SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Thursday, November 17, 2011

Sudah 3 Hari 3 Malam Suami Nurul Izzah Tak Pulang Ke Rumah...?? Kenapa..??

Sewaktu musim reformasi dahulu, puak-puak reformasi (masa tu tak fikir lagi tentang Pakatan Rakyat) telah menyebarkan cerita kononnya Tun Mahathir anak beranak menyimpan jutaan ringgit di Bank of Israel.

Maka berduyun-duyunlah pemimpin pembangkang terutama yang baru MURTAD dari UMNO kerana mengikut Anwar Ibrahim, mendesak Mahathir anak-beranak menjelaskan tentang tuduhan tersebut.

Segala penjelasan yang diberikan tidak diterima sebaliknya Mahathir dituduh menipu dan sengaja enggan menjawab atau menjelaskan kekayaan dan wang tunai yang disimpan di Bank of Israel. Semua penjelasan yang wajar dan masuk akal pada waktuitu dianggap sebagai pembohongan.

Kini roda itu berputar. Bukan Anwar, bukan Saifuddin Nasution atau Rahim Ghouse yang memiliki akaun simpanan bernilai jutaan ringgit di Israel, sebalik Nurul Izzah Anwar Ibrahim.

Jawapannya telahpun diketahui, bagaimanapun ramai yang sedang menunggu penjelasan daripada Nurul Izzah. Rasakan pula bagaimana segala penjelasan yang difikirkan wajar, dianggap sebagai satu pembohongan yang sangat nyata. Rasakan juga bagaimana setiap cakap yang bersungguh-sungguh dilihat dan dianggap sebagai penipuan dan dalih.

Apatah lagi Nurul Izzah datangnya dari sebuah keluarga yang sangat kuat berbohong dengan PAPA JAHATnya yang berKOTE BENGKOK tidak pernah dapat membezakan mana satu cakapnya yang betul dan yang mana satu yang betul. Ramai yang sedang menunggu penjelasan Nurul Izzah.

Atau adakah Nurul Izzah akan mendiamkan diri sebagaimana PAPA JAHATnya tidak pernah berani bercakap tentang DNA dan jamtangan OMEGA....!! [Cucu Tok Wan]

2 comments:

SAYUR VRENDI said...

suruh dia bersumpah bahawa duit tu bukan dia yg punya.AHMAD ALBAB YG PUNYA...AAAHHH HA HAAAAA.

Anonymous said...

Kalau papa parang kontotnya bengkok, macam mana agaknya kacipap anaknya...adakah kacipapnya jugak bengkok???

Cer buat kajian yang mikro sikit...