MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Friday, March 9, 2012

Video Klip 25 Wanita Tak Puas SEKS Berdemo Depan Pos Malaysia....!!!


3 comments:

Anonymous said...

muka sekor-sekor kafir, tapi tempat berkumpul masjid.. macam mana tu? kenapa tak berkumpul kat tokong atau kuil sedangkan banyak keling dalam video nie? mana orang islam? jangan jadi islam dayus dengan membenarkan orang kafir melalak depan rumah ibadat kita!!

Anonymous said...

Lantak kau orang lah. Dah jenis tak tahu berterima kasih dan tak tahu menghargai kebaikan. Kalau di negara lain macam Aus buat hal macam ni, tak tahulah apa jadi
. Cubalah suruh saudara diaorang tunjuk kat sana.

Anonymous said...

Ini bukan wanita tak puas seks, tp wanita yg dah monopous kemaruk nak jd wakil rakyat...