Wednesday, November 30, 2011

Tuu Diaa..., Shahrizat MENGAMUKK Di PWTC..!! Kak Ijat Sengseng Lengan Baju...., Zuraidah Lari Lintang Pukang..!! Video Ini Panas Buat PKR

Terbaeekkk....!! Memang cukup lantang, nada yang cukup garang..., aksi ucapan panas dari Ketua Wanita UMNO Datuk Seri Shahrizat Jalil memang mampu membuatkan tiga ekor lembu PKR yang selama ini cuba menjatuhkan krebiliti Ketua Wanita itu terkedu!

Tahniah Blog MIK ucapkan kepada kelantangan Shahrizat. Beliau berjaya ‘turn the table’ kerana ramai juak juak murahan PKR menjangkakan ucapan Ketua Wanita akan membawa nada sedih, merayu rayu sepertimana Wan Azizah merayu kepada Anwar jangan main lubang duburnya.... Tiba tiba bom meletop di PWTC..!

Ucapan panas berapi yang tersembur keluar dari Shahrizat persis Srikandi sedang mengamuk untuk membakar kampung dalam pertarungan nyawa... Fuhh..! Siapa sangka..?

Yang pastinya tiga ekor lembu belaan PKR – Zuraidah Kamaruddin, Rafizi Gay Boy dan Saifuddin Nasution sudah menjadi liabiliti buat parti hakmilik Anwar...
Iya! Ketiga tiga ekor lembu itu kini dilihat sebagai punca Wan Azizah menerima tekanan untuk melepaskan jawatannya sebagai Presiden PKR!

Bijak sungguh Shahrizat mengambalikan “the burning crystal ball” apabila mencabar Zuraidah mendesak Wan Azizah meletakkan jawatan sebagai Presiden parti mereka kerana Anwar terlalu banyak terpalit dengan masalah moral iaitu isu liwat dan video seks....

You Have Done A Very Good Job Ketua Wanita UMNO..! Job Well Done Madam....!!

I Love U Kak Ijat... Jom kita saksikan video dibawah ini “AMUKAN KETUA WANITA UMNO”

14 comments:

Anonymous said...

Ambik kau Zuraidah Lampir...sekarang kau nak selak lengan baju ke atau nak bukak kain. Aku rasa kau nak bukak semua tunjuk kat Anwar

Anonymous said...

nak ngamuk ape da dpt pinjam RM250 juta.. mcm2 boleh buat.. takde kena mengena dan berkaitan konon, cuba rakyat biase nk pinjam tekun,mara,agrobank pon berpeluh2 ketiak... pirah...

Anonymous said...

KAK SHARIZAT YOU ROCK LADY....A FORCE TO BE RECKONED.

BERITAU PADA ANJANG YANG BERAK BERSEPAH2 SEKARANG ADALAH ZURAIDAH....PURGING.

Anonymous said...

Terbakar je aku baca komen2 dlm youtube tu.
Isle sgt la klu ejek2 n fitnah2 mcm tu?

(Klu Tukar tube sure semua komen2 tu dah kena delete)

Anonymous said...

Dia suruh Wan Azizah letak jawatan!! Wan Azizah dilantak olih rakyat. Sharizat ditolak olh rakyat. Siapa patut letak jawatan ????

Anonymous said...

YES,YES,YES....,inilah cara berucap yg kita mahu,jgn asyik bertahan sahaja,segala bukti dah nyata,selongkar semua kepincangan pembangkang gunakan media yg ada di PWTC utk tunjukkan apa keburukan pembangkang tu.

Anonymous said...

Hisap rokok hukumnya haram,
Haram lagi pembuat fitnah,
UMNO mengamuk lepaskan geram,
Lupakan diri yang telah bernanah.

Mulut busuk tubuh bernanah,
Ingin memikat gadis rupawan,
Musibat UMNO yang punah ranah,
Disangka diri duli pahlawan.

Lelaki Aus mahupun Khazraj,
Di depan Nabi kasih bersemi,
UMNO, kau bukan Aus mahupun Khazraj,
Hanya munafik di muka bumi.

Sebab munafik maka terperi,
Perpaduan gagal disepakati,
Wahai UMNO yang bodoh sekali,
Kamu tolak hudud, PAS yang diperli.

UMNO dan UPCO teman sejati,
Kerana berteman PAS dibuli,
Umar Abdul Aziz, DAP contohi,
Harap ketua UMNO takut bini.

Auz dan Khazraj jadinya Ansar,
Paksi Islam penyatu ummah,
UMNO, kau dah akhir Asar,
Bertaubatlah sebelum tanah memamah,

Sakit bernanah sudah melarat,
Bomoh khurafat ganti berganti,
Temberang apa lagi UMNO nak buat,
Di Akhirat nanti tiada galang mahupun ganti.

Bomoh sudah berlari malam,
Busuk nanahnya meresap alam,
Ketahuilah rakyat sedalam-dalam,
UMNO musuh Melayu dan Islam.

Berbomoh kepalang menuntut harga,
Dikatam golok pilu terperi,
Duhai rakyat mantapkan jiwa raga,
Talkinkan UMNO di PRU nanti.

Anonymous said...

ANtara Sharizat dengan Zuraidah Mak Lampir bezanya ibarat langit dengan bumi....

p/s Bila Masa Wan Azizah dilantik oleh rakyat? Rakyat negara mana tu? Negara Papua New Genue kot....kahkahkah

Blog Mamak Pedukang said...

Ni lagi sempoi....

tu dia Mamak Pedukang dok kempen nak jadi calon...

http://mamakpedukang.blogspot.com/

Anonymous said...

Hisap rokok hukumnya haram,
Haram lagi pembuat fitnah,
UMNO mengamuk lepaskan geram,
Lupakan diri yang telah bernanah.

Mulut busuk tubuh bernanah,
Ingin memikat gadis rupawan,
Musibat UMNO yang punah ranah,
Disangka diri duli pahlawan.

Lelaki Aus mahupun Khazraj,
Di depan Nabi kasih bersemi,
UMNO, kau bukan Aus mahupun Khazraj,
Hanya munafik di muka bumi.

Sebab munafik maka terperi,
Perpaduan gagal disepakati,
Wahai UMNO yang bodoh sekali,
Kamu tolak hudud, PAS yang diperli.

UMNO dan UPCO teman sejati,
Kerana berteman PAS dibuli,
Umar Abdul Aziz, DAP contohi,
Harap ketua UMNO takut bini.

Auz dan Khazraj jadinya Ansar,
Paksi Islam penyatu ummah,
UMNO, kau dah akhir Asar,
Bertaubatlah sebelum tanah memamah,

Sakit bernanah sudah melarat,
Bomoh khurafat ganti berganti,
Temberang apa lagi UMNO nak buat,
Di Akhirat nanti tiada galang mahupun ganti.

Bomoh sudah berlari malam,
Busuk nanahnya meresap alam,
Ketahuilah rakyat sedalam-dalam,
UMNO musuh Melayu dan Islam.

Berbomoh kepalang menuntut harga,
Dikatam golok pilu terperi,
Duhai rakyat mantapkan jiwa raga,
Talkinkan UMNO di PRU nanti.

Anonymous said...

setakat mengamuk macam tu semua org boleh buat, Pemimpin macam nie ke kita nak ? Kita dan buta ke ? Masalah nya dia ada kuasa dan pangkat tapi kenapa project dia sapu dan dapat pinjaman lebih 250juta, cuba tanya makcik jual kuih nak pinjam tekun pun payah dah lah payah dapat pulak pinjam 10 ribu tapi dapat 8 ribu lebih aje. Pie mampuslah, nak memang pemimpin macam nie kita tak nak !!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

paling tidak laki kak ijat ni adalah buat pinjaman duit rakyat.tu semua orang dah tahu.nak tanya pengikut atau pembodek anuar ibrahim ni kenapa tak tanya atau buat sidang akhbar macam yang selau korang buat tanyakan betul ke anuar PINJAM(guna bahasa lembut sikit coz org UMNO tak pandai guna bahasa kasar) duit kerajaan dan simpan dalam BANK ISRAEL dengan gunakan nama anak,bini,menantu,dan semua kaum keluarganye. ADA BERANI KETUA PEMUDA DAN WANITA SERTA AMK NAK BUAT SIDANG AKHBAR dan tanyakan sudahkah Anuar bayar balik duit pinjaman itu? tanya jangan tak tanye

Anonymous said...

Maafla bro..pmimpin2 umno ni berani di hdpn org2 umno jer..dibelakang syp mnikus...Mjerit2, tpuk tgn, sengseng lengan dan selak kain ( belum buat ) walaupun pmimpin belum hbis brucap mjd budaya dlm perhimpunan umno .. tahniah UMNO kerana mengekalkan amalan n budaya ini...inilah budaya umno dr dulu, kini dAN SELAMA2NYA

Anonymous said...

kesian umno, makin bahalol nampaknya...