MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Sunday, April 29, 2012

NAH..!! Ini BUKTI Anwar Beri Arahan Perusuh Perusuh GEMPUR Sekatan Polis Di Dataran Merdeka.... Teliti Video Klip Ini

Kantoi...!

Bapak PELIWAT Negara, makhluk paling bangsat dibumi ini, Anwar Ibrahim memberikan "isyarat tangan" setelah beliau selesai berucap sewaktu berlangsungnya Perhimpunan Haram BERSIH 3.0 petang semalam.

Isyarat tangan dibuat dua kali..., mengarahkan gurkha gurkha upahan Pakatan Pembangkang untuk merempuh sekatan pihak Polis. Sejurus selepas itu Polis tidak ada pilihan selain daripada bertindak, walaupun pihak PDRM hanya diam dan memerhatikan sahaja tingkah laku perusuh perusuh membuat "provokasi" sejak jam 10 pagi lagi...

Video klip dibawah ini sebagai BUKTI sahih..! Menurut sahabat media yang merakamkan peristiwa ini, beliau bersama sama teman lain sahkan bahawa sebaik sahaja Anwar selesai berucap dan turun dan bumbung kereta pacuan 4 roda, semua perusuh seolah-olah mendapat arahan dan tidak teragak-agak menuju kepada sekatan pihak Polis dan DBKL...!

Berikan tumpuan anda pada babak awal video klip dibawah ini..., malah dibuat beberapa kali 'replay' ulang tayang untuk anda lihat isyarat tangan Anwar yang ketika itu membelakangi pihak Polis, saksikanlah...!!


12 comments:

Anonymous said...

Sial celaka Anwar! Sial Celaka Anwar! Cepatlah engkau mati hendaknya.

Anonymous said...

stkt gmbr mcm ni x boleh dijadikan bukti la saudara..jgn asyik cari kesalahan orang, tgk dulu kesalahan kita..jangan terlampau nk cari kesalahan orang sampaikan, fitnah terjadi..fitnah itu lebih buruk dari membunuh seribu rang umat islam..so, fikir2 kan lah :D

Anonymous said...

sapa yg perlu kluar dari bumi melayu ini...bangsat nye cina pompuan ni...mulut penuh dgn lendir...org2 melayu lupa diri...bumi yg dipijak akan d jajahi org2 seperti bangsa bangsat...dari awal kata-kata yg telah terpancol hasrat hatinye kluar drp mulut mereka...Ohhh tidak i will say 2 u...kill or to b killed.

Anonymous said...

mcm penyangak..mcm beruk masuk kg pun ada...si bangsat ni semua.

Anonymous said...

6month be4 his 1st liwat case i told one of his friend anuar will never ever be pm .
SYUKUR
SETAN NI AKAN TERSUNGKUR , SEMOGA ALLAH PNJANGKN UMURNYA TAPI MCM TONGKORAK HIDUP SUPAYA DIJADIKN CONTOH-AMIN

Anonymous said...

Anuwar peduli apa semua ini !!....yg penting hawa nafsu nya puas membalas dendam kesumatnya ! Harimau mati tinggalkan belang..Anuwar mati tinggalkan taik pada agama bangsa dan negara !

Anonymous said...

Banyak betul beruk-beruk yang berpakaian kuning eh.....

sekali baling botol, lepas tu beruk-beruk lari lintang pukang ke belakang..... ingatkan beruk-beruk tu kebal sangat....

RAJA HAJI said...

Raja Iblis Al Juburi ni peduli apa walaupun nehara ni hancur. Yang penting dia jadi PM tak kira walaupun lepas dia mampus negara ni akan jadi milik kapir sepenuhnya.
Inilah manusia DAJJAL berhati iblis yang sejati. Bangsat ini akan terus hancurkan negara ini tanpa segan silu. Lepas dia mampus nanti pasti sejarah akan mengenang Raja Iblis ni sebagai pengkhianat yang lebih jahat dari KITOL.
Sejarah juga pasti akan mengenang HADI AWANG, NIK AZIZ, SABU, NIZAR & SAMAD SAID sebagai pemusnah negara.
Kamu semua dah tua bangka nak mampos. Jangan gadaikan nasib kami generasi muda di negara kami sendiri. Jangan jual nasib kami ditangan AMBABIGA.

Anonymous said...

Kau org nak kutuk org Cina ttp kau org lupa sape yg bantu UMNO/BN boleh terus berkuasa hingga saat ini....pemimpin n tokey Cina tulah....Tokey judi Genting, Berjaya Group, n bbagai lg...jadi ckp jgn sedap mulut je bro...UMNO kalau tak ada guna duit tak kan ada sampai hr ini....

Anonymous said...

UMNO/BN memang sudah lama berkerjasama, 54 tahun! Tapi kami penyokong UMNO/BN tak pernah pun buat demo macam korang ni. PAS kafirkan kami tapi sekarang apa sudah jadi? Ambabiga, Elizabeth ADUN Telanjang, Nuar AlJuburi semua ni rakan PAS! Hello... kami boleh undi anda masuk, kami juga boleh undi anda KELUAR!

Anonymous said...

UMNO/BN memang sudah lama berkerjasama, 54 tahun! Tapi kami penyokong UMNO/BN tak pernah pun buat demo macam korang ni. PAS kafirkan kami tapi sekarang apa sudah jadi? Ambabiga, Elizabeth ADUN Telanjang, Nuar AlJuburi semua ni rakan PAS! Hello... kami boleh undi anda masuk, kami juga boleh undi anda KELUAR!

Anonymous said...

alahaiii
awat la buat blog xberfaedah ni...
sebarkan fitnah di atas dunia...
haaaaa
awak xtahu ke...brape ribu polis SB y diupah supaya melakukan keganasan time bersih tu...
yang ganas tu SIAPA ye???
xp...ni dunia je...kat AKHIRAT nt...pandai2 la JAWAB =.=