Wednesday, February 29, 2012

Gambar Panaass Terkini..! Yb Bogel Bersama Pak Lebai Janggut 5 Inci....

11 comments:

Anonymous said...

PAS untuk all
Termasuk pelacur Eli Wong, komunis DAP, Kaki bontot, kaki botol, kaki Amal Jariah=Rasuah=Balak
Macam-macam ada

Anonymous said...

Betul tu..pas for all..mcm islam jgk for all..pembunuh ada, kaki arak ada, kaki prempuan rmai, smua pakat minat..
Bukan mcm umno,takdak makkluk yg berkenan nk dekat..anjing pun lari tgk lambang keris..kcuali org yg tkdak otak n iman sj yg dok tgila2..

Anonymous said...

Kalau Pemimpin Pas buat semua ok, semua betul...Orang lain buat semua salah, semua haram... Huh!!! Haram Jadah punya Pemimpin Pas...!!!
PARTI PAS tak SONGSANG cuma PEMIMPIN nya saja yang dah MERENG.

Anonymous said...

Nasib baik tangan dia atas meja...

Anonymous said...

Betol kata anon no.2 tu...

Anjing2 PAS yang lari tengok keris UMNO. Tapi, kalau anjing2 ni tengok 'keris' anwar.., makin rapat lak.!

Orang takdak otak n iman memang tergila2 kat parti politik., sampai Islam sendiri entah kemana.., sekadar pada nama.

Orang UMNO tak gila kat parti UMNO semacam orang Pas yang tergila kat parti Pas. Tu beza yg nyata.

Islam, kunun..!

Anonymous said...

Cuba perhati ekor mata Lebai tu,mungkin dia pun dah tenguk burit betina ini dalam blog,peliak Lebai tengah nengeras apa?

Anonymous said...

Cuba perhati ekor mata Lebai tu,mungkin dia pun dah tenguk burit betina ini dalam blog,peliak Lebai tengah nengeras apa?

Anonymous said...

lebai ini akan keluarkan fatwa, perempuan bukan muslim yg tunjuk benda alah mereka tak salah. dalam kepada dia "teringat-ingat gambar yang tersebar tempoh itu" virgin forest ditebuk kaki balak

Anonymous said...

perempuan mcm Eli dan sejenis dengannya tak haram untuk dihampiri dan digauli ( utk digauli..digauli), tapi UMNO haram.sebut UMNO pun harami,..

Tok Gurau said...

Muka macam ABUN je Juara raja lawak mega OSBON

Tok Gurau said...

Hehehe Muka macam Abon Je juara Raja Lawak Mega OSBON