Sunday, February 26, 2012

PANAASS..!! Saksikan Dan Tontoni DUA Video Klip Ini... Anda Nilaikan Sendiri, Siapa Sebenarnya Badrul Amin 8365...?



9 comments:

Anonymous said...

fuckatan rakyat... aku lama tau dah .. pusing dn tipu ... puak hipokrit .. dei pooorah

Anonymous said...

Tu la jadinya kalau suka mengata orang.....

melanau blogger said...

salam tuan blog,
mohon sokongan pautkan link blog kami, link tuan sudah kami pautkan.

terima kasih
http://www.melanaublogger.com/

Anonymous said...

Macam mane la muka hodoh macam tu boleh tackle pompuan cun2 tu ha?

Sama la macam pendatang Nigeria tu tackle pompuam melayu kat sini. Dengar cerita mereka si nigeria tu pandai guna ilmu sihir atau ilmu pengasih Afrika.

Ha, Uztad PKR ni pun tentu pakai ilmu pengasih kan? Macam bos dia yang dengar cerita pergi menuntut ilmu kote bengkok sampai ke Indonesia. Kan?

Anonymous said...

Bodoh punya ust bahalol tonggong macam unta padang pasir, unta padang pasir pun tak setolol macam....
Wahai badrul amin kamu tidak layak digelar ustaz...kerana kamu bapak segala syaitan

Anonymous said...

astagafirullah hal azim...
apsal dia pakai ayat2 mcm tu dlm ceramah?? aku rase mcm..bukan dalam ahli sunah wal jamaah ni...DA JADI ORG SYIAH KE APE ORG PAS NI?!

Anonymous said...

Meluat dgr ceramah bongok. Inilah calon tetap neraka jahanamdan biarlah syaitan ni mereput didalam tingkat 7 ni.

Anonymous said...

YA ALLAH TURUNI LAH BALA KEATAS MANUSIA YANG SUKA MENGAIBKANN SESAMA SENDIRI

Chad said...

Macam mane la muka hodoh macam tu boleh tackle pompuan cun2 tu ha? Sama la macam pendatang Nigeria tu tackle pompuam melayu kat sini. Dengar cerita mereka si nigeria tu pandai guna ilmu sihir atau ilmu pengasih Afrika. Ha, Uztad PKR ni pun tentu pakai ilmu pengasih kan? Macam bos dia yang dengar cerita pergi menuntut ilmu kote bengkok sampai ke Indonesia. Kan?