Wednesday, February 9, 2011

PENTING...!! Malam Ini Anwar DiBogelkan...!! Jom Tengok....

CERAMAH PANAAASS MALAM INI


9 Februari 2011 - Jam 8.30 malam

Tempat : Rumah Haji Kamal Ariffin Kainin
Lot 3746 Lorong Haji Soeb
Jalan Kebun, KLANG

Penceramah ;
1. Umi Hafilda Hj Ali
2. Rahimi Osman [saksi penting Kes Liwat Saiful]
3. Yb Datuk Satim Diman

Datanglah beramai ramai dan tolong sebarkan…!!

Sebarang pertanyaan sila hubungi;
Wan Indera Putra [GAPS] 019 3682664

8 comments:

Anonymous said...

Salam Bro,

Boleh bagi direction sket tak mcm mana nak sampai ke lokasi ceramah. Kalau boleh letak peta sekali lagi elok sebab saya kurang arif le jln kat situ. Dah cakap kat boss awal2 nak balik cepat hari ni :)

Medan Info Kita said...

Tolong call Wan Indera Putra....

Anonymous said...

kenkwn yg nak kesana senang ikut highway kesas je.ambil arah nak ke pulau indah selepas tol sebelah bukit rimau tu siap ambil kiri nanti ada jumpa susur keluar ke jalan kebun..

Anonymous said...

dengarlah penglipurlara juak-juak upahan UMNO. kita nlihat berape bas mereka sediakan . SSDE 2 , mcmmana bro. Setelah gagal dgn SSDE , jln bodoh nlagi UMNO Sngor ambik buat roadshow. memamg bodoh

marilyn said...

bro...buat la video mcm SSDE. baru gempak. sume org blh tgk.

Anonymous said...

Ini program wanita umno Kota raja. Yg korang kalut lebih sgt apsal. Gaps pn xde ahli dan x berdaftar dgn ros.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

dengarlah penglipurlara juak-juak upahan UMNO. kita nlihat berape bas mereka sediakan . SSDE 2 , mcmmana bro. Setelah gagal dgn SSDE , jln bodoh nlagi UMNO Sngor ambik buat roadshow. memamg bodoh

Wednesday, 09 February, 2011
----------------------------
Pakatan Haram dah kecut ke? Rilekla Bro....kah kah kah

Anonymous said...

Bro,

Tolong upload video keseluruhan ceramah ye. Thanks