Saturday, April 28, 2012

Update 9 BERSIH 3.0 - Penyanyi Aishah Pun Sama Menjadi Tukang Basuh Berak Ambabiga....!!

PENYANYI 90-an yang terkenal dengan lagu Janji Manismu, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah antara sebahagian penyokong yang hadir menyertai Perhimpunan ‘Duduk Bantah’ Bersih 3.0 yang diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu.

Awal bulan ini, Aishah dilaporkan telah menyertai PAS.

Bukan itu sahaja, beliau telah berucap di atas pentas PAS bahkan berkongsi pengalamannya menerusi program “Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah” di perkarangan Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM), Taman Melewar, Gombak pada 4 April lalu.

Aishah yang dipetik Harakahdaily sebagai berkata, beliau mula serius mendekati PAS apabila mendapat layanan kurang baik daripada seorang menteri wanita untuk mendapatkan pertolongan dan nasihat ekoran masalah penjagaan anak-anaknya selepas berpisah dengan suaminya yang bukan Melayu.

Selain Aishah, beberapa selebriti lain turut menyertai PAS antaranya Bob Lokman dan Dayangku Intan.

- mStar Online

11 comments:

Anonymous said...

Gelaran yang sesuai untuk AISYAH=BETINA SUNDAL!!!

Anonymous said...

Ini kira kes merajuk lah ye....Tak apa. Biarkan dia. Jangan dipujuk. Tiba masanya nanti sedarlah dia dan datanglah sesalannya. Masa itu barulah dia tahu langit ini tinggi atau rendah. Dahulu dia merupakan salah seorang penyanyi wanita pujaan saya. Dengan suaranya yang lantang menyampaikan lagu "Janji Manismu". Tapi sejak mendapat tahu dia telah menyokong PAS (Perosak Aqidah Sejagat) saya telah tidak meminatinya lagi. Biarlah dia hanyut bersama sama Bob Lokman untuk dapat tiket ke Syurga keluaran Nik Aziz. Salam MM NATAR Subang Jaya.

Anonymous said...

Lu nak sokong siapa lu punya pasal, tapi lu sokong bawak rebah. Lu Bodoh dan Lu juga sundal berjubah.. Lu tengok apa lu bangsat kuning sudah buat kepada seluruh rakyat malaysia yang cinta pada Keamanan. Lu tak dak guna akal, lu sekali lagi bodoh dan tetap bodoh selagi bersama PAS. Pas itu parasit musuh Islam..

Anonymous said...

Bro
Aishah ni tak silap aku dapat undangan menyanyi majlis tari menari (dinner and dance ) untuk sebuah kilang di Selangor pada minggu depan
Kalau benarlah maklumat aku mungkin pak2 lebai paspispus terutamanya nicky ajis dah bagi geran dikecualikan dari dosa sebab dah joint parti haprak ni
Parti yang hukum halal haram bolih dipinda mengikut citarasa mereka.
Berpuloh ribu rakyat yang bermimpi dan berhajat nak jumpa menteri untuk mengadu masaalah
masing2.Apa pulak kelebihan dia nak dapat layanan istimewa?Kak ooii...ikut peraturan lar.Dulu masa nak kahwin dengan mat saleh tak pikir habis2 mengenai risiko seandainya terjadi perceraian.Bila dah kantol musuhi kerajaan yang dok beri peluang
dia muncul dalam pelbagai program tv masa tengah top dulu.

Tapi aku rasa masaalah perceraian bukan masaalah utama dia dok musuh kerajaan tapi pasal undangan menyanyi dari stesen tv dah x sebanyak dahulu.
Nanti akak jangan lupa selit lagu dakwah sekali masa show kat hootel tu nanti yer..

Anonymous said...

Lu org apa hal marah sangat kat aishah?lu org marah sbb aishah dah tak sekongkol dgn lu org sokong rejim najib?tp tak apa lu org ada penyokong baru itu nepal,bangla,indon,pilipin dan byk lg yg lu org blh bg ic hahaha.

Anonymous said...

Anon1....Gelaran yang sesuai untuk Wanita dan Puteri Umno pulak apa ya??? Sundel Porno sesuai kot ????

Anonymous said...

Kalau Pas Parasit maka UMNO pula PELESIT....setuju?????

Anonymous said...

saya sokong apa yg dikatakan beliau...sy pn peminat setia tp bila dpt tahu dia sokong PAS terus sy jd BENCI...

Anonymous said...

Dia kahwin Melayu Singapore(Rahim)bercerai. Kata kena ilmu hitam. Lepas tu kahwin org Arab warga Australia(klu tak silap), bukan kahwin dgn omputih. Pun bercerai. Lepas tu kahwin lagi, ambik laki org.

Anonymous said...

go and fuckoff you bitch

Anonymous said...

AISAH MEMANG DAH TAK LAKU SEKARANG, JADI SALAH SATU CARA NAK EMNAIKKAN NAMANYA DALAM AKTIVITI HIBURAN HANYALAH MELALUI CARA BOB LOKMAN. KESIAN SPECIES INI,