Monday, February 27, 2012

GEMPAARR…!! Isteri Isteri Badrul Amin Redha Suami Mereka Wajar Dibelasah….?

Nampaknya skrip drama yang cuba didendangkan oleh Sahibul Samahah AL Fadil Ustaz Dr Badrul Amin PKR sudah membelit lehernya sendiri…!

“Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP (Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz) bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali.


“Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya,” kata Badrul Amin yang cuba mencari alasan membuktikan beliau adalah mahkluk yang sangat suci bersih walaupun sudah terpalit dengan insiden KHALWAT bersama isteri orang pada jam 2 pagi di Swiss Garden Resort Kuantan Pahang….

Al kisah…..!  Marilah kita dengar kisah versi Badrul Amin yang menceritakan dongengannya untuk dipercayai oleh juak juak murahan penjilat tegar Anwar Ibrahim…;
Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya.

“Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga,” katanya.


Menurut Badrul Amin lagi, wanita berkenaan juga menyatakan hasratnya untuk meninggalkan suaminya tetapi beliau menasihatkannya supaya tidak berbuat demikian.


Bagaimanapun, katanya, wanita itu kemudian datang ke hotel penginapannya bersama anaknya. Badrulamin berkata atas rasa bertanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, beliau membantu mereka mendapatkan bilik penginapan.
  [dipetik dari Malaysiakini].

Ini pula versi yang diceritakan oleh suami wanita tersebut….;
Sumber yang turut berada ketika suami wanita tersebut menyerbu bilik di tingkat tiga hotel berkenaan berkata, pintu bilik berkenaan gagal dibuka sepenuhnya berikuta dihalang rantai pada pintu itu.

“Pasangan berkenaan [Badrul Amin dan wanita isteri orang itu], mengambil masa kira kira 20 minit sebelum menanggalkan rantai kunci keselamatan pintu bilik hotel berkenaan.

“Keadaan dalam bilik ketika itu gelap dan arahan supaya membuka pintu tidak dihiraukan sebaliknya mereka hanya berdiam diri sebelum pintu dibuka” katanya.

Beliau berkata, apabila pintu bilik dibuka, Badrul Amin yang ketika itu berbaju kemeja serta berseluar  panjang duduk dikerusi, manakala pasangannya [isteri lelaki yang menyerbu bilik] memaki baju T sedang memangku seorang kanak kanak  perempuan berusia 3 tahun dipercayai anaknya.  [dipetik dari Berita Harian]
Sekiranya benarlah seperti apa yang cuba dinyatakan oleh Badrul Amin bahawa beliau juga mengenali suami kepada wanita tersebut…., kenapa tidak dibuka sahaja pintu bilik hotel apabila diminta berbuat demikian..?  Sah! Badrul Amin berbohong…..

Namun begitu..!  Yang paling PENTING ialah persoalannya kenapa Badrul Amin boleh berada didalam bilik hotel hanya berdua-duan dengan wanita tersebut – anak berusia 3 tahun tidak tahu apa apa walaupun dapat melihat sebarang aksi aksi berani mati diatas katil…!

Lihat semula keterangan olek saksi diatas tadi…!  Keadaan bilik gelap dan hanya dibuka selepas 20 minit….

Secara logik akal 20 minit merupakan satu tempoh yang sangat lama…, maka ianya memadai  untuk “cover line” dan masa sepanjang itu juga berpeluang untuk menghapuskan sebarang bukti DNA dan juga tempoh masa yang cukup untuk siap berpakaian seolah-olah tidak apa apa yang berlaku!


Betapa bodohnya Badrul Amin cuba meraih simpati dengan menjaja cerita beliau dibelasah oleh 20 orang lelaki yang tidak dikenali datang bersama wanita tersebut.

Apakah perasaan seorang suami yang mendapati isterinya berada didalam sebuah bilik hotel bersama lelaki lain, apabila disuruh buka pintu mereka enggan…?  Pintu gagal dibuka sepenuhnya kerana dihalang rantai dan didapati keadaan bilik gelap…

Wajarkah tindakan membelasah Badrul Amin sebagai pengajaran supaya jangan ganggu rumahtangga orang dan jangan cuba nak main dengan bini orang…?

 Jawapannya ada disini..., klik sini

11 comments:

Anonymous said...

setat munafik sedang menyampaikan ucapan munafiknya....

Anonymous said...

heh taklah itu gambar yang tutp kepala tu bukan dialah. munkin itu suoerimpose, ini kerja UMNOlah. Kuat juga dia menaji barang haram.tentu boleh aku uztaz bukannya setan.hentah-hentah kaki jubor tak pasal dah tanya aljuburai boleh. keh keh keh....

Anonymous said...

ustaz pkr macam sheikh pkr juga...balun isteri orang.mungkin juga sibadrul lahanat ni main bontot macam anwar al juburi?sesungguhnya pemimpin 2 pas dan pkr adalah makhluk yang dilaknat allah

Anonymous said...

Assalam bro; itu Swiss Garden hotel 4/5 star. Macamana sampai 20 orang gangster masuk dalam hotel pukul orang. Pengurusan hotel gagal mengawal keselamatan penghuni hotel? Sekuriti tak check ke bila ada 20 gangster masuk hotel? Lawak, lawak,.

Anonymous said...

ustaz pkr macam sheikh pkr juga...balun isteri orang.mungkin juga sibadrul lahanat ni main bontot macam anwar al juburi?sesungguhnya pemimpin 2 pas dan pkr adalah makhluk yang dilaknat allah

Mae said...

Kalau nak nasihat, kenapa tak ajak aje wanita itu minum di cafe di hotel itu. Walau apa pun alasannya, Badrul mesti ingat sungguh-sungguh bahawa berusaha mengelak dari berdua-duaan dengan bukan mahram adalah lebih utama. Mengingatkan orang bukan main pandai, tapi bila kena batang hidung sendiri, hampeh !

Anonymous said...

Kalau ye pun nak tolong cukup le sekadar sewakan bilik dan biarkan bini orang check in dengan anak dia...Apa kejadahnya dia pun nak masuk sekali ......

Anonymous said...

Korang jangan buat fitnah... USTAZ BAD KU SAYANG masuk bilik tu untuk tolong bancuh susu bayi tu sebab susu ibu dia Us BAD yang isap. hehehehehe.

Anonymous said...

abang bad tak ada kad pengenalan ke?? asal indonesia??

My Happiness AA123 said...

Apa nak kecoh-kecoh tak caya tgklah mesti buang kes punya pasal tak cukup buktilah, salah teknikallah, soal siasat bercanggahlah, lepas tu org PKR dgn PAS kata ini semua konspirasi UMNO hehehe...

melayu tak lupa said...

Macam tengok drama melayu lak... Pasal ustaz yg pura2 alim berdakwah pun bole berkhalwat pun bole. Tp aku percaya tentu N ajis dah ampun kan dosa nya....