Sunday, April 29, 2012

Kenal Pasti..! Setiausaha Chegu Bard Kini Diburu Kerana Bertindak Liar Menendang Polis

Tak lama lagi budak lelaki yang menendang anggota Polis ini akan diheret kemuka pengadilan, selepas itu beliau akan merengkok dalam penjara...!

Bersiap sedialah..., tak lama lagi kau akan menjadi warga Penjara Kajang, sambutlah bulan Syawal 1433 Hijrah bersama ramai warga banduan, TAHNIAH..!

Berani buat berani tanggung, duduk dalm jel berak cangkung....

45 comments:

PenganutPAS said...

Polis dah menjalankan tugasnya dengan cemerlang . Untuk penjarakan budak ni sekarang terpulang kepada Pejabat Peguam Negara .

Bermula esok rakyat akan menunggu tindakan susulan dari Peguam Negara . Adakah Pejabat Peguam Negara boleh diharapkan oleh rakyat supaya kegiatan Samseng Politik Jalanan ni tidak berlarutan .

Mungkinkah Peguam Negara terus tidur sebagimana rusuhan Bersih sebelum ini ??

Anonymous said...

jgn ckp aje, kena pastikan dia ni betul dijelkan. kalu sebelum pru 13 budak ni tak didakwa aku tak kuar ngundi, tak guna ngundi pada gomen yg tak mampu tegakkan undang2 dan aku tak kan undi pakatan rakyat. kalu ada bebas, aku undi bebas. jadi gomen pastikan dakwa org ni.dlm jel tu buat le sampai dia tobat.

Anonymous said...

saya rasa biaq dia merengkok lama dalam penjara sungei buloh selama 2-3 tahun. pungkoq dia kena balun dgn persalah lain. muka dia pun cun. hahahahah

Anonymous said...

Duduk dalam jel bukan saja cangkung, mandi bogel keliling kolah, kau akan serik rasa syurga dalam penjara... silap2 tak jaga, malam kena sondol bontot dengan teman gay. nampak muka jambu macam anak mamu...

Anonymous said...

otai2 dlm jel tngh sengeh2 hehe...stok baru nak sampai!!

pejuang LGBT yang akan mempraktikkan gaya hidup LGBT dlm jel nnti

WA CAYA LU BROOOOOOO...!!!! GUD LUCK!!!

kahkahkahkah...

paktua said...

Sekiranya cukup bukti, tindakan undang-undang perlu dilaksanakan

Anonymous said...

Mereka berani bertindak begini kerana Polis berlembut.....berani ke mereka buat begini jika maereka ini berada di negeri CHINA...teringat peristiwa TIENANMEN tembak sampai mati baru tahu langit tinggi rendah.....

Anonymous said...

Bila dalam penjara nanti jangan lupa tiap tiap pagi bila bangun tidur jerit le HIIPUUUP...HHIIIDUUUP.

bayan said...

Mak bapak budak ini kurang memberi perhatian terhadap anaknya.Justeru itu budak ini menjadi liabiti kpd negara.Mana bapaknya.......

Anonymous said...

semangat mamat tu terajang yer...
Ni kalau Polis tak ambil tindakan aku rasa Polis boleh bubar ler...

Serahkan kepada penyokong kerajaan buat judge...aku dah tak sabar nak join. Kalau tak kerana hormatkan undang2 aku rasa mau puak2 penyokong PR ni habis kena tibai..

Apa macam kita pakat buat Demonstrasi HUMBAN PR 1.0 bermula di Selangor, kemudian Humban PR 2.0 Pulau Pinang, kemudian hUMBAN pr 3.0 Kedah dan akhir sekali Humban PR 4.0 Kelantan..kita kasi gulingkan org tua nyanyuk tu...

Anonymous said...

Mesti beruk ni cakap yang dia nak tolong abg polis tu lepas jatuh motor. Muka dah wanted, ape lagi... lari la macam Suhardi jongang dulu tu....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

jangan harap la dia ni nak kena tangkap. kerajaan akan ampunkan dia. lepas tu dia yang jenis kurang ajar tak sedar diri barua haramjadah akan ulangi perkara yang sama. depa ni otak penuh taik sebab tu pilih warna kuning. memang mak bapak dia pun kurang ajar

Anonymous said...

malulah yang enko sepak tu warganegara ko sendiri... hakkk tuiihhh bodoh nyer puak bersih...

Anonymous said...

Hei budak bodoh, mana mau lari. Satu malaysia akan tolong polis cari kamu. Cepat cepat buat pembedahan palstik.

Anonymous said...

bunuh je sigampang tu. siapa emak bapak yg beranakkan sisial ni. aku berdoa sisial ni mampus dengan kesesalan

Anonymous said...

tak pa ambiga nnti kasi bersih sumua kesalahan mereka.. sbb mereka yakin PRU 13 kemenangan memihak pada ambiga n aljuburi

Anonymous said...

Budak ni baik dipenjarakan cepat. Kalau dia masih kat luar, saya khuathir nyawa dia tak selamat. Hi, hi, hi ...

Padan muka kau mamat, mana nak lari ...

Sedap2 kau tendang polis trafik tu. Kau ingat negara ni bapak kau yang punya.

Anonymous said...

Bro please spread message to all bloggers, create satu page 'WANTED ALIVE!' zoom in muka muka yang bertindak ganas pada PDRM, rosakkan harta kerajaan. Biar diaorang semua merengkok dalam penjara.

This is how we give them back the taste of their own medicine.

Kita cari diorang sampai ke lubang cacing!

Anonymous said...

jambu nih .... bertuah ler saper jadi room mate ...

Anonymous said...

blog pembangkang kt ini polis yg menyamar dn melakonkan adegan!!!

Anonymous said...

Seret malaun lahanat nie ke muka pengadilan...bagi pilihan nak penjara ke atau makan penyepak balik drp pihak polis...muka mcm celaka...

Anonymous said...

Yes bro
Cari lagi
ramai yang tak lena tido semalam
Tik...tik...tik...

Menghitung hari
Minta Ambongok dan Aljuburi
Datang bawa bunga...

Anonymous said...

Undang2 kena d hormati,klu salah hukum. Baru rakyaat hormati undang2 yg adam

Anonymous said...

Memang muka keturunan pengkhianat, mampos ler kau!!!!

Anonymous said...

Sebiji cam monyet....jgn antar kat penjara....antar kt zoo lagi elok nih..

Anonymous said...

Sebenarnya yang salah dalam perkara ini adalah Hishamuddin dan Najib. Apa guna pegang jawatan MDN dan PM kalau keselamatan negara tidak dikawal. Kalau hanya ingin menjadi PM popular utk merebut undi rakyat, baik letak jawatan segera dan masuk dunia artis. Kita perlu PM yg tegas pada sesiapa saje yg melanggar undang2 negara tidak kira dari parti mana! Saya rasa mungkin Anifah Aman & TS Rafidah Aziz yg berupaya membuat sedemkian tanpa risaukan padangan umum.

cheman07 said...

Ada gambar dia pakai bit polis dok tangkap orang masa bersih 3.0.. Yg ni katanya gambar waktu bersih 1st.. Mana betul nie..

Anonymous said...

Kakau benar budak biadab ini nak diserahkan kepada pihak polis, maka kita patut ucap tahniah kepada bapak budak ini. Ini lah sebenarnya dia sayangkan anaknya . Bukan seperti beberapa orang yang membawa nak2 kecil yang tak erti apa untuk berdemo. Kecik2 lagi dak diajaar untuk menjadi biadap Bukannya dia nak mengajaar. terus budak itu jadi kurang ajar.

Anonymous said...

sepupu aku..bdk upm..dh kawen..mak bapak mertua pn joint perhimpunan bersih 2.0..cane ank hantu x ikut?

Anonymous said...

Abesla ko

Anonymous said...

peguam negara ada hutang dengan kapal poosingh. bila kena pembangkang semuanya lewat atau pun tiada tindakan. ingat lagi tak tahun 1998 kapal poosingh kata dalam mahkamah ''ANWAR

Anonymous said...

anwar nanti suruh dia menghilangkan diri ke indonesia macam boy friend elizabeth wong tu.

Anonymous said...

jgn tangkap dulu biar keluarga polis bantai budak yg kerja kan polis tu.. Dah bantai terok2 baru tangkap di dan masokkan dalam lokap. Biar kena pukol dan rogol dlam lokap dgn kumpulan penjara..biar dia rasa kesakitan dan muda2han dia minta ampun dan taubat..tak nak demo lagi.

Anonymous said...

jangan tangkap dulu budak haram jadah itu. biar kita ramai-ramai 1 malaysia tendang pulak dia.

Anonymous said...

sepatutnya kita perlu mencontohi singapura. singapura tidak mansuhkan ISA sebab itu negara dia orang aman. kalau di singapura, dah kena jel mereka semua ini.

Anonymous said...

Berani kerana ramai,berlagak hebat mcm maha guru dia jugak..satu hari nanti dia akan rasa..tungguuu !

Anonymous said...

1 malaysia, mari buru & tangkap setiausaha cikgu BARD DOT. mari tangkap sampai dapat.

Anonymous said...

Ape salah polis ini..taggugjwb dia utk meleraikan n menghalang keganasan..bila polis berkasar anda kata polis mnganas..bila polis berlembut...ini yg kamu lakukan.. Apa perasaan anda bila ayah kamu diperlakukan sebegini!!!

Anonymous said...

sape sape nak tendang polis datanglah Malaysia..nak sepak terajang polis pon boleh gak, sebab bukan kena dakwa pun..nanti kalau jalanraya penuh sesak ke apa ke, boleh la tendang polis ramai ramai..jangan takut, kerajaan BN memang BAIK HATI kan? kan?

Anonymous said...

mari kita tgk sape yang kena..hehehe

http://www.fuhsantai.com/2012/04/fuh-polis-pukul-polis-provokasi-bersih-3-0-oleh-polis/

Anonymous said...

dia sudah sampai indonesia dan tinggal dengan boy friend eli wong bogel.

Anonymous said...

Kenapa dl senarai org yg dikehendaki polis hr ini foto bro kat atas tak ade....dah terang2 gambar dia tersiar di mana2.....jgn2 bro ni????????

Anonymous said...

Ada dlm blog lain gambar keling ni merupakan anggota polis! apa citer?

Anonymous said...

para pembaca sekalian... berhati2 dgn blog2 yg dikendalikan bloggers yg tidak mendapat hidayah ketika memaparkan cerita dan berita!

Guna akal fikiran yg Allah kurnia utk menilai..

Anonymous said...

TENDANG POLIS?..
WOOOOO HBAT LAH KO NI..
DULU AKU DENGAR ORANG KATA, KALAU KATA "BODOH" KAT POLIS PUN KENA MASUK PENJARA. INI KAN PULAK MELAKUKAN JENAYAH TERHADAP POLIS, PENJAWAT AWAM. POLIS TU MAKAN GAJI JE. DAH DAPAT GAJI KENALAH BUAT KERJA, BUKAN DOK MENADAH UNTUK DISEPAK TERAJANG. KALAU MB SELANGOR/KEDAH/KELANTAN/PPINANG NAK LAWAT KAWASAN, TAKADA KE POLIS ESCORT?.. POLIS MANA TU?. SENDI PUNYA POLIS KA?.