Sunday, February 20, 2011

Astro Jangan Jadi BUTA..!!! Rais Yatim Tolong...!! Artis Masuk PAS, Kenapa Masih Diberikan Keistimewaan...??

Akhirnya, terjawab sudah..!! Artis yang sebelum ini dilihat mendekati parti PAS akhirnya mentafsirkan semua teka teki dan menjawab persoalannya.., Bob Lokman berbadan besar secara rasminya menyertai sebuah parti politik yang menyundalkan agama islam sebagai topeng politik murahan mereka....

PAS yang selama ini menjadi pencacai dan tukang basuh berak kepada Karpal Singh, Lim Kit Siang dan rakan rakan yang seangkatan dengannya telah menjadi pilihan terbaik buat Bob Lokman yang selama ini mengumpul kekayaan dengan industri hiburan dibawah kendalian Kementerian Penerangan Malaysia.

Desas desus Bob Lokman akan menyertai PAS sudah boleh dihidu sejak beliau menyertai sebuah program anjuran parti itu di Shah Alam tidak beberapa lama dahulu. Solat hajat secara simboliknya menentang keputusan baginda Sultan Selangor, kerana PAS tidak mahu Datuk Khusrin dilantik sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor yang baru... KLIK SINI

Sudah tiba waktunya, pihak pihak yang terlibat dengan bidang penyiaran memandang isu artis menyokong pembangkang sebagai satu perkara penting... Kenapa kita harus memberikan mereka ruang dan peluang untuk mengumpul kekayaan dengan pelbagai kerja dan kontrak sekiranya boleh diberikan keutamaan kepada artis artis lain yang tidak mahu "menentang" kerajaan...??

Ini satu lagi spesis yang dahulunya bukan main hebat menghentam kerajaan Barisan Nasional..!! Siapa yang tidak "terhibur" dengan ceramah Ustaz Akhil Hayy yang menggunakan pentas PAS..? Lawak serta nyanyian lagu menghentam kerajaan BN modal untuk beliau menjadi "produk laris" diheret kesana kemari oleh PAS...

Kini Akhil Hayy juga mendapat layanan istimewa bersama Astro Awani..! Adakah beliau sudah benar benar menyokong kerajaan Barisan Nasional..??

Sekadar mengimbau kenangan lama..., saksikan dibawah ini video klip salah satu dari beratus ratus ceramah beliau yang sesedap mulot menghentam BN...

10 comments:

Mohd said...

Kerajaan BN ni nampaknya bodoh tak boleh diajar!

Jeffry said...

TU LE JENIS ARTIS TAK KENANG BUDI. BOB LOKMAN MULA TERKENANG SYURGA WALLY SLIPOR YANG SEBLUM NI TAK PERNAH KENANG JASA 'ARTIS2' KEBUDAYAAN TEMPATAN APABILA MENGHARAMKAN SEMUA BENTUK HIBURAN RAKYAT DI KELANTAN

Anonymous said...

Sama ada Astro pro pembangkang atau beberapa orang yg mentadbir/melaksanakan program astro tu yang pro pembankang. apa tidaknya say perhati liputan berita mereka kerap memberi plastform kepada pemimpin pembangkang. Kalau atas dasar balanced reporting tak apa, cum kadang2 terover coverage sangat dan ianya sangat terserlah. Saya terasa macam ada hidden agenda dari 'mereka' ini. salah satu teknik lagi ialah usaha mereka highlightkan berulang kali (disguis as promotion programm konon) 'kesilapan' pelanacaran koridor jalur lebar kerajaan untuk tujuan tak lain, bila di sebut berulang ulang kali, maka ia seolah benar, bahwa program kerajaan itu benar2 gagal dan lemah.

light bin sky said...

artis yang terlibat ni sebenarnya mencari pentas untuk popular dan perhatian. Tak pandai mana pun. Stakat SPM je kut.Tujuan sebenarnya bukan lah mencari keredaan Allah, tetapi keredaan poket sendiri dan perasaan jiwa kacau.

Anonymous said...

Biasalah bila tidak lagi releven dalam industri hiburan,parti pembangkang tempat mereka bertapak...rasanya artis yang lupa diri patot di GAM dari mana2 stesen tv sbb mereka dibelakang tikam kerajaan,dpn Kem Penerangan pijak semut pun xmati...

Anonymous said...

lepas ni si bob gemok ni dapat la lesen mancaci,memaki,menghamun,kerajaan.
bullsit si bob..dengan kamu sama lah jilat dap dan pkr..
haram jadah..

mijit said...

PEncacai UMNO yang sememangnya bangang menganggap UMNO /BN sebagai malaukat pembawa rezeki atau tuhan yang memberi rezeki. rezekei Allah bagi la UMNO bangang, adakah menyertai PR boleh dianggap sebagai mencari publisiti semata2, kalau nak cari publisiti lebih baik masuk UMNO pasti kecoh satu dunia, masuk berita seminggu, surat kabar muka depan, masuk PAS tak kan masuk berita punya, paling kuat pun harakah & malaysiakini. tu ke pubilisti yang pencacai UMNO maksudkan, artis boleh terus berkarya dan popular bila ada peminat, yang pastinya peminat artis bukan dari UMNO sahaja,

Anonymous said...

Apakah nak bertaubat mcm BOB LOKMAN tu kena masuk PAS.Kalau tak masuk PAS tak ALLAH tak terima taubatka?
Hai BOB LOKMAN akhirnya kau mencari publisiti murahan nak bertaubat.Masa kau sakit teruk dulu ada orang PAS cari kau,bantu kau.Kerajaan yang ada ni lah yang bantu kau.Tolong kau cari makan.Kini kau masuk parti politik menyebabkan hampir 90% peminat jauh dari kau.Hipokrit....

aL-MaRBaWi said...

mencari keampunan drp wali slipor kerna byk melakukan dosa2 ketika menjadi artis dulu..

haha

PAS is F**KING B***S**T
PAS is DEAD

Anonymous said...

wah!!!! wah!!!!

tuan,

pencacai2 pas pun minat dunia hiburan yg dalamnya ada bob lokman? siap mengaku mrk juga meminati hiburan walaupun cakap hiburan tu melalaikan, hiburan sinonim dgn bn dll...apa ni? dah tukarka?