Wednesday, June 29, 2011

GEMPAAARRR..!! Selepas Joe Bedul, Video Klip Rakaman Sulit Chegu Bard Menonton Video Seks Anwar Akan Disiarkan Tak Lama Lagi...

Selain daripada Johari Abdul yang dibawa oleh Datuk Trio untuk menonton video seks 23 minit lakonan Anwar Ibrahim membelasah China Doll menggunakan “Anu”gerah Tuhan yang berpuluh tahun keluar masuk terowong Wan Azizah..., seorang lagi wakil PKR turut sama pergi menonton video seks tersebut!

Menurut maklumat yang disampaikan kepada Blog MIK, individu yang dimaksudkan ialah Chegu Bard, nama penuhnya Badrul Hisham Shaharin. Diberitakan, Chegu Bard juga telah pergi menonton secara sulit bersama seorang blogger selepas giliran Johari Abdul .

Kini, setelah PapaGOMO mendedahkan video klip rakaman sulit Johari Abdul menonton video seks Anwar bersama Datuk Trio, difahamkan video klip rakaman sulit Chegu Bard pula akan menyusul sedikit masa lagi....

17 comments:

PAPA GOMO said...

Jeng jeng jeng hehehe

Anonymous said...

kasi gempar lagi dunia politik pembangkang biar rakyat tahu mulut mane mulut biawak dan mulut kebenaran,biar si raja biawak anwar semakin tertekan

Anonymous said...

bukan pasai anwar tu...pasai the scene tu...kehkehkeh

Anonymous said...

video king jubur takkan satu aja..dato T....dgr ckp byk.. pru13 ni tolong edar dalam bentuk dvd...letak kat depan rumah..atau letak kat pejabat..

semod merah said...

http://drmaza.com/home/?p=1430

Ust Kama said...

bahasa lucahmu akan dibawa perhitungannya di akhirat. Tulislah sesukamu sementara hidup singkatmu.Kelak mati, penyesalanmu tidak terungkai lagi simpulannya.

eric said...

gemparnye gemparnye..cam sial..rakyat ttap x akan percaya fitnah gampang camni le bodoh..barang mahal lagi mnyakitkan hati..

umno dah nazak sgat skang..cam2 cara nk jatuhkan anwar..nmpak sgat takut..
cam najib altantuya takutkan pompuan mongul tu..

Anonymous said...

pertama kali kita cakap bohong semua org akan percaya apa yang kita cakap tu betul tapi klau dah hari2 cakap bohong dan skarang ada lak video yang bolih di muat turunkn di youtube kau nak lari mana joe biol.klau tak tahu nak sorok kan diri akau cadangkan kau masuk je dlm kain kak jijah atau nurul izzah. kau tak bboleh masuk dlm kain pelikat anuar nanti ken jolok dari belakang he...he...he... mana mahu pegi...

Anonymous said...

Mana Gaylord BABI tu, suroh Jo Badul cabar Dato T, tapi BABI tak berani pun nak saman.......... Memanglah Dajal BABI ni.

Anonymous said...

eric

ko ada bukti ke? bagi la kita org tengok video, baru kita org percaya apa ko cakap.

ko ni la salah satu contoh manusia yg ada otak dan pancaindera tapi bodoh!
biasala..puak2 pencacai pembangkang ni manada yg bijak...semua taraf IQ rendah je. tengok pemimpin pun dah tau..
hahahahaha

Anonymous said...

Kiamat dah dekat ni....fitnah berleluasa...lupakan anwar lupakan najib...

Anonymous said...

susah nk ckp ler pencacai DSAI ni....da kene minum ayaq pungkoq DSAI kahkahkah........

Anonymous said...

dah la tu,toksah la taksub sngt cubalah taksub ngan allah taala kan bagus tuk akhirat, korang betelagah mcm ne pun yg kaya dorang yg banyak duit dorang yg bnyk dosa korang, negara lain duk pikir camne nak majukan negara biar rakyat senang ne tak korong duk pikir nak jatuhkan org

2x5 said...

aku bukannya penyokong anwar atau najib tapi kalau video tu datangnya dari musuh anwar aku tak percaya 100% kecuali aku sendiri ada kat situ.

Anonymous said...

mesti video chegubard ni pun sekerat hampeh mcm video Johari yg PornoGomo upload tu....

hisham said...

mana dia bro....upload jer la tunggu lagiiii

Anonymous said...

siar sekali anuar mohd nor yang dua talam dan makan dua belah

camna tak percaya anwar liwat tapi perjuangkan umno. berkawan dgn nora reformasi, chegu bard, ...

masih jumpa anwar berahi lagi