MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Saturday, November 12, 2011

Maharaja Lawak Mega! Video Klip ADUN Sekinchan Belajar Bahasa Malaysia..., Yb PELAT..!!

Pada video klip dibawah ini, saksikan gelagat lucu Yb Sekinchan mahu menghentam BN tetapi diri sendiri tak boleh bertutur dengan baik.... Taraf kualiti wakil rakyat Pakatan!!

Bantan [mantan]
Lalam [dalam]
Lewan Yang Mulia [dewan yang mulia]
Sebilang tanah [sebidang tanah]
Lukacitanya [dukacitanya]
Lakwaan [dakwaan]
Berlama [bernama]
Berlombo [bernombor]
Terpelanjat [terperanjat]

5 comments:

Anonymous said...

mulut jenis melantak BABI mcm ADUN DAP ni mana boleh sebut elok2 bahasa lain..

Anonymous said...

Ni dia contoh kaum Cina yang lidah dia dah tebal dek lemak babi hinggakan setiap sebutan dimulakan dgn huruf `L'. Tak pecaya gi tanya dia suka makan buah ape? Mesti dia jawab `Lulian'..kimak punya Yb. Balik Tongsan lagi baik lahh..

Anonymous said...

Nak tanye anon 1 n 2.....semua adun bbangsa cina dlm bn boleh bckp fasih ke dlm bhs melayu? jgn jadikan ini isu yang boleh tkena batang hidung pmimpin BN sendiri..

Anonymous said...

YB cina/india BN tadak lah sampai steruk macamni cam babeey, budak bangla sama myammar pun lebih bagus bahasa melayu dari yb babeey pujaan melayu pas dan melayu pkr nih.

Anonymous said...

Pemimpin Melayu perangai macam babi yang suka menyondol tanah - Melantak tanah rakyat lebih buruk kelaku dari makan babi!