Friday, October 7, 2011

Yb KAYA...!! Yb PKR Belikan Toyota Vellfire Baru Untuk Isteri Tersayang..... JOM Kita Selongkaaarr!!

Nampaknya bulan ini seolah-olah musim untuk para wakil rakyat Pakatan berbelanja sakan...

Dua hari lepas seorang sahabat Blogger Double Y mendedahkan kisahnya seorang Exco kerajaan negeri Selangor membeli sebuah kereta LEXUS bernilai melebihi setengah juta Ringgit Malaysia, klik sini.

Malam tadi Blogger MIK bersama rakan rakan bekas pimpinan PKR menghabiskan masa untuk “lepaking” di sekitar Shah Alam berbual dan bersembang dengan rakan rakan yang masih bersama perjuangan Anwar Ibrahim. Kami menghormati hubungan persahabatan dan sering bersua wajah, minum teh tarik dan “supper” bersama bukanlah perkara yang asing buat kami semua...

Terbuka kisah disampaikan kepada kami, seorang Yb PKR yang baru sahaja membeli MPV mewah Vellfire sebagai hadiah buat isteri kesayangannya.. Siapakah gerangan Yb tersebut? Tak perlulah kita nyatakan disini. Alhamdulillah, rezeki Yb itu semakin murah!

6 comments:

YY said...

Memperkasakan ekonomi poket sendiri nampaknya YB-YB PKR ni... dedah lg bro...

Anonymous said...

Ntahnye..Apa simpan2 fakta & bukti? Nanti juak PKR mari sembur lu kata ni fitnah. DEDAHKAN!

Anonymous said...

FUHHH...VELLFIRE TUH..

Anonymous said...

bro... x yah cerita lebih2..
cakap je yb ni beli keta tu suda..atau
tempek gambo dia ngan keta tu..
x yah nak buat spekulasi

Anonymous said...

Aku cikgu cabuk pun boleh beli TOYOTA ESTIMA daftar 2003 (Jepun).YB tak boleh ke nak beli kereta macam tu.Lu ingat YB bangsat macam lu ke???? Mungkin sebelum dia jadi YB dia sudah ada bisnes tersendiri dan kaya raya macam MB selangor sekarang.Tak lah macam ADUN BN dan AHLI PARLIMEN BN kaya raya selepas jadi YB????????

Anonymous said...

satu lagi projek penyokong BN..hidup Umno/Bn