MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Friday, March 30, 2012

Panaass Malam..! Azmin Ali Tahu Isterinya Shamsidar Main Dengan Anwar....

Sewaktu berlangsungnya sidang media Senator Dato’ Nallakaruppan di Hotel Grand Seasons Kuala Lumpur pada petang hari Rabu 28 Mac 2012, ada soalan cepumas daripada salah seorang wartawan bertanyakan apakah Azmin Ali tahu isterinya main kayu tiga dibelakangnya…

Soalan ini diajukan oleh wartawan tersebut setelah Nalla mengesahkan dia yang menjadi ‘orang tengah’ dalam episod hubungan sulit Anwar Ibrahim dan Shamsidar Tahrim.

Jawpannya ialah.. “ Iya, Azmin tahu….! ”

15 comments:

Anonymous said...

Untung anuwar, bukan saja dapat bini asmin bahkan asmin juga jadi santapan anunya... Tuah batang la katakan... Hee..hee

Anonymous said...

Anunya bukan sembanrangan ANU GARAH. Allah dah buka lagi rahsia hinanya manusia ni.

Anonymous said...

Mahal jugak upah bayaran utk Anwar main dgn Shamsidar ye?

Anonymous said...

TV3 ada tunjukan masyarakat di utara India yg boleh berkongsi dua suami..rupa2 nya sudah ada diMsia juga..munkin kalau TV3 buat rancangan khas bagi kes dua suami ni agaknya best juga..

Anonymous said...

Qozaf free lagi...bila la nak habis fitnah yg start sejak zaman Madey ni, dah berbelas tahun

Anonymous said...

Anon5...fitnah dan cerita porno kesukaan dan mainan hidup UMNO/BN...dulu,kini dan selama2nya...

Anonymous said...

lantaklah korang tak percaya sudahh

aku pong xpercaya gak

tp aku lebih suka kalau umno sama pas baru bercantum..

pas baru xperlu msk umno.. tp platform BN cukup..sebb atas dasar share kuasa.. utk keselamatan keamanan yg berpanjangan..

share kuasa dlm BN lebih baik dr share dlm PR ... kecenderungan PR bgaduh sama sendiri tinngi. dinashat sgt...bbp pemimpin pas kluar pas..joint Hassan..Dato Harun Din...kami menunggumu sbg pejuang yg tulennn

Anonymous said...

Anonymous said...

Anon5...fitnah dan cerita porno kesukaan dan mainan hidup UMNO/BN...dulu,kini dan selama2nya...

Saturday, 31 March, 2012

oi mangkuk...Nallakarupan umno ka?? wartawan tanya dia yang jawap...umno yang fitnah??? hang ni betoi ka??

Anonymous said...

kalau dah taksub ni..apa saja salah pasti UMNO/BN...Bolasepak kalah pun nanti sebab UMNO, matahari terbit ikut barat nanti pun puak ni akan kata kerja UMNO/BN..sebab mereka tak baca paper arus perdana dan Tv arus perdana kerana tak betul...hiburan dlm tu pun tak betul dan fitnah UMNO, sukan dalam tu fitnah UMNO, berita dunia dlm tu fitnah UMNO..itu yg menjdikan mereka ini dangkal ilmu dan percaya pd yg mereka taksub...hinggakan Ustaz badrul boleh mengaku yg DSAI tu imam mahdi..apa punya bahlolnya mereka ini..ilmu yg ada letak kat selipar..yg akan mendidih di akhirat mcm bapa saudara Nabi..itulah penyokong tegar PoKeR..

Anonymous said...

Nalakarupan tu alias UMNO/BN...pencacai UMNO/BN selama2nya...nak tambah lagi Zulkifli Nordin and the Gang n terbaru Hassan parasit/pelesit...sape yg dibelakang mereka??????? tak kan tau kot atau buat2 tak tau....1 Malaysia dh tau...

Anonymous said...

Kalau rezeki Anwar nak jadi PM tu direstui
Allah....dah lame dah die jadi...tapi segala ketentuan sesuatu tu mesti ade sebab. Dah memangku 3 bulan, masa Che Det bercuti, umpama makan dah masuk dalam mulut dah, tinggal nak telah jer lagi.....tapi tak jugak jadi masuk keperut?????sebab rezeki tidak direstui Allah. MESTI ada hikmah disebalik nyer...jgn tuduh sewenang2 nya, hanya Allah maha mengetahui sebab dan musabab nyer

Anonymous said...

Nak menutup segala kehidupan songsangnya, Anwar Ibrahim terpaksa menyerang UMNO/BN, TV3, Utusan Malaysia dan media2 PRO UMNO/BN. Strategi dan taktik yang digunakan oleh Yahudi Zionis apabila sesuatu serangan berlaku ke atas kepentingan mereka, serta merta mereka akan menuduh pengganas ISLAM yang melakukannya. Anwar Ibrahim cukup licik dlm. segala hal, sehinggakan Tok Guru Nik Aziz & Tuan Guru Hadi Awang pun tertipu oleh muslihatnya. Allah Maha Berkuasa, kita tunggu balasan terhadap Anwar Ibrahim yang telah banyak melakukan merosakkan terhadap Umat Islam di negara kita. Semua kemungkaran yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan didedahkan adalah angkara UMNO/BN disebabkan doa-doa orang Islam UMNO/BN yang masih sayangkan negara ini.

Anonymous said...

Apa lagi yang kau orang rebutkan ni. Kalau orang Islam, kita tidak akan mengaibkan antara orang-orang Islam. Ingatlah kalian orang Islam mengaku orang-orang Islam bersaudara...Ingatlah dihadapan mu sakarattulmaut menanti je..Bertaubatlah semuanya sebelum terlambat...

Anonymous said...

Suruh gomo bikin video kasi taruk tarik 12.12.12. Baru gempaq. lama dah x yengok vidoe yg gomo buat. Nampak cam real. Kena iktiraf pakar buat video kita m'sia boleh, m'sia boleh ...m'sia boleh .. boleh blahhhh

Anonymous said...

Boleh percaya ker Dato Nalla yg hampir nak kena hukum gantung atas akta senjata api pada tahun 1998. Agak siapa yg tolong dia lepas dan dikukum dgn hanya 42 bulan penjara? Kat siapa kot dia terhutang budi.....