Wednesday, February 29, 2012

Kurang Ajar..! Yb Gan ADUN Rawang Berpakaian Tidak Sopan Dalam Majlis Rasmi.....

Inilah dia cara berpakaian seorang wakil rakyat di Selangor...!

YB Gan Pei Nei, ADUN Rawang tidak memperdulikan sensitiviti orang ramai, beliau dengan selamba mengenakan pakaian tidak sopan tanpa lengan, sleeveless..!

Mungkin Yb Gan ingin menunjukkan ketiaknya yang licin dicukur setiap hari....

4 comments:

Anonymous said...

walaupun kita tak boleh impose moral kita kat orang kafir mcm ni..tapi dlm masyarakat berbilang ugama, dlm majlis yg dihadiri oleh orang agama dan yang tua yang muda yang pak lebai tu engkau tahulah nak sensitive sikit..ini lah orang kiasu yg tak ada class bila kita lantik..dia mana peduli semua sensitiviti kita..

Anonymous said...

Hai kawan cuba hang tengok dekat TV lagi kurang ajar kelakuan dan pakaian artis Melayu Islam serta filem2 dari barat kenapa awak tak kata kurang ajar.....

Azlansyah said...

ada orang nak spin cerita tentang artis kat TV pulak, sedangkan tajuk entry tentang "... Berpakaian Tidak Sopan Dalam MAJLIS RASMI..."
Diulangi, MAJLIS RASMI...

Anonymous said...

bangang punya anon pencacai pakatan kat atas tu..korang ni memang kurang diajar ke sampai sorang WAKIL RAKYAT kat MAJLIS RASMI pun tak reti kod etika berpakaian?