Monday, May 9, 2011

BABI Anwar OMEGA..! Anwar Yang Peluk Babi.., Cium Tetek Babi.., Main Puki Babi..TETAPI Nak Kata PM Anak Babi..??? BABI Punya Anwar OMEGA…!!


Inilah aksi awal video seks Anwar Omega yang segera menanggalkan towel putih setelah Amoi berbogel pergi menyangkut towelnya dalam kamar mandi… Lihat ANUgerah Tuhan yang dimaksudkan oleh Wan Azizah Omega… Macam ikan Keli…!!!


Inilah wajah jelas Amoi yang dibalun oleh Anwar Omega… Keturunan yang makan babi.., yang makan masakan menggunakan minyak babi!! Tubuh badannya melekat didakap oleh Anwar Omega…




Anwar sedang menuju dengan penuh berahi… Mahu menerjah puki seorang yang berketurunan makan babi…!


Gelojoh juga Anwar Omega yang berpeluang untuk membalun puki keturunan makan babi.., maklumlah Amoi muda, lebih muda dari Izzah dan Nuha!


Peluklah Anwar ooii…! Peluklah.., dakaplah kulit badan yang berketurunan makan babi! Tak perlu samak pun, yang penting mandi hadas sepertimana Karpal Singh sibuk tanya kepada Saiful dalam soal balas perbicaraan kes liwat…


Apa lagi Anwar Omega… Ciumlah.., Nyonyotlah sepuas puasnya…!! Kulit badan keturunan makan babi…


Yeaaahhh…! Anwar terjaaahh.., memasukkan ANUnya kedalam lubang keramat wanita muda berketurunan makan babi… ANU yang sama memasuki puki Wan Azizah berpuluh tahun..!!!



Hmmm… henyaakklah kuat kuat. Pancutan air mani Anwar Omega kedalam tabungan seorang wanita berketurunan makan babi… Jenis air mani yang sama taraf melahirkan Nurul Izzah kini bersemadi dalam puki wanita berketurunan makan babi….!!

Tak sedar diri..! Ada hati Anwar Omega nak caci hina YAB Perdana Menteri kita dengan gelaran “pandi kutty” yang membawa maksud Anak Babi…

Blogger GAP ada kisah yang dibongkarkan padi tadi, klik
sini

24 comments:

Jeffry said...

ANUWAR MMG GILER BARBI! KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

Udah2 ler tuu, Nuar...!

Balik laaa.....!!

Anonymous said...

Racist Cina nampak bro... Najib tu memang keturunan BABI... BN =BABI NEGARA.... Hahahaha.... Cara Penulisan blog yg sgt amatur. Kesian.

Anonymous said...

Imej amoi tu clear tapi yg dikatakan Anwar tu tak clear lah bro. Apasal tu?

Anonymous said...

pendikutti sedang mengkutti amoi wooww kool simpa gambar ni modal pilihanraya terbeakk sesuai sepanjang masa dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

ANUAR IBRAHIM BABIIIIII.....SUAMI WAN AZIZAH BABIIIIII...!!

Anonymous said...

whoaaa... blog porno ke nih? sila tayangkan video yg berkualiti tinggi len kali.... dah la itam putih, kabur lak tuuih! nak sgt ikut ala AMERIKA modal kena up ckit la brader.... aisey...

Anonymous said...

Teruk.. mata korang La mata babi.. tp bagus lagi mata babi.. sedapppp... mata korang yang cakap ini DSAI mata cicak+buaya+lipan+lucifer+urang BUDUH.. tau kaa..?? PALUI!!!!! sembarang cakap.. mudahmudahan Ter Sumpah LAKNAT LA KAMU SEMUA!!!!!!!!!!!!!!! B ARISAN NACIONAL AMMNO SYAITAN!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Tak sedar diri...sebenarnye die la ANAK BABI yang sejati!!!

usin said...

Bapak Anwar Bin Ibrahim amat dikagumi di indon suatu waktu dulu. beliau juga pernah digelar BABI, singkatan nama beliau. babi ni dh kehilangan anak kot, sbb itu asyik sebut anak babi je... wallahua'lam...

Anonymous said...

klu anda rasa mereka yg makan babi itu jijik kerana mereka KAFIR,tp kamu adalah lebih jijik dan rendah taraf kerana MENGAIBKAN org...balik n kaji semula agama...apakah hukum MENGAIBkan orang lain...apa beza kmu yang asyik sebut BABI dgn makan BAbi?kamu ada p sekolah n belajar agama ke?smpai sgp mngeluarkan kenyataan2 begitu?siksa kubur pun kita tak mmpu dan tahan kelak...fikir2kanlah ya...

Anonymous said...

Semua pun bodoh..yg p ckp2 babi knapa plak? nampak bodoh..yg sblah kanan bodoh..yg sblh kiri pn bodoh..ni la politik, hancurkan persatuan anak2 Adam A.S..asyik berbalah x tntu pasal..tu bukti BODOH sebab tak ikut cakap Tuhan.. fuck politik sluruh dunia..hapuskan keamanan..fikir la suma..

Anonymous said...

Tak sangka si Anwar ni tak pernah sunat.. kakaka video tipu

ipenbulat said...

brani buat blog cm ni... hahahah... tabik sama lu!!

Anonymous said...

skg baru jadi babi u kata... bro tau ka siapa tu ia dulu.. kan timbalan pm malaysia pati bn gak... u all nampak sgt bodoh dan saling memburukan warga malaysia apa nak jadi ini, dah tak suka diam sja, jika u kutuk dia u dpt dosa, dan dia dpt pahala, aku yg paling benci org melayu bodoh yg sunting video, aku tak msk kedua-dua pihak.

fin-fin said...

Yang mau maen sama babi berarti lebih hina dari babi tolol....

fin-fin said...

Bbi la yg tulis ini!!!!

Anonymous said...

Puikkk! Nk fitnah org pn xpandai!

Anonymous said...

Nampak sangat yg admin blog ni ada sakit 'gila babi'..hahaha

Anonymous said...


GELAK PUAS2.GULING PUAS2.MAKI PUAS2. KAT PADANG MAHSYAR NANTI DAH TAKLEH NAK BUAT BENDA TU SEMUA.

Anonymous said...

BABI = Brader Anwar Bin Ibrahim

Anonymous said...

Ahahhahaaa lawak BN x menjadi lagi.....
Edit video pon x clean nak main fitnah2.....
Siannnn BN ngn konco2 mereka yg bodoh
$$$ masuk berguni guni buat kerja cam bangla buat sapu lantai ( main hentammmm)
Dah sah kebodohan MELAYU BN terserlah

Anonymous said...

BN babi

Anonymous said...

Puki cina pun mau ka


Bodoh.babi.puki