MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Monday, March 21, 2011

Video Sex PANAAS..!! Anwar Tersilap Cakap.., Memang Sah Dialah Lelaki Dalam Video Itu..??

Apabila timbul cerita sebuah video sex aksi aksi lucah sudah dipertontonan oleh Datuk T yang menyatakan lakonan aksi seorang pemimpin Pembangkang, kenapa Anwar Ibrahim yang tergesa gesa melatah..??

Masih ramai lagi pemimpin Pembangkang dari PAS, DAP malah PKR sendiri, kenapa Anwar seorang yang “terasa pedas”..???

Ketika membuat sidang media petang tadi, Anwar menyatakan walaupun wajah lelaki dalam video seks ada mirip dia, tetapi perut lelaki itu lebih buncit dari perutnya...!! Lawak..!!!

Disini jelaslah Anwar terlupa bahawa senjata yang diperlukan dalam aksi seks ialah zakar bukannya perut.., tidak ada mana mana lelaki perlu memasukkan perut kedalam alat kelamin wanita...

Hah..! Anwar hanya nafikan perut itu terlebih buncit, mungkin ketika melakukan aksi seks itu Anwar baru lepas makan kenduri, tidak mustahil perutnya kembang dan kelihatan buncit..?

Anwar TAK menafikan zakar lelaki dalam aksi video itu zakarnya...

31 comments:

Anonymous said...

Aku pegang ayat ni.. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

Anonymous said...

Salam bro..

klau dah perangai tu buruk mcm bangkai gajah, nak ditutup selama mana? akhirnya menjulang juga bau busuknya...

Sekarang ni klu betul itu mmg dia maka hendakknya ditamatkan sahaja riwayat politik si Nuar ni..dah banyak sgt kerosakan yang dia buat baik atas nama agama, bangsa dan juga negara..

Kita bakor..kita bakor sajer..eh silap..kita tumbang dan kuburkan sahaja tua kutuk ni bersama parti lahanatnya....

Angah said...

Toksah lah nak hebohkan tang video tu. Itu mungkin pembangkang sendiri yang buat. Jadi bila tak logik, akan datangkan simpati dan sokongan rakyat kpd mereka sebab kena fitnah! Mereka dah tersepit sekarang ni weh! Takkanlah masa kes tengah panas... nak buat lagi kerja sebegitu..... Hah.... Tul tak?

Fikir said...

Itu strategi pembangkang weh... nak alih perhatian kpd kes yg tak logik dan dapatkan simpati dan sokongan kerana difitnah. Mereka dah tersepit sekarang nih... Jadi adakan sesuatu yg jelas berlaku pada masa dia ada di rumah. Takkan nak buat lagi mada kes tengah berjalan weh... cuba fikiaq sikit!

Fikir said...

Itu strategi pembangkang weh... nak alih perhatian kpd kes yg tak logik dan dapatkan simpati dan sokongan kerana difitnah. Mereka dah tersepit sekarang nih... Jadi adakan sesuatu yg jelas berlaku pada masa dia ada di rumah. Takkan nak buat lagi mada kes tengah berjalan weh... cuba fikiaq sikit!

Ezad said...

mcm mana lak dia tau dlm video clip tu ada tunjuk perut?

kee... dia dah tengok dulu??

huh!! layan blue juga org ni!!


aku akan menyokong anwar ibrahim

(selepas dia bersumpah yg dia tak buat la)

Anonymous said...

Tangkap saja Dato T dan pemberita yang menengok video lucah yang salah disisi undang-undang. Tak perlu tunggu Anuar lapor atau tidak. Ugutan yang dilakukan terhadap Anuar seperti ingin mengenakan kerajaan yang melakukan conspirasi terhadap Anuar seperti kes yang terjadi kepada Saiful. Polis mesti siasat siapa Dato T yang begitu rapat dengan Anuar. Apakah Dato T tak terlibat sama melanggan pelacur sama Anuar kerana berada di tempat kejadian. Atau dia cuma menunggu di dalam kenderaan. Nampak sangat ada yang tak kena dengan kejadian ini seperti dirancang oleh pihak tertentu untuk mengalih tumpuan masyarakat kepada kes Saiful. Kes Anuar main dengan pelacur tak perlu diperbesarkan kerana tidak meniaya sesiapa. Kes Saiful perlu diselesaikan kerana jadi mangsa rogol yang dia kenal siapa yang melakukannya. Namun sebab orang yang melakukannya mempunyai pengaruh pihak mahkamah terlalu berhati-hati mengadili kes ini tidak seperti orang awam biasa.

belalang said...

"suara macam saya, rupa macam saya, badan macam saya.....TAPI itu bukan saya" he.. kita pernah dengar dialog mcm tu..tapi tu kata2 org keling @ tamil.. anuar al-jub keling ke?

walau bagaimanapun kita patut kagum kpd anuar al-jub..spesis yg paling sukar dicari dalam dunia hari ini.. MUKA TEBAL, KETAHANAN DIRI TINGGI, MARUAH YG MURAH, SEMANGAT WAJA DLL, ini agaknya dipanggil anugerah dari TUHAN.

tapi yg paling org hairan..jgn kata polis atau ulamak.. mahkamah pun terkial2 kena belit dgn anuar al-jub dan kuncu2nya pasal nak laksanakan kuasa.. nak mintak DNA mcm minta sedekah..

anda memang HEBAT anuar al-jub.. dia org yg BERANI pun tak ADA BERANI mcm anda..

marilyn said...

Masa tu perut Lelaki Y buncit sbb dia baru lepas bedal karipap 4-5 bijik.

Anonymous said...

itu video tahun 2008

Solo said...

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).JADILAH MUSLIM YANG BERAKHLAK, TIDAK MENGAIBKAN ORG. SEMOGA ALLAH SWT menyembunyikan ke aib ban kita.

Solo said...

Kwn2 kt Malaysia ni nak kena bala dr ALLAH swt baru dia tau azab kena ganjaran pembuat dosa.. kalu kat Aceh tu tak jadi iktibar... entahlah. banyak anak muda suka berzina. ape ni... hukum ALLAH swt dah tak laku??? nak kena Tsunami?

Solo said...

Berbillion ringgit Mahathir songlap, pas tu si dollah, ni si najib pulak. hutang malaysia dan melepasi RM 400Billion. mane gi duit tu.......PEROMPAK>> tuggulah kat kubur sok..

Solo said...

Macam mana si jamil khir buat keje? dulu masa mula pgng jawatan, dia berjanji nak selesaikan kes2 agama. ini bukan kes Anwar, kes akta halal pu tak beres2. ape ni... berapa juta umat Islam Malaysia dah makan mkn haram, babi,etc....tu jadi org Umno macam babi malah lebih teruk dari binatang.

Anonymous said...

kenapa la teruk sangat akhlak penyokong umno ni ye. dimanakah pertimbangan agama islam anda dalam memahami sesuatu isu?

Anonymous said...

Semua orang tau siap Rahim Thamby. Dia kebal dari tindakan undang-undang mahkamah dan pemimpin UMNO yang tiada maruah.Skandal perempuan bawah umor tiada jadi kesalahan dibawah Kanun Keseskaan atau undang-undang Jabatan Agama Islam. Memiliki wang 40juta pun tak apa. Bukan penyangkat besar. Wahai manusia Islam kamu akan diadili nanti ats segala perbuatan jahat/maksiat .Ditunjukkan di dunia dan diazad dlm kubor dan padang masyar termasuk fitnah mengaibkan termasuk sesiapa menunjukkan anwar main belakang perempuan dlm blog.Tunggu pembalasan azad neraka jahanam. Nuhuzubillah ...

KOBERKAT..perunding pinjaman said...

ok kita siasat betul-betul dulu samaada si anuar betul ke yg buat kerja terkutuk tu!!jika benar dia yang melakukan semua rakyat perlu nyahkan dia dari arena politik sebab jika benar dakwaan bahawa video tersebut dilakunkan oleh anuar..anwar tak layak jadi pemimpin tetapi kenapa anuar cepat melatah..sebelum sebaran video tersebut belum di war-warkan anuar dah menidakkan dan dia taHU pula berut buncitlah..adakah dia yg melakukan...semuga kerajaan dapat buat siasatan seadil adilnya dan jika tak benar maklum pada rakyat benda yg betul.saya marah pada si anuar ni sebab demi mengejar cita-citanya dia sanggup menggadai bangsa dan agama...

diman69 said...

ni laman penyambung lidah iblis n setan, bukan sudut diskusi. Hancur bangsa melayu yg suka pd fitnah.

Mr Bakteria said...

Jgn jadi Pak Turut sampai kesudah.. orang bagi taik.. korang makan taik tu sampai menjilat jari.. pastu tambah sos pulak kasik sedap.. wahaha~ BODOH! Yang baru nak jadi Pak Turut, aku syorkan korang tengok sini dulu sebelum buat penilaianPendedahan Luar Biasa: Video Sex Anwar TIPU! Semoga kita tidak tergolong dalam kumpulan yang menyebar fitnah. Ameen.

Scyafieq said...

salam..kita jgn nk buat keputasan sendri berlandaskan nafsu..finah besar dosanya..selagi belum terputus mana keputasandari mana pihak yg berhak memutuskan,jagan la kita menjadi seperti golongan munafik yg memfitnah Saidatina Aisyah berzina..tolongan la berfikir sebagai manusia muslim yg beriman...dari blog ni pun,maaf katalah,penulisnya mempunyai akhlak yang buruk..setiap manusia melakukan kesilapan..marilah kita bertaubat dan solat istikharah minx pertunjuk dari Allah mengenai kesahihan video ni...salam

Anonymous said...

biasa la sume 2,pandai buat pandai simpan la ,tapi ade x pemimpin kita berani pergi mekah buat haji/hajjah.x de kan depa takut bumi mekah x terima sebab perbuatan memfitnah dosa nya lebih besar dari membunuh.klu depa p jugak nanti bila balik sini jadi cacat ka,sakit ka,gila ka,sapa yang nak perabih duit haram tu dan sapa plak nak dok bangku yang bernilai jutaan ringgit (termasuk songlap duit rakyat dan rasuah)insaf lah wahai sekalian mereka yang terpesong jauh dari landasan islam.harta dunia x kemana dan diusia emas inilah kita perlu mencari harta ahkhirat kerna dunia hanya pinjaman.amin

Anonymous said...

Apa pon yang terjadi, aku x ambil kesah..
Kalau org kata pemimpin songlap ke pemimpin seks ke, pemimpin rasuah ke... aku x tengok pon depan mata aku, kalau benar apa yg tersebar, itu sendiri ingat dalam kubur masing2 nanti. Kalau x benar, sesapa yang kutuk depa la ni kat column comment pon akan tanggung sendiri jugak bila masuk kubur..sebab menfitnah... apa yang benar kita pon x tahu sekadar cakap cakap jer... haiihhh memang dah akhir zaman.. tobat tobat..

Anonymous said...

hahahah 2 la pembangkang...kt blog nie heboh betaubatlah,jangan sebar kan fitnah lah...pemimpin korang uh fitah umno bukan2 lg banyak ada korang ckp bertaubat...cam bodoh..ngangguk ckp sumenye betul adala...lagi satu ite ley tngok sendiri la ahlak pnyokong ne yang trok..xyah jauh2..komen2 ni sape yg mncarut dulu yerk...sedarla cikit..dulu parti korang jugak yang dok tuduh anuar uh peliwat lah...kuat sex la...skrang korang plak sokong yek..siap men ayt2 al quran nak lindungi orang yang bersalah..ajaran sape uh..tok guru korang la...aku gerenti pasni macam2 hujah korang ckp an..xnak klh la kte an pembangkang nie..law xad umno..korang x merdeka la sblum nie..ko orng ny pemimpin uh aku rase da lebih dari fasik da..

Anonymous said...

hahahah 2 la pembangkang...kt blog nie heboh betaubatlah,jangan sebar kan fitnah lah...pemimpin korang uh fitah umno bukan2 lg banyak ada korang ckp bertaubat...cam bodoh..ngangguk ckp sumenye betul adala...lagi satu ite ley tngok sendiri la ahlak pnyokong ne yang trok..xyah jauh2..komen2 ni sape yg mncarut dulu yerk...sedarla cikit..dulu parti korang jugak yang dok tuduh anuar uh peliwat lah...kuat sex la...skrang korang plak sokong yek..siap men ayt2 al quran nak lindungi orang yang bersalah..ajaran sape uh..tok guru korang la...aku gerenti pasni macam2 hujah korang ckp an..xnak klh la kte an pembangkang nie..law xad umno..korang x merdeka la sblum nie..ko orng ny pemimpin uh aku rase da lebih dari fasik da..

Anonymous said...

aku x tuduh...dia memang nakal sejak kecil hingga abis cekolah dan masuk ipta hingga 5 ke enam UTK x bleh jaga asyik terlepas aje... memang liar K singh pon kata ade bukti, Pok NIK x tuduh sebarangan,PKR lansung x leh kata no kot kena pancung.. telanjur perahu boleh undur telanjur kata ?>///??????????????

Anonymous said...

Kapada Solo dan rakan2, yang aku peliknya, bila org pro UMNO dedahkan cerita anwar, hangpa cakap tak baik dedahkan KEAIBAN orang, tapi Hangpa yang dok dedah kain KEAIBAN orang tak salah, ni bukan guna agama utk politik sendiri ka? cua hangpa dok pikar2kan

Cikgu Jamal said...

Sebenarnya aku dapati pelakon video sex ini lebih mirip kepada Datuk Eskay dari Anwar. Tambahan pula dia bersumpah berada di tempat kejadian. Dari segi logik aku tak boleh terima bahawa Anwar melakukan perkara ini dalam masa tenat ini. Lagi pula kualiti video ini menunjukkan satu tujuan berniat jahat. Apakah Dato2 sekelian tak ada budget nak beli camera colour boleh rakam suara high resolution untuk jatuhkan Anwar? Stupid bagi Dato T dan stupid bagi orang2 kat sini yang cepat makan umpan mereka.

Solo said...

Assalam to all muslimin/muslimat, Jahanam to all Munafik . ana fikir2, negara kita sedang diperintah oleh Binatang dan ketuanya adalah Syaitan.
ana bukan sokong Anwar tapi perkara yg tidak betul kenapa mereka sokong.Mengiyakan perkara fitnah adalah sama dosanya dgn pemfitnah tu. dan tempatnya pun sama... Annar!

Anonymous said...

Errm entah la, dah mau kiamat dunia ni. Islam dipersendakan,penyamun dijunjung dan disanjung. UMNO melacurkan agama semata-mata untuk kepentingan diri, bila agaknya penyamun ni nak sedar dan bertaubat???

Anonymous said...

salam..malu la mcmni.fitnah sana sini,bala Allah turun x mengenal sesiapa..BN KE umno ke..astaghfirullah

Anonymous said...

bala dah turun kat selangor. boleh tak cakap cam tu. terjadi di kawasan taksub pkr. doa msg2 dah terjawab. tapi ttp menuding jari kt umno la bn la. ntah apa2 ntah. sedihnya insafnya sekejap je puak pakatan ni. astaghfirullah.