Friday, December 30, 2011

Artis KANTOI..!! Rozita Che Wan Akui Zain Saidin Temani Bercuti Di Genting....

Pelakon jelita, Rozita Che Wan, 38, mengakui keluar bersama pelakon yang digosipkan mempunyai hubungan cinta dengannya iaitu Zain Saidin di Genting Highlands, Pahang Selasa lalu.

Rozita diminta mengulas mengenai hubungannya dengan Zain selepas beberapa orang peminat dan juga pekerja di pusat peranginan itu yang melihat mereka....

"Memang saya pergi ke Genting Highlands bersama Zain tetapi jangan salah anggap pula sebab anak-anak saya pun ikut sama. Kebetulan pula sekarang ini tengah cuti sekolah," katanya kepada mStar Online ketika dihubungi.

Rozita berkata, percutian sehari itu turut disertai oleh dua orang anaknya iaitu Ammar Effendy,15, dan Aniq Ezzra,12, yang sekarang ini sedang bercuti penggal persekolahan.

3 comments:

Anonymous said...

MIK xkan citer2 murahan camni nak jadikan isu sensasi...xde isu lain ke yg lebih memberi faedah...atau jealous bila org lain keluar dgn rozita.....

Anonymous said...

Awak single dan dia pun single, so apa salahnya?

tak payahlah nak nafi2 dan nampak macam berbohong aje

Anonymous said...

rozita che wan

memang cantik. tak boleh nafi. bukan sahaja lelaki,pompuan pun ramai yang suka tengok dia ni. tapi yang fail satu je. dia suka sangat jaja kisah hubungan dia dengan lelaki2. tak kira lah pelakon ke vip ke. macam terdesak plak tengok. tolong la jaga tingkah laku. awak tu janda. jangan sebab2 citer gini orang lagi buruk tanggapan dengan pmpuan berstatus seperti awak. tau awak cantik. mana2 lelaki pun suka. tapi takkan la budak2 pun awak sapu juga. nanti dikata bela anak ikan awak marah plak. cari la seorang lelaki yang betul padan dengan awak. awak tu dah nak masuk 40an. kecantikan takkan kekal. bila sampai masa pudar juga. sudah2la tu. takut nanti orang meluat dan muak dengar citer murahan awak ni.