Wednesday, April 18, 2012

Bapak Mahasewel Khalid Ismath Kata "Menteri Menteri Kena Sokong Perjuangan Anak Saya..."





PERJUANGAN SEPERTI INI...??

26 comments:

Anonymous said...

Esok kita tarok bunga manggal untuk orang mati punya tu kat gambar Pak Ismath ni pulak. lepas tu kita tanya dia boleh ka ikut perjuangan yang macam ni??

riggers said...

mcm ni perangai mak bapak budak biol tu...patut la anak seemakin biol..wooi pakcik biol..kau bagi anak kau tu makan dari sumber haram ke hah!!

Anonymous said...

Alhamdulillah aku dilahirkan sebagai anak Abu Bakar..bukan Ismath.

Kuarga 69 ni..

ASHAMSURI said...

lebih dah ni..mak bapak pulak bangga tgok anak perangai mcm ni..mcm takde adap..

riggers said...

tolong siasat sikit betul ke pakcik biol ni gaji dia sekitar 2k jer..dia kejer pion ke dari dulu..Tun M pun dia nak salahkan..mmg biol betul anak beranak ni..pakcik biol oooiii...Anwar setan tu yg luluskan PTPTN ni dulu..cuba membaca sikit..

Anonymous said...

Bapa borek anak rintik. Dulu berapa orang yang berjaya ke U, bolehlah dapat biasiswa. Sekarang peluang belajar dah banyak. Apahal pula IPTS nak beri percuma juga ke. Jadi yang SPM renah tak ada peluangnak belajar le,

Anonymous said...

Bapa borek anak rintik. Dulu berapa orang yang berjaya ke U, bolehlah dapat biasiswa. Sekarang peluang belajar dah banyak. Apahal pula IPTS nak beri percuma juga ke. Jadi yang lulus SPM cukup makan tak ada peluang nak belajar le,

Anonymous said...

Bapa borek anak rintik. Berfikiran sempit

Anonymous said...

Bapa borek anak rintik. Dulu berapa orang yang berjaya ke U, bolehlah dapat biasiswa. Sekarang peluang belajar dah banyak. Apahal pula IPTS nak beri percuma juga ke. Jadi yang SPM renah tak ada peluangnak belajar le,

Anonymous said...

betoi tu bro, hanya orang yang bodoh & suka berjubur je yang ada otak tapi letak kat lutut, makbapak suruh belajaq jadi keldai pungkok............udah gasak ptptn tak mau bayar...........akai da ke...........tak tau haram halal ke........
kalau udah main jangan lupe bayar bro, sape yang nak bayar ky gel, ...........belajaq le bayar kalau udah main......akai ada ke

kalau ada macam ni punya bapak ayam......tentu banyak kilang kunyit utk mahasewel.........

Anonymous said...

kemana tumpah nya kuah kalau tidak ke nasi..bapa borek anaknya ....

kluangman said...

Bapa kayu

Anonymous said...

la .. budak maskulin yg nangis ari tu pun ada ...
kira ok la tak nangis lagi

Anonymous said...

Perjuangan apa? berjuta memerlukan perhatian dan bantuan lagi..Perjuangan yang bagai mana? Apa kamu sudah lupa perjuangan moyang kita menetang komunis mempertahankan negara ini? Apakah perjuangan kalian sudah menunjukkan bakti kepada tanah air ini? Jangan lupa daratan wahai manusia kerdil. Ajarlah bagaimana untuk berbudi dan berterima kasih kepada buni tercinta ini.

Anonymous said...

sri lanka bagi pendidikan percuma??? biar betul kau mamak ismath..

Anonymous said...

Klu Sri Lanka bagi free, pi la dok sana! Sengal btul!!

Anonymous said...

Inilah dia bapak kencing tido, anak kencing sebarang....kena kencing si anugay nie.....

Anonymous said...

like father like son

Anonymous said...

anak dengan bapak sama SEWEL.. tuiii

Anonymous said...

Inilah masaalahnya dengan mak bapak yang kepala kena liwat dengan si juburi tu
Disini kita nampak mak bapak yang kepala otak nya diliwat olih sipeliwat mendorong anak2 untuk berperangai macam setan.

Bukan anak ko jer pergi universiti,berpuloh ribu anak orang lain yang ppergi universiti guna duit pptn tak ada masaalah nak bayar.Kalau keluar u,gaji pun pun kurang2 Rm2500,apa masaalah besar sangat ke nak bayar Rm200 sebulan untuk beri peluang kepada orang lain peluang belajar

Ko bernasib baik sebab anak2 ko dapat peluang belajar kat ipta yang yuran pengajian sangat murah,jadi pinjam pun tak banyak sebab kerajaan BN yang ko benci tu dah diserap untuk tak membebankan sangat.
Anak aku belajr law di IPTA yurannya RM26000 sahaja untuk 4 tahun
Aku cuba gi tanya di IPTS,untuk jangkamasa yang sama yurannya adalah dari Rm60000 hingga Rm80000
Cuba ko bayangkan jika setiap orang yang layak masuk ke IPTS kerajaan nak tanggung Rm100000,kol gila ke sawan¿?

Sepatutnya anak ko jangan terima tawaran ke IPTA,belajar jer kat IPTS.Dah bagi peluang masuk IPTA lagi nak benci kerajaan.Banyak lagi orang yang betul2 nak belajar dengan yuran pengajian yang murah dengan pensyarah2 berkualiti dan tempat belajar yang serba lengkap terpaksa bawa diri ke IPTS.

SUroh jer anak ko berambus dari IPTA dan beri peluang pada anak2 orang lain tempat dia tu

Akhirkata ko dah pegi ambil BRIM belum,kalau belum gi cepat tawaran dilanjutkan sampai april

Hampeh punya mak bapak

Anonymous said...

semua nak free masuk hutan la..manusia ni diberi akal dan kekuatan fizikal untuk berusaha jgn asyik menyalahkan org sana sini saja...berusaha..berusaha..berusaha...99% tawakal 1% bukan sebaliknya....ramai masyarakat kita membuat keputusan berdasarkan emosi tanpa menggunakan akal budi...pindah duduk singapore 6 bulan kita tgk sapa yg lebih hero...kalu tak disumbat sebelum khemah siap dipasang....akal budi tiadaaa budak2 ni loteh mata den tgk akan "kecerdikan" IQ..first class honor...student

Anonymous said...

Laaa ada ke mak bapak yang macam ni. Ohh mungkin ini satu satu nya bapak yang tidak pernah bersyukur pada apa yang ada sekarang ni...

Nanti sampai anak cucu cicit merana sebab negara kena bagi semua percuma... atau inikah muka bapa yang anak nya pemalas dan lemau otak dan tak pernah score dean's list...

Yalah.. kalau bapa dah borek, anak pula ......

Anonymous said...

wahh betul punya marah pakcik nih,, semangat hahahahahah

Anonymous said...

sebab dulu semua biasiswa la x semua org boleh blajar,,, x caye tanye saya,, saya lahir tahun 1956 tau!! hahahaha.. oi mamak,, dulu hanya segelintir je yg dapat masuk u,, bole la nak free.. tapi peluang tu sikit,, skang ramai anak2 kita yang pandai,, semua nak masuk u,, dan ipta x boleh nak tampung ,, sbb tu wujudnya IPTS,, dan x semua IPTS nak buat untung,, please laa,,, setiap tahun anggaran 400-500k lepasan SPM,, ko ingat anwar nak bagi free ke semua org tuh,,, PK la sket,, bukan sokong PKR je,,

Anonymous said...

now i know mengapa malaysia tetibe adde gempa bumi. disebabkan org mcm ni la. ada agama mcm xde agama

Anonymous said...

Bapak dia pun macham setan.DAHI BERTANDA BANYAK SEMBAHYANG KONON.KALAU KAU BETUL ALIM MUKA KAU BERSERI SERI BUKAN NYA BERTANDA RENUNGKANLAH.