SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Tuesday, April 10, 2012

Video Klip Azhar Idrus Paling GAMPAANG..!! Takbur Na'uzubillaaah......



13 comments:

Anonymous said...

perasan ulamak..ulamak politik boleh lah..bengong..

Adi Kencana said...

Astaghfirullah...

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI UCAP TERIMA KASIH KEPADA NURUL IZZAH!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

meli said...

ulama konon ...bila kena tegur sikit marah..kata ke orang kena bayar bila ustz fathul bari tegur marah pulok..tau pulok berasa hati..ni lah uztaz azhar ulama konon ...kalau berilmu tegur dan ajor lah dengan sebaik2nya..tapi dia ni lebih nok cari pitis..ceramoh nok glamour pah tu orang bayar .. mahal jugak ,,tak kan orang nak bayar rm100 sekali g ceramah..mau beribu sekali jemput ceramah...

Anonymous said...

apakah ulamak ni x pernah mengaji tentang golongan khawarij yang warak tapi menentang saidina ali???? kalau ada, harap beliau bertaubat.

Anonymous said...

apakah ulamak ni x pernah mengaji tentang golongan khawarij yang warak tapi menentang saidina ali???? kalau ada, harap beliau bertaubat.

Anonymous said...

Dia ni 'ulamak tahi kucing'.

Anonymous said...

sedih bila orang berlagak sebagai ulamak, tetapi hati dan perangai lebih buruk dari setan. apa balasannya kalau seseorang itu mengata keburukan orang lain dihadapan ramai orang? mendapat balasan baik dari Allah?

kampungbaru said...

Cakap takbur guna nama Allah.....tapi org yg taksub akan cari berbagai alasan untuk menghalalkan cara.....

Anonymous said...

Betul. Kalau dia tengok diri sendiri selepas dia bagi ceramah. Tentu dia malu. Tak tau lah kalau dia ni jenis tak tau malu.

Anonymous said...

Umno pun apa kurangnya bro....tak nak hukum hudud dilaksanakan maka banyaklah alasan yg dibuat....nanti tak cukup batu nak buat jalanlah...pelancong tak nak datanglah dan mcm2 lagi....yg lebih teruk Mantan PM UMNO pernah kata, hudud tak ada dlm Quran...camne bro pun setuju ke dgn pendpt mantan pemimpin tertinggi UMno tu....

Anonymous said...

Macam mana nak laksana hukum hudud...dah lebih 50 tahun PAS cari..baru sekarang sedar negara islam tak de dalam Al-Quran...macam mana pulak tu....selama ini dok jaja..dok tipu rakyat Malaysia kata nak tubuh negara islam......Haji hadi kata hukum hudud hanya ada 0.003 peratus je dlm Al-Quran.......cam mana pulak tu....dah berpeluk sakan dengan kafir harbi macam mana nak tubuh negara islam.....wallahualam....

mousine said...

Sekadar mengingatkan ustaz Azhar di ruangan ini bahawa Ustaz akan mengadap Allah di akhirat nanti dan dipertanggungjawabkan atas setiap amalan dan kata-kata.

Lebai Malang said...

...ustaq Azhar ni adalah Juara Ustaq Lawak Bodoh...selamba je dia buat fitnah sesama ustaq dalam masjid pula tu..bukan setakat dalam satu masjid tapi dibeberapa buah masjid lain..dia buat modal lawak bodoh sambil memfitnah...