Wednesday, October 19, 2011

KANTOI..! Wan Azizah Maki Hamun Anwar Dalam Lif Quality Hotel Malam 28 Jun 2008, Saksikan Video Klip 7;45 Minit Ini.

Sewaktu menonton video klip dibawah ini, tolong berikan sepenuh tumpuan anda semua pada minit ke 4;50:00 sehingga ke minit 5;19:00 dalam pendedahan yang dibuat oleh Yb Datuk Zulkifli Noordin....

25 comments:

Anonymous said...

UMNO boleh percaya dengan calon ahli neraka ni. Kenapa dia bakal ahli neraka? Sebab dia membuat fitnah zina tanpa mengemukakan 4 saksi. Sedangkan membuat fitnah zina adalah 1 dari 7 dosa besar. Kalau nak rasa jadi rakannya di neraka, tolonglah sebarkan fitnah-fitnah calon ahli neraka tu.

Aku mengingat je... kau buat kau tanggunglah nanti.

Anonymous said...

Biarlah luncai terjun dengan labu-labunya...biarkan,,,biarkan

Anonymous said...

UMNO boleh percaya dengan calon ahli neraka ni. Kenapa dia bakal ahli neraka? Sebab dia membuat fitnah zina tanpa mengemukakan 4 saksi. Sedangkan membuat fitnah zina adalah 1 dari 7 dosa besar. Kalau nak rasa jadi rakannya di neraka, tolonglah sebarkan fitnah-fitnah calon ahli neraka tu.
------------------------------------
bagai mana pula ngan PAS yg selama ni menggunakan masjid & Surau utk tujuan yg sama????
apa komen tuan????

Anonymous said...

Tunggu dan lihat hasilnya...

Syurga atau neraka bukan urusan kita.

Neraka di dunia gambarannya jelas..:
sebagai contoh...resah gelisah..merapu sbb akal tak stabil..duit byk tp terbelanja secara sia2..selalu jadi bahan hinaan..sentiasa dlm ketakutan dan kebimbangan..hilang ketaqwaan..sentiasa menutur ayat2 yg tak sepatutnya..menipu, berhelah dan ada berjuta lg tanda2 mereka sedang berada dlm neraka dunia....

Yang mendakwa diri dah cukup sempurna dan berada di pehak yg benar...fikir2kanlah....

vianon said...

Bila kena kepala sendiri tak mahu terima. Bila orang buat silap (sangkaan mereka) mereka humbankan ke neraka, seolah merekalah orang yang paling mengetahui zahir ban batin. Golongan Wahabi nie sentiasa gelap hati. Tuduh Zina tanpa saksi... alasan sahaja untuk selamatkan diri.. hilangkan rasa malu tersalah pilih. Nak perintah Malaysia???? Itulah niat sebenar. Bila perintah nanti ZINA akan bermaharaja lela tanpa sempadan malah kerja liwat juga diizinkan. Kesia warga PAS yang kelabu mata.

Anonymous said...

ANON NO1 DAH SAH MASUK NERAKA BERSAMA ANU WAR KERANA DOK SAMA SAMA MELIWAT.

NABI PUN TAK NGAKU UMAT.. KAU ORANG DAH SAH UMAT2 PAS KOMUNIS ALJUBURI LIWAT ALPUKIKI.

PAS LIWAT FOR ALLLL

....ini bukan aku yang tulis , syaitan Mat Sabu yang tulis.... sahabat neraka umat2 pas....

Anonymous said...

Tuan2 apakah dah pasti tuan masok syurga jangan semudah itu menuduh orang itu/ orang ini masok neraka. Sedarlah sikit cakap macam orang tak beriman aja ni.

Anonymous said...

anon no.1.

Bagaimana sdr tahu ianya sebagai fitnah dan Zul Kulim sebagai calun neraka?.Sudah berbagai bukti di kemukakan,mengenai Anwar hanya org bodoh saja masih menganggapnya fitnah.Zaman sekarang,kita tidak perlu terlalu bergantung pada 4 orang saksi,kerana sudah berbagai kaedah utk menentukan sesuatu tuduhan.Islam bukan ugama kolot dan ianya sesuai pada segala keadaan.Kalau perkara tidak benar 4 orang saksi pun boleh melakukan fitnah.

Semasa Aisyah isteri Nabi di fitnah,Nabi pun tidak serta merta mengatakan mereka yg memfitnah calun neraka dan Nabi pun tidak serta merta memihak kepada Aisyah.Berbeza sekali dgn pra penyokong PR yg terus sajamemihak kepada Anwar,seolah-olah Anwar dimata mereka ,lebih mulia dari Aisyah di mata Nabi.

Bagiamana pula jika yg di sangka fitnah ini memangnya betul,bukankah sdr termasuk sebagai org yg bersubahat pula.Bukan saja bersubahat dgn pelaku maksiat besar ,malahan bersubahat dengan kezaliman,Anwar yg menginaya pekerja bawahannya.

Jalan yg paling baik bagi mereka yg kurang pasti ,ialah menjauhkan diri dari memihak kepada Anwar dan membiarkan Anwar menangani tuduhan tersebut.Jangan sekali-kali pula menghina Saiful supaya tidak jatuh bersubahat dalam kejahatan dan kezliman.Bagi saya ,saya yakin kes ni adalah benar,berdasarkan apa yg saya dengan dan lihat,termasuklah bukti-bukti yg di bentangkan dimahkamah,serta tindak tanduk Anwar dalam menangani kes ini.

Anonymous said...

yg nerakaa tu sinuar pujaan kau org tuuu...habislah fuckatan kali nii..GAME OVERRRRRRR

Anonymous said...

Aku yang di atas sekali.

Kehendak mengemukakan 4 saksi bagi tuduhan zina bukan kehendak undang-undang Islam yang dikarang oleh manusia, tetapi kehendak Allah yang dimaktubkan di dalam Al-Quran dalam surah An-Nur ayat 4, dan tolong sama baca An-Nur ayat 11. UMNO, kalau kamu Islam, kamu pakai kitab mana? Aku pakai Al-Quran... kamu pakai kitab Lord Reid?

Lebih malang kalau luncai-luncai tu terjun ke neraka... aku tak boleh biarkan... jika calon neraka tu nak terjun sorang-sorang aku tak kisah, ini dia mengajak kamu-kamu yang tidak tahu hukum Allah untuk terjun sekali.

Salah mana PAS menggunakan masjid untuk menyelamatkan kamu dari neraka? Masjid bukan macam tokong, bukan kuil, bukan gereja, yang tidak membolehkan penganutnya berbincang tentang dunia dan akhirat. Tiada permisahan antara dunia dan akhirat di masjid cuma ada tertibnya di masjid, malah pentadbiran negara di zaman Rasulullah SAW adalah berlangsung di masjid. Kami tahu UMNO adalah dualism yang memisahkan urusan dunia dan akhirat, bagi UMNO urusan dunia jangan dibincang oleh ahli agama; kalau nak rasuah, berjudi, minum arak, berzina, nak buat anak haram berapa ribu, berapa juta dan sebagainya - ahli agama jangan masuk campur, dan masjid adalah tempat untuk bersembahyang sahaja.

Kenapa pulak syurga dan neraka bukan urusan kita? Sedangkan Allah memberikan kita pilihan untuk berpegang pada ajaran agamanya atau sebaliknya. Kita disaran memperolehi pahala sebanyak-banyaknya dan menjauhi dosa sejauh-jauhnya. Bukankah itu penentu syurga dan neraka?

Pakatan Rakyat belum perintah Malaysia pun zina dah menjadi-jadi lantaran kamu semua menolak hukum Allah, check tengok longkang/tong sampah rumah kamu mana tahu mungkin ada mayat bayi. UMNO dengan jelas mendengar Najib tak mahu hudud. Menafikan satu huruf di dalam Al Quran sahaja mengakibatkan murtad, inikan menidakkan hak Allah yang termaktub di dalam Al-Quran. Jadi kemana lagi ahli UMNO yang menyokong perkara ini kalau tidak ke neraka?

Yelah, Rasulullah ketika Aishah difitnah dia tak memihak mana-mana, sebab ayat Al-Quran berkaitan perkara itu tak diwahyukan lagi, jadi memanglah Baginda tak tahu membuat keputusan. Tapi sekarang Al-Quran dah lengkap, masakan tidak boleh berhukum dengannya sedangkan ayat-ayat berkenaan telah diturunkan dan jelas difahami (kecuali UMNO). Takkan nak tunggu ayat Al-Quran baru turun kot, itu syirik namanya, ke neraka lagilah kamu.

Jika benar DSAI meliwat, tiada saksi, itu antara dia dan Allah. Kita yang tidak dapat mengemukakan 4 saksi dan hanya mendengar cerita-cerita dari orang lain, lebih wajar menidakkan sahaja perkara itu, sebab kegagalan mereka (penuduh) memenuhi tuntutan syariah untuk mengemukakan 4 saksi

Ya, aku mungkin akan masuk neraka, tapi bukan kerana aku menuduh zina tanpa empat orang saksi, dan kerana aku menyebarkan fitnah.

Anonymous said...

anon no 1.

Ada juga masa Nabi tak tahu nak buat apa ye?.Macam Pok Nk kata 'tuhan mencari-cari dikalangan maknusia' -seplah-ola tuhan tak ada perancangan ,tercari-cari.

Agaknya kalau tuduhan tu kena pada Najib,dan tak ada 4 org saksi macam mana pandangan Pok Nik dan puak pakatan ye?.

Anonymous said...

Ya sudah pasti Rasulullah pernah buntu dalam perkara fitnah terhadap Aisyah, kerana Baginda juga adalah manusia. Kalau tidak masakan Rasulullah berdoa dengan bersungguh-sungguh agar Allah memberikan petunjuk kepadanya untuk menyelesaikan perkara tersebut. Malah Rasulullah pernah kebingungan apabila Yahudi melakukan sihir menggunakan rambut Baginda yang dililit pada sikat dan ditimbus di dalam perigi buta.

Kalau tuduhan zina berlaku pada Najib, sudah pastilah 4 saksi tetap diperlukan. Ini yang dicatat dalam Al-Quran, bukan saja-saja nak main tulis sahaja. Hukum Islam bukan hukum Lord Reid di mana berlaku pendakwaan terpilih.

Masalahnya Najib tidak dituduh berzina walau ada tuduhan-tuduhan sedemikian, cthnya seperti peristiwa Port Dickson... tapi salah siapa, salah Najib juga sebab tidak menuntut qazaf di mahkamah syariah menuntut dikemukakan bukti dari pendakwa.

Anonymous said...

Sya tidak menyebelahi mana2 pihak..ttp setelah diamat2i sya bersetuju dgn ulasan o komen no 1 dan 4...hujjah yg bernas ..

Anonymous said...

anoy no 1..tolong baca blok yb zul dari mula baru ko faham...benar penyokong pr da buta hati dan telinga pekak..semua bukti yg dikemukakan mereka tak percaya...kesian..zaman moden ni saksi besi spt video..audio..forensik..pun adalah saksi faham benar2 4 saksi dlm alquran tu...mana loyer islam yg tinggal membela anuar...faham la

al zarqawi said...

Kepada komentar khawarij yang pertama , jangan nak selewengkan al quran untuk kepentingan politik.

Dalam isu Anwar Ibrahim bukti qarinah ditunjukkan iaitu DNA beliau ada dalam dubur Saiful. Isu 4 saksi diperlukan bagi menjatuhkan hukum hudud ke atas Anwar tetapi dlm menentukan samada pemimpin agung pakatan itu meliwat atau tidak itu isu yg lain.

Jangan lupa Saidina Umar al khattab telah menerima qarinah dlm kes zina apabila ada seorang wanita yg tidak berkahwin tetapi mengandung. Walaupun tiada 4 saksi tetapi bukti wanita itu mengandung ,menjadi qarinah mengesahkan proses zina berlaku.

Sejak bila masjid boleh digunakan sebagai platform untuk memaki pimpinan muslim dan menjatuhkan fitnah sesama muslim terutamanya pemimpin muslim yg masih bersolat mcm DS Najib. Tunjukkan satu nas sahih yg spesifik untuk menjatuhkan pemimpin muslim yg masih bersolat halal dijatuhkan. Tunjukkan saya firman atau hadis yg sahih di sini.

Anonymous said...

Cuba kalau Najib yang kena tuduh dah sah-sah tak yah guna 4 saksi silap2 haribulan terus kena belasah...kalo kena kat puak2 haram ni, ohh...mesti ada 4 saksi, itulah inilah...oii org pakatan...sedarlah diri tu sikit...agama dijadikan alat politik, baguslah...teruskan dgn amalan korang...moga2 masuk syorga...

Anonymous said...

anwar dah jelas angguk2 kat mayat teo beng hock. kamu semua boleh percaya ke pemimpin islam macam ni...?

Anonymous said...

anwar dah jelas angguk2 kat mayat teo beng hock. kamu semua boleh percaya ke pemimpin islam macam ni...?

Sidang Redaksi said...

1997, Mat Sabu dalam ceramah dok kata Anwar meliwat sampai jadi pengasas `Al-Juburi", sambil di sahut pengikut2 PAS...

Flip-Flop parti...

Anonymous said...

Bagaimana ada yang kata beliau buat fitnah zina sedangkan dalam video tadi tak ada langsung dia sebut tentang zina. Tengok ke tidak video di atas? Anda faham ke apa yang dikatakan oleh Zul tu? harap dengar dulu elok2.

Anonymous said...

sebagai orang Islam kita wajib mengaku bahawa tidak boleh tuduh zina tanpa 4 orang saksi dengan syarat2 saksi...maka jika ada cukup syarat saksi maka orang itu akan dijatuhkan hukum hudud...dengan izin Allah terlepas hukuman di akhirat atas kesalahan yang dilakukan...tetapi jika orang yang melakukan zina itu mengaku sendiri dan sanggup dikenakan hudud kerana takut akan siksaan di akhirat...dan saya kagum dengan orang ini kerana lebih takutkan Allah dan insaf atas dosa yang dilakukan...Islam mementingkan keadilan...jika tidak ada saksi tetapi ada bukti/karinah... supaya adil pemerintah perlu siasat bukti tersebut...bukti tidak sama dengan saksi...bukti seperti DNA, cctv/video, orang yang mengandung dan lain2...dan pemerintah boleh kenakan hukum takzir seperti dipenjara jika terbukti bersalah...dengan izin Allah hukuman Allah di akhirat jika tidak bertaubat...wallahualam...harap betulkan jika tersilap...

Anonymous said...

Mamat yg dlm video tu bukan YB Zul la huhu. Muka dia jer sama mcm YB Zul.

Lagi pun mana boleh percaya kat video tu...

..BESI ler

Apa pasal penyokong Pakatan melatah bila tngk video tu ek?

..heran

Korang mana percaya kat video huhu

Anonymous said...

saya cuma nak tanya..sekiranya saya merogol anak tuan dalam rumah tuan tanpa ada seorang pun dalam rumah tuan dan anak tuan itu tak dapat mengemukan seorang saksi pun.bukti yang anak tuan bagi hanyalah kesan air mani saya dalam kemaluan anak tuan.kalau mengikut tulisan tuan, maknanya saya tidak boleh diambil sebarang tindakan.mcm tu senang la...jgn cuba menjumubkan islam..islam agama yg sesuai untuk semua kaum, dan semua masa...islam boleh menerima teknologi seperti video dan sebagainya..pada zaman sekarang kalau kita dapat mengemukakan 4saksi sekali pun,adakah kita boleh yakin yg saksi tersebut seorang yg betul2 beriman dan bersih akhlaknya?hudud adalah hukum allah tetapi perlaksanaannya perlulah diperincikan dan dihalusi sebaik mungkin..kalau ikut cara tuan menulis ni, saya rasa mmg ramai yg dok ternanti bila rumah tuan "line clear"...takde orang..yg ada anak pompuan tuan saje..kalau tuan ada cctv pun xpe pasal cctv bukan orang untuk jadi saksi...betul tak?...tuan tolonh jgn cuba menjumubkan islam...tolonglah...

Anonymous said...

saya setuju sgt2 dgn komen di atas saya ni..bernas...kalau anon no.1 tu tak faham lg tak tahu lah saya nak cakap apa pada dia ni...cuba jawap macamana nak kemuka kan bukti orang yang merogol?bukan ke itu pun zina jugak?nak 4 saksi je ekkk...rakaman video tak boleh pakai ekkk....sila jawab...

Anonymous said...

Anon 1: Masjid xboleh digunakan untuk tujuan dunia termasuklah politik apalagi jika di situ berceramah memfitnah,memaki hamun saudara seagama.....
Anon 1...saya xberpihak mana.tapi nampa sangat jika sebelah pembangkang..kerjanya asyik menegakkan benang basah ;Hukum Allah jangan dipermainkan .Mana boleh asyik tegakkan parti yang awak sokong saja ..kalau mereka lakukan kesilapan..awk perlu tegakkan keadilan/kebenaran......ini tidak semua yang awk sokong,klaupun buat salah..awk anggap tidak salah......awak berat sebelah..........ingatlah kita hanya manusia yang tidak pernah sunyi dari buat silap...........waima Tg Nik Aziz sendiri.......bagi saya org macam awk harus banyakkan amalan ibadat...agar Allah membuka mata dan minda kita.....Amin