SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Saturday, April 28, 2012

Update 6 BERSIH 3.0 - WAJIB Tonton Video Klip Perusuh Demo BELASAH Polis Dan Terbalikkan Kereta Polis....!!



2 comments:

Anonymous said...

kalau aku dah lama setan-setan tu aku bunuh. tangkap keling betina tu. karajaan tunggu apa lagi. hancurkan mereka.

Anonymous said...

Satu lagi catatan sejarah malaysia terpalit dengan sisi hitam..aku bukan salah seorang pejuang malayan union atau salah seorang yg mempertahan anak bangsa dlm peristiwa 13 May. Aku adalah waris keturunan Melayu yg lahir di era 70an. Aku nak Melayu yang sama agama, bahasa, adat, budaya dengan aku berpikir guna kepala otak....jangan berpikir guna kepala lutut. Tak cukup BERSIH? TELUS? BEBAS? pihak kerajaan yang ada sekarang? BerJIHAD utk menentang kerajaan yg ZALIM? Hang pa tak rasa lagi diperintah oleh orang yg nama tak dak BIN (malayu la tu) , Aku nak hang pa p dok Singapore cukup la...hang pa nak duduk berkumpul lebih 4 org pun lepas 10mlm. ..kirim salam. Aku tak mau ckp pasai negara org..
BERSIH? TELUS? BEBAS?
Tak payah ckp la..hang pa kalau di beri peluang jd kerajaan..lingkup Tanah Melayu Yg BeRaja ni..sejarah da membuktikan...apa da jadi di selangor...apa da jadi di perak..999thn tanah tol...hang pa org yg lupa sejarah. Sejarah tak pernah tipu. 4 negeri hang pa menang masih hang pa cakap tak ' BERSIH', tak ' TELUS' ..chhiitt..dey. .hang pa nak semua negeri baru hang pa rasa bershiit...aku kesian kat hang pa dok jihad utk imam mata lebam hang pa. Aku sedih sebab ISA dah tak ada. Alangkah baik nya jika ISA tidak dihapuskan..bara yg baru nak membara dan membakar..bisa padam dek ISA., sedih terlalu diberi ruang kpd kebebasan hak asasi kononnya.
Apa yg hang pa kata di zalimi? Adakah hang pa di sekat utk belajar sehingga hang pa dpt menggenggam segulung ijazah? Adakah hang pa dihalang memilih kerjaya yg hang pa duka..ada kah duit gaji hang pa di paksa diserahkan utk tabung2 tertentu...adakah hang pa di paksa utk meminjam PTPTN? hang pa p dok kat palestine kalau hang pa nak tau erti sebenar di zalimi...aku pecaya hang pa2 semua..paling busuk pun mengaji sampai spm...tak kurang juga hasil produk2 IPTA...tapi sayang hang pa tak guna kewarasan utk menilai yang hak dan yang batil...
Mungkin barangkali hang pa akan merasa puas jika Tanah Malaysia yang bertuah ini menjadi seperti Mesir the next..
Chaww