Saturday, April 7, 2012

Kenapa Wajah Anwar Semakin Hilang Serinya.....?

Sent from my Samsung Galaxy Tab 10.1

15 comments:

Aku Sayang Tun Mahathir said...

..sebab dah dijangkiti HIV...

Aku Juga Sayang DS Najib said...

..sebab dah dijangkiti HIV.....

Anonymous said...

hilang serinya berpunca dari dalaman iaitu hati...hati yg tak tenang, dihantui pelbagai masalah menyebabkan wajah tak ceria...cara memulihkan dia kena bersara dari politik, bertaubat,banyakkan membaca al quran dan beribadat,jadilah insan yg baik dgn meninggalkan tabiat2 yg tak elok yg pernah dilakukan sebelumnya...perlukan banyak berehat dn jaga kesihatan dan pemakanan...insya-Allah!

Anonymous said...

Kau nengok!!! ntah jubor jantan mana dia tenong agaknya tu..

my said...

jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

Anonymous said...

Dari dulu lagi muka anwar tak pernah seri pada pandangan aku. Malah mukanya makin semakin teruk..

Anonymous said...

apa nak heran...

muka orang suka berjubo macam tulah..

Anonymous said...

wajah pemimpin2 kau orang berseri sgt ke....makin tak bermaya adalah...lagi2 nak dk PRU13 ni...tgh fikir macamana nak pembangkang pastu sorg2 akan masuk penjara kerana tuduhan rasuah,salah guna kuasa n bla...bla...bla...taku tu bro

Anonymous said...

Anwar hilang seri sebab dah kena racun arsenik dan sakit tulang belakang yang amat sangat.

Anonymous said...

Muka umno paling berseri didalam dunia ini.

Berseri kerana merompak harta rakyat.
lembu rakyat pun umno curi.

Itu sebab muka umno berseri seri
rupanya seri seorang pencuri.

Anonymous said...

Tajuk sepatutnya...kenapa wajah anwar bertmbah kusut...seri dah lama hilang, rasanya 15 tahun dulu serinya mula hilang..

meUher said...

Sebab Seri dah turun ke kepala di bawah LOL!!!!

Anonymous said...

Hahahah..padan muka dia. Degil taknak ikut macam seorang bekas ketua negeri dulu. kan dah nampak tua!

Anonymous said...

Hahahah..padan muka dia. Degil taknak ikut macam seorang bekas ketua negeri dulu. kan dah nampak tua!

anuar said...

kesian kat anwar ebrohem,dia menanggung mcm-2 fitnah dan tohmahan dari anda semua, wajah dia stress, seri atau tidak hanya la subjektif.