MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Monday, April 23, 2012

MELETOPP..! Afifah Mengamuk Petang Tadi Apabila Video Blowjob Shamsidar Ice Cream Anwar Tersebaaar.....

A sex video involving sex addict Anwar Ibrahim and Shamsidar Taharin, the wife of PKR leader Azmin Ali, is set to explode the nation.

The sex video, which is said to show Anwar and Shamsidar having oral sex, has become the hottest topic in the city.The video tape was handed by S.Nallakaruppan – who is facing a RM100million suit filed against him by Anwar – just hours ago to his lawyer Muhammad Shafee Abdullah in the presence of reporters.

He told his lawyer at the Kuala Lumpur court complex to “take care of this properly” and handed over the tape in a sealed brown envelope.Nalakaruppan said he would reveal the content of the video in open court but when pressed by the reporters what the video showed, he said: “Ice cream.”

The extra marital relationship between Anwar and Shamsidar has long been openly talked about.Azmin has been accused of “sacrificing” his wife to gain the affection of Anwar and has never denied the ties between his wife and Anwar, except to describe such talk as gutter politics.

19 comments:

Anonymous said...

ALAA JUST AISKRIM MAA.. APA SUSAH WAA PN SUKA, PLISA VANILA, COKLAT.. N MCM LAGI.. TAPI KALU ITU ANWAR PUNYA AISKLIM.. WAA PN TAK MAU WOO.. ITU AISKLIM ALA DOSA MANYAK WOO.. SUDAH MCM2 OLANG LASA MAA.. ULEH KONSI SAMA2 OLANG YANTAN SAMA BETINA.. FUYOO INI OLANG ANU GELAH TUHAN MAA.. LIA MCM2 MULEH LASA..MANYAK SYOK WOO JADI INI OLANG ONE IN MILIONE IN MLAYSIA.. GO PAPA HEBAT GO.

Anonymous said...

This is a serious allegation.Anwar's future lies in the truth of the said allegation. In fact it is a life and death situation for him.If it is the truth that would be the end of Anwar like the famous Malay proverb "Pandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ketanah jua" but if otherwise Nalla will be in trouble and it will effect Barisan National government too.

Anonymous said...

blogger mik remove la gambo lucah tu, segan aku tengok dgn adik aku nih

Anonymous said...

BradeAnwarBinIbrahim(B.A.B.I) hebat lol,kalah tok gurupak kerajaan langit yg lpas..smua dia blh sebat dan belasah..pencacai azmin selambengap jugak!!sanggop bkorbankan apa saja,blkg dia pun bagi,lubang bini dia pun bagi jgk yela demi abg tsyg,kan.bkn senang dia nk dpt rank adik jambu no.1 kpd B.AB.I si tokoh besar tu,terserlah kehebatan dia sbgai PakarKencingRata-rata(PKR) dan brsekutu plak dgn DigAnjingPkm...hahai puiiii

cakcobain said...

aislim manyak taik..blakang tibai maaa...EEEEE...

Anonymous said...

no problem wan azizah kata. shamsidar pon kata no problem . afifah lagi no problem punya . kalo ikut 2 family ni dah rosak complete akhlak depa. US style . tapi aku takut perhimpunan bersih 3.0. Ingat tak masa 901 ada bom kecik meletup . hisssshhhhh takut aku . kesian kat depa yang pi bersih nanti ....... hihihihi

Anonymous said...

Clever clever squirel jumping,at last fall at the ground also..

MAY GOD BLESS YOU ALL.

ALLAH HU AKBAR

Anonymous said...

boleh ke pita video tu bertahan dah berpuluh tahun dah, berkulat kot

Anonymous said...

If this is true... Then its the end for Anuwar, Azizah and Azmin... meaning its the end for PKR... Once its over then the ties between PAS and DAP will over as well... the sad thing is Malays are still divided by egoistic, stupidity, laziness and tarak apa attitude... Apa nak jadi?... Melayu ask yourself ok...

Anonymous said...

ok la tu...najib sibuk ngan KR1M...Nuar pun nk sibuk gak...so dia buat laaa aisKR1M

Anonymous said...

knapa baru sekarang nalakarupan dedahkan semuanya? knapa tidak 4 tahun yang lepas? saya ni orang melayu, juga pro pada kerajaan, tapi taktik-taktik serangan skandal macam ni saya dah muak dengar...saya memang marah juga dgn mutazabzib (yang berayun-ayun) si fulan, tapi ini maruah, dalam Islam maruah tu penting. dulu si fulan, mubahalah, trio si fulan, mubahalah...padahal dalam syara' tak terpakai mubahalah tu, blum dibicarakan qadhi yang berwibawa...Islam bukan macam gini, serang peribadi, ini adalah akhlak syiah dan khawarij. kalaupun benar, kalau kita tutup aib dia, di akhirat Allah tutup aib kita. saya seru supaya kita berdoa dan berusaha agar tampuk pemerintahan tidak jatuh kepada mereka-mereka yang sanggup bersekongkol dgn Yahudi la'natullahi 'alaih dan kuffar yang menghina Islam, dalam pada masa yang sama posting-posting aib orang ni dihentikan bagi manfaat bersama. barulah Allah tolong kita.... saya minta maaf atas nukilan saya, kalau salah tolong tegur saya----------pemuda faqir dan hina

Anonymous said...

lu olang ni puak puak umno memang babi lo...apasal lu olang manyak suka fitnah sama itu bakal PM ma.. wa lasa ha, lu olang puak2 umno suka makan laging babi dan manyak suka minum air kaki ayah pin lo...hahaha. atau.... lu olang ni sula main sam lu punya emak lo... itu pasal lu punya hati manyak busuk ma......

Anonymous said...

Umor Afifah berapa sekarang eh... sapa tau.

amir said...

itu aisklim suda tatak apa2 lasa.. lasa taek juga maaa.... aids mali...

amir said...

itu aisklom suda tatak apa2 lasa.. plasa sperma jugak... jaga2 ADIS...

Anonymous said...

"Kenapa baru sekarang nalakarupan dedahkan segalanya?"

senang je .... berani buat berani tanggung ...kerana Anuar memilih jalan politik untuk menyelesaikan masalahnya ..
buat baik berpada pada buat jahat jangan sekali, kawan boleh jadi lawan ,musuh boleh jadi kawan

Tun M dah bagi ingatan, TULIS SURAT LETAK JAWATAN.. segala KEMNALUAN Anuar tidak akan diungkit ...

INI ANUAR AAA.. KEPALA PUNYA DALAM ADA BESAR PUNYA BATU JUGA ...

Anonymous said...

"lu olang ini puak puak UMNO babi lo"

Ayoo mamat.. lu punya mulut manyak jahat ma.. selupa itu babi punya puki ..

lu punya tokong B.A.B.I sula manyak koto maaaaaa ...

hiiii.. itu ais klim manyak koto ma,,, ala ulat ma... tu pasat lu punya mulut sula kena itu kulat ma...

Anonymous said...

Sudah tentu aiskrim bengkok nuar juborr perasa taik..eeee jijik ah. Aiskrim yg sudah bergeluamng dalam lobang taik, lobang najis, lobang juborr berabad tahun lamanya. Dgn mangsa2 beliau dari adik terangkat, bekas penceramah Universiti, drebar peribadi, tukang jahit, setiausha peribadi, pembancuh kopi, isteri YB Jamban, isteri2 orang, pelacur jalanan, dalam dan luar negara.. ishh ishh ishh ini spesis disanjung sebgai anugerah tuhan, kena suntikan HIV, kena racun arsenik, sakit tulang belakang kronik, diburu pembunoh upahan tetapi masih tak mampo2 malah sihat walafiat, bole joget gangnam style atas pentas, bole jungkat jungkit, corner baring atas katil dgn Cina Doll, di jilat begitu rupa hingga disamakan dgn Imam Mahadi Pgayr, nauzibillah sewelnya pencacai2 najis vavi, dek togok air kencing nuar juborr. dan masih terus mabuk, sewel dan meroyan.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim ni dulu dia ingat dia pandai tapi rupa-rupanya dia kena perangkap. Tuhan melihat apa yang kamu buat. Kalau betul-betul buat mengaku jelah. Bertaubat dan berhentilah dari onar-onar tu. Rumah dah kata pergi, kubur dah kata mari. Tengok dari perwatakannya pun orang dah percaya. Cuma yang yang nak mempertahankan adalah orang2 yang ada kepentingan politik.