Tuesday, February 15, 2011

FUCK You Tengku Zafrul Part 3 - Maybank MESTI Pecat Zafrul..!! Suruh Zafrul Sertai Anwar Ibrahim..

Sekiranya Tengku Zafrul tidak mahu menerima keputusan YAB Perdana Menteri kita, Datuk Seri Najib melantik Tan Sri Isa Samad sebagai Pengerusi FELDA, jalan yang paling terbaik adalah Zafrul tidak sepatutnya berada dalam mana mana GLC kerajaan Malaysia..

Ahli Dewan Negara, Senator Datuk Musa Sheikh Fadzir berkata, selaku orang yang dilantik untuk mengepalai sebuah GLC lain, Tengku Zafrul perlu berundur jika dia tidak bersetuju dengan keputusan Perdana Menteri kerana jawatannya sekarang juga adalah atas ihsan Najib.

"Jangan jadi kaduk naik junjung dan perasan hanya dia seorang sahaja yang mahir dalam ekonomi dengan mempertikaikan pengalaman orang lain yang sudah 22 tahun mentadbir sebuah negeri dengan pelbagai cabaran lebih rumit daripada menguruskan sebuah GLC.

"Dia sepatutnya bersyukur kerana kedudukannya hari ini atas perjuangan orang politik malah, ahli keluarganya sendiri adalah orang politik. Jangan nak hipokrit kerana saya yakin dan percaya tanpa sokongan politik Tengku Zafrul tidak akan memiliki kedudukan seperti hari ini.

"Orang seperti ini tidak layak untuk mengkritik Mohd Isa apatah lagi dibuat secara terbuka atas kapasitinya sebagai peneraju GLC, ini perbuatan tidak beretika dan sepatutnya dia meletakkan jawatan," katanya dalam satu kenyataan kepada Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Baca seterusnya..., klik sini

3 comments:

Anonymous said...

Entah mengapa saya rasa yang macam dia dah diberitahu dia tidak akan lama lagi kat Mayban Investments yang membuat dia meroyan tu.

Anonymous said...

bagus,banyakkan lagi pembodek supaya umno dan Malaysia hancur.
Tengku Zafrul tak betul,malah Tun daim pun tak betol,ini sudah bagus ,bermakna umno sekarang ada lagi ahli ekonomi terbaik,tapi sayang masih melilau di kaki lima kedai kopi.
Elok tendand keluar saja Tengku Zarul kerana company dari Singapore bila bila masa saja akan terima orang macam ini.Maklumlah orang Singapura mana tau hal ekonomi,sebab itu depa lagi teruk dari Malaysia.

Anonymous said...

Dah kalau gitu, ngape tak suruh keje aje kat singapork.........wei, sapelah puloak ko nak membela si Kaduk ni.Macamlah kitaorang tak kenal sape si Zafrul ni.....hik...hik