MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Tuesday, April 5, 2011

Video Seks Anwar... Shamsidar Mengamuk Sakan..??

Agak agaknya bagaimanakah perasaan ramai pihak yang rapat dengan Anwar Ibrahim ketika ini...? Iya, ketika di alam siber internet sudah boleh lihat sendiri..., boleh tengok sendiri, dan tontonilah sepuas puasnya sedutan video klip seks selama 1;47 minit.

Video seks yang jelas mempertontonkan seorang lelaki yang wajahnya saling tak tumpah seperti Anwar sedang daiturkan “pertemuan” oleh seorang “middle man” dengan seorang pelacur berbangsa cina untuk sesi “bersetubuh secara haram”.

Berbalik kepada persoalan awal tadi... Benak fikiran kita yang waras pasti yakin bahawa anak anak Anwar seramai 6 orang, seorang menantu..., besannya juga tidak terkecuali daripada mengambil peluang melusuri internet dan mahu kepastian melihat sendiri, benarkah bahawa Anwar was actually the man in the video..?? Sudah pasti mereka semua akan lakukan dibelakang Anwar dan tidak perlu dihadapan Anwar.

Jangan lupa..., Wan Azizah juga boleh jadi orang yang pertama akan mencuri peluang untuk menziarah link website tersebut untuk menonton sedutan video klip ini. Sekiranya beliau takut perbuatannya akan dikesan oleh Anwar, maka tidak mustahil pula Wan Azizah akan “mengarahkan” orang yang paling beliau percayai iaitu Setpolnya si Faekah Husin “memeriksa” dan mengesahkan sedutan video klip tersebut.

Sejarah pernah membuktikan bahawa Wan Azizah pernah menalipon Ezam dari Amerika dengan “berpesan” pastikan Anwar tidur seorang dirumah dan jangan ada lelaki atau wanita dalam rumah mereka...

Video klip 1;47 minit sudah mampu jadikan Anwar seperti cacing kepanasan...!! Bagaimanakah keeadaannya nanti apabila sedikit demi sedikit lagi sedutan video ini disiarkan..?? Masih ada lagi 18 minit aksi ranjang yang akan menyusul.... TUNGGUUUU....!!!

10 comments:

vulcan933 said...

pecah tembilang.bagi pas dan melayu pkr tdk salah.

Anonymous said...

Semua ni salah Wan Azizah yg tamak dan pentingkan diri sendiri.
Dia sepatutnya telah lama mencari,meminangkan calon2 supaya Anwar bolih memenuhkan kuota bagi memenuhi tuntutan nafsu luarbiasanya sebagai insan anugerah tuhan.
Anwar wajar mengaku saja,ramai akan bersimpati.
Ramai anak dara lama,ibu2 tunggal dlm PKR, PAS dan UMNO akan bersedia mengisi kuota.
Mesti ramai dikalangan mereka tak lelap tidor setelah melihat "anu" Anwar dlm video tu.
Relaks Nuar,harapan utk jadi PM masih ada.

Anonymous said...

Bro, seperti biasa, anwar takkan mengaku punya.bak kata seorang blogger..sampai keliang lahad pun dia xkan mengaku punya..

Anonymous said...

lihat telinga lelaki itu. cuping telinga setiap insan dijadikan oleh ALLAH berbeza-beza.

Arif said...

Harapan saya sebagai rakyat Malaysia semoga Allah tunjukkan kebenaran. Rama yang menuduh dan ramai yang menyangkal. Kebenaran walaupun dibuktikan secara perundangan namun selagi keluarga dan orang berkepentingan tidak dapat menerima apatah mempercayainya, semua itu tidak bermakna. Moga pada kali ini, kebenaran akan diletakkan pada tempatnya dimana tiada lagi yang boleh menuduh dan menyangkal melainkan menerima gada masing-masing, wallaualam

Anonymous said...

mai kita TUNGGUUUUUUUUUUUUU....

Anonymous said...

video tak jelas... klu jelas dan penuh selama 22 min baru leh kita cam dia pelakon tu..

Anonymous said...

Anon di atas

Jangan salahkan Kak Wan. Takkan dia nak pinangkan jantan ... huhuhu

Anonymous said...

Aku pertama kali aku tengok video ni awal lagi hati aku kuat dah kata bukan dia..
1000% aku yakin bukan dia...
aku sanggup potong kepala putus kalau betul dia..
Azizah sepat kering je takde der isi mantap cam tu bongok!!
kah kah kah

Anonymous said...

tu bukan sesii setubuh haram la..tu sessi berjumpa dan bermesra dng anugerah tohan....wakakakak