Wednesday, November 9, 2011

Rafizi Ramli Tempat Anwar Melepaskan Rindunya Kepada Saiful Bukhari…? Skandal Dalam Ofis Punaisihat Ekonomi Selangor….

Menyaksikan kesungguhan tahap maksima cara pencacai tegar Anwar, anak muda kelahiran Besut Terengganu bernama Rafizi Ramli menyerang habis-habisan Yb Senator Datuk Shahrizat Jalil , Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat didalam kehangatan isu National Feedlot Corporation [NFC], timbul persoalan apakah kepentingan beliau berbuat demikian..?

Jelaslah terbukti bekas graduan Leeds University berusia 34 tahun ini mahu mendapat perhatian bossnya pelakon video porno China Doll… Kegagalan mendapat pencalonan yang secukupnya tidak melayakkan Rafizi bertanding jawatan Ketua AMK PKR tahun lalu telah mengecewakan harapan Anwar!

Ditambah pula apabila Rafizi melihat kejayaan anak anak Shahrizat menjayakan sebuah projek mega RMK9, sudah pastilah ini akan menguatkan lagi semangatnya untuk melanyak keluarga Ketua Wanita UMNO ini habis-habisan….

Apakah istimewanya Rafizi dimata nakal Anwar..? Terdapatkah sebarang persamaan diantara Rafizi dan Saiful mangsa liwat Anwar…??

Sebagai episod awal membongkar kisah Rafizi – Anwar, marilah kita singkap kembali kisah yang pernah disiarkan suatu ketika dahulu…., klik sini

2 comments:

Anonymous said...

Itu bab satu hal. Lagi satu bab, kenapa keluarga Sharizat Jalil dapat secure projek NFC tu. Pemimpin UMNO zaman skg lebih pentingkan tempolok mereka. Saya masih ingat lagi arwah Tan Sri Abdul Samad Idris letak jawatan sebagai menteri dan seterusnya berundur dari politik, kerana penglibatan anak-anaknya dlm politik. Tu zaman 80an. Pemimpin skg takde rasa malu jikalau keluarga mereka meraih projek kerajaan, walhal mereka sendiri berada dlm kerajaan. Diorang ni dah hilang integrity.

Anonymous said...

mana-mana pemimpin pun harap ada integriti. bila sangkut tang anak beranak, harap orang lain ambil tindakan tanpa pemimpin tersebut. pemimpin lak jangan la marah pulak bila tak dapat. tak bagi peluang kat anak beranak pemimpin, tak adil la pulak. tapi tang kontrak, kena ada badan lain yang tengok dan betul-betul bebas. kalu tidak sama ajer la dengan semua orang, utamakan keluarga.