollar lah.., mana boleh…? Kenapa Anwar tak pernah terfikir nak bantu yang lebih senior yang dah lama setia menyokong dia…?” tanya beliau kepada kami.

“sebenarnya aku pun nak tahu lebih banyak lagi sebab selama nie pimpinan dalam parti hanya bagi tahu untuk katakan kepada rakyat ini semua fitnah…, tapi bila kita tengok cara Saiful bagi keterangan rasanya boleh bezakan antara cerita benar dengan kalau dia saja saja nak reka cerita…, terus terang aku katakan aku pun dah mula cuak dah dengan Big Boss aku nie…” katanya sambil tersenyum sinis.
Baru baru ini Anwar yang hilang kepercayaan kepada Shamsul Iskandar terpaksa gunakan Saifuddin Nasution, Setiausaha Agung PKR untuk mendapatkan sokongan pimpinan PKR seluruh negara datang penuhkan Mahkamah, tindakan desperado memaksa sokongan untuk Anwar..!!

Kesimpulannya, bukan sahaja rakyat biasa yang mendengar keterangan Saiful Bukhari Azlan sudah semakin hilang keyakinan kepada Anwar tetapi pimpinan PKR sendiri diperingkat akar umbi juga sudah terbuka lapang minda mereka untuk menilai sendiri dan perlu membenarkan proses perbicaraan kes liwat ini berjalan dengan adil….

Ketakutan Anwar yang masih lagi sedaya upaya tak mahu perbicaraan ini dijalankan juga menjadi punca beliau semakin hilang sokongan…!

Saturday, February 6, 2010

Lagi Pukulan Maut Keatas Anwar Ibrahim..!

Tarikh : 06hb Februari 2010 [Sabtu]

Waktu : 4.30 petang

Tempat : Conference Room Level 2
Hotel Grand Season
Jalan Pahang Kuala Lumpur
[berhampiran Hospital Besar KL]


Anuar Shaari bekas Setiausaha Sulit kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim akan membuat satu Sidang Media Khas.

Anuar Shaari sebelum ini telah muncul dengan membongkar dokumen dokumen kekayaan Azmin Ali dan isterinya, Shamsidar. Kes ini mendapat liputan luas media tetapi sehingga ke hari ini masih belum ada tanda tanda pendakwaan ketas mereka berdua.

Apakah Sidang Media Khas ini akan memberikan desakan kepada pihak berwajib untuk menjelaskan kenapa tiada sebarang tindakan diambil..?

Ataupun ada lagi PEMBONGKARAN yang bakal dibuat…?

Thursday, February 4, 2010

Di Sebalik Wajah "Can I Fuck You Today..? "


Begitulah HEBATnya lakonan si Anwar..! Tak dapat nak dibayangkan bagaimana Anwar yang sentiasa mendakap, berucap, dan bertutur kata penuh sopan dengan para ulama TETAPI apabila hawa nafsunya memuncak setelah berdua-duan dengan lelaki telah mengungkapkan kata kata “Can I FUCK You Today..?”

Tuesday, February 2, 2010

Updates 3pm dari Mahkamah Tinggi; Anwar Semakin TerketaQ ketaQ

Anwar Ibrahim semakin terketaQ ketaQ…, usaha mahu dapatkan ihsan daripada Ketua Hakim Negara di Putrajaya ditolak..!

Kini Anwar terpaksa main kotor apabila dikatakan sedang cuba menggunakan taktik mahu menukar peguambela disaat saat akhir, apa asaja asalkan dapat tangguhkan perbicaraan..!

Penakutnya si Anwar….

Lebih memedihkan hatinya apabila laungan takbir oleh beberapa kerat penjilatnya diluar mahkamah tidak disambut oleh sesiapa, kesian.
Diantara wajah wajah yang hadir ke Mahkamah hari ini berjaya mencuri tumpuan dan menimbulkan sedikit keraguan adalah lima [5] lelaki dan empat [4] wanita Inggeris. Siapakah mereka ini..?
Wakil NGO..?
Yang pasti, mereka bukan wartawan!
Siapa mereka..??
Hanya Anwar Ibrahim sahaja yang tahu.

Laporan ringkas dari Papa GOMO dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Dari Mahkamah Tinggi; TeloQ Anwar Dah Termasuk Kedalam..!!!

Updates dari Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur oleh sahabat Blogger, Papa Gomo.

Perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim keatas bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan terpaksa ditangguhkan sehingga jam 2.30 petang.

Ini adalah kerana barisan peguambela Anwar hendak ke Putrajaya mengadap Hakim Besar bagi memohon penangguhan kes ini daripada diteruskan perbicaraannya.

“Desperadonya…., kesian! TeloQ Anwar dah masuk kedalam dah…, terketaQ ketaaQ. Sekarang dia paksa peguambela semua ke pejabat Ketua Hakim Negara di Putrajaya…” jelas Papa Gomo melalui perbualan kami sebentar tadi.

Begitulah KECUTnya si Anwar…!! Entah apalah yang dia takutkan sangat untuk mendepani anak muda yang berani mahu mendedahkan segala cerita disebalik kejadian serta peristiwa bagaiman beliau telah diliwat oleh Anwar……

Bertambah malang bagi Anwar apabila bilangan penyokong dan penjilat pejilatnya taklah ramai.., tak sampai pun 50 orang, ha haa haaaaaaa…!!!!

Lebih ramai pemberita daripada penyokong dan penjilat penjilat Penasihat PKR ini, apa dah jadi..? Memang sah Shamsul Iskandar si ketot perut gendut yang pernah terkencing dalam seluar itu tak layak menjadi Ketua AMK.