Sunday, November 20, 2011

Murahnya Airmata Wan Azizah Dititiskan Didepan Lelaki Bukan Muhrim Sambil Menceritakan "Hal" Anwar..!!

Bukanlah suatu situasi yang biasa dan normal untuk seorang wanita menitiskan airmatanya didepan lelaki yang bukan muhrim sambil menceritakan masalah dalaman rumahtangganya sendiri...

Tetapi itulah hakikat yang sebenarnya terjadi keatas diri Dr Wan Azizah apabila beliau dipaksa oleh Anwar Ibrahim untuk meletakkan jawatannya sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh.

Zulkifli Noordin pernah menjadi saksi kepada keluhan hati Wan Azizah sewaktu Presiden PKR itu melepas gelaran Yang Berhormat Ahli Parlimen tanpa rela dan dipaksa..!

Terpacul kata kata sedih Wan Azizah didepan Zul Noordin " apa yang I dapat berkorban macam macam untuk Bang Non..?" (Bang Non merujuk kepada Anwar, panggilan nama dikalangan famili Pak Berahim untuk Anwar).

" Kalau I yang kena macam dia, you ingat Bang Non nak berkorban macam I ke..? " soal Wan Azizah kepada Zul Noordin sambil menitiskan airmatanya..

Nah..! Terbukti bahawa, sebagai isteri yang sah dan juga ibu kepada Nurul Izzah ini sendiri pun langsung TAK percaya kepada kejujuran Anwar..!! Kenapa juak juak murahan penjilat tegar Anwar begitu yakin untuk mempercayai Anwar..??

Terfikir juga dibenak fikiran ini, adakah pernah terjadi insiden mana mana isteri pimpinan politik yang lain tergamak menitiskan airmata didepan lelaki bukan muhrim dan mengadu nasib sambil memberikan gambaran yang tidak elok terhadap suaminya sendiri..?

7 comments:

Anonymous said...

eh kan dia gak yg kata B.A.B.I tu ANUgerah Tuhan...kenapa pulak perlu kluarkan ayaq mata...kan lebih baik kluarkan ayaq puki..baru la B.A.B.I tu tak cari Cina doll yntuk disondooooool.

Anonymous said...

'Dia adalah anugerah tuhan' kata-kata itu adalah skrip yg disedikan oleh DSAI dan memaksa isterinya menghafalkannya sebagaimana dia memaksa isterinya mengosongkan kerusi Permatang Pauh.

Anonymous said...

Inikan dari versi Zul Kulim,,masih pcaya ka hang semua pada Zul ni..kena kencinglah selama-lamanya..yg penting masyuk!!!! Hidup Zul Kulim

Anonymous said...

Haah...haah...haah... UMNO boleh percaya cakap Zul Kulim.... yang berceramah di hadapan bangku yang kosong. Rasanya bukan Wan Azizah yang menitis air mata, sebaliknya Zul Kulim meraung-raung melutut terguling-guling di hadapan Presiden PKR tu untuk membenarkannya terus kekal sebagai MP.

Bodoh sangatlah UMNO sebab percayakan Zul Kulim. Zul Kulim adalah Anugerah Tuhan untuk mengautakan UMNO selepas dia mengauta Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

Kalau nak banding fakta-fakta antara wan azizah, anwar dengan zul kulim..JAUH BEZA SANGAT..hanya yang taksub kat keluarga anwar tu je yang buta hati..Tengok la siapa yang BERANI dan siapa yang PENAKUT..Tak apa..Allah maha mengetahui segalanya dan petunjuk2 semakin banyak unuk dinilai oleh manusia yang mahu berfikir

Anonymous said...

kesian kak jijah..dpt suami yg tk mengenang budi..Ini lah anugerah utk kak jijah..tak per kak jijah..abg non nanti pun akan berhijrah ke villa sungai buluh,kak jijah bolih enjoy dgn wang yg kak jijah ''simpan''aku pun sanggup menggantikan tempat abg non klu kak jijah kesepian

Anonymous said...

Dulu masa zul kulim belah sana,hang pa jugak percaya cakap dia..lepas dia kena buang sebab pertahan kan kalimah Allah,hangpa kata tak bole percaya dia..hangpa la bingai tahap gaban....masa dulu dia kelentong hangpa percaya juga...hangpa la bengong....

anwar bodoh...