Sunday, November 13, 2011

Video Klip 13;52 Minit Ini Punca Rumahtangga Nurul Izzah Berantakan..??



3 comments:

Anonymous said...

kuat sgt kelentong

Anonymous said...

Dulu aku anggap pebuatan NUar tidak perlu di bebankan pada NI,kerana iatu bukan salah beliau.Tapi sekarang bila NI dan ibunya beria-ria menafikan 'itu bukan Nuar 'dalam video seks yg tersebar luas,saya menganggap NI pun dah 2x5 dgn Nuar,cuba bersubahat.Jadi org macam ni tak boleh di percayai lagi.

Anonymous said...

anu-war ni gelabah berok ape klu le btl xbersalah.. polis suruh dtg beri statement apehal die pegi ke SPRM..

lepas tu meroyan ke serata tempat menjaja ia tk bersalah.

game nk menipu rakyat..