SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Monday, May 21, 2012

Akhlak Blogger Parpukari Jauh Lebih MULIA Dari Nik Aziz Wali Selipar...

Sekali pandang gambar diatas maka korang dah tahu dah, ini adalah muka-muka munafik yang banyak menyesatkan umat Islam di negara tercinta ini. Mereka menjual Islam untuk kepentingan Politik mereka.

Yang paling aku sedih sekali bilamana ada orang yang suka ke masjid mendekatkan diri dengan Maha Pencipta akan mudah terpengaruh dengan pujuk rayu tahap Syaitan yang dibuat oleh golongan PAS ini.

Hinggakan ada yang pernah berkhidmat dengan POLIS lepas pencen mendekatkan diri dengan masjid, toba-tiba mereka terpengaruh dengan dakyah jahat PAS hingga mereka lupa semasa khidmat dalam polis dulu, parti ini jugak lah yang memanggil polis dengan pelabagai gelaran hina.

Hari ini ada juga bekas POLIS yang mudah terpengaruh dengan parti ajaran SESAT ini hanya keranan parti ini nampak Islam! Sedih sangat aku, bila ada orang yang baik tapi terpengaruh dengan pujuk rayu syaitan PAS hingga orang baik ni dah mula memasuki jalan yang sesat.

Aku akui, ahli UMNO ni bukanlah jenis yang suka menyesatkan orang baik di masjid, mungkin tidak ramai ahli UMNO yang ke masjid dan libatkan diri dalam politik di masjid atau munkgin jugak ada yang kurang ke masjid. namun itu bukanlah ukuran UMNO kurang islam dari PAS.

Apala gunanya PAS ke masjid tetapi kemudian menyesatkan umat Islam yang baik dan tidak berdosa. PAS akan mempolitikkan apa sahaja. Hidupa mati mereka adalah politik, sebab itu dakyah mereka kata P:AS itu Islam, Islam itu PAS! Maknanya sesiapa yang dekatkan diri dia dengan Allah, kalau tak join PAS maka dia masuk neraka.

Aku cuba explain dengan cara yang mudah, aku tak perlu guna ayat power semacam PAS, aku menulis dari hati ikhlas aku. Aku kenal puak PAS ni dari aku kecil dulu. PAS memepergunakan Islam untuk tarik orang alim menyertai mereka. Dari azali lagi modus operandi adalah sebegitu.

Sebab itulah orang alim seperti Harun Din, Taib Azamuddin, Nasharuddin, Hassan Ali dan ramai lagi golongan ulamak menyertai mereka. Hari ini mereka semua tertipu dengan mainan politik PAS, mereka sudah kenal PAS dari dalam. Dan mereka tahu kini PAS bukanlah Islam seperti yang mereka sangka.

Lihat saja drama pasal Hudud dan Negara Islam, sekajap nak buat, sekejap tak nak buat, bila Hadi kata nak teruskan Hudud, diherdik Karpal maka....,

Bacalah seterusnya, klik SINI

4 comments:

Anonymous said...

Imam kampung aku lebih tinggi ilmu agamanya dari Nik Aziz tetapi tidak meninggi diri. Keperbadiannya lebih sederhana dan disegani oleh golongan masyarakat setempat walaupun tidak terlibat dengan mana-mana parti politik.

ram singh said...

kesian ... puak puak mu ni..
dulu lembu bodoh... kini lembu bodoh... dan selama lamanya lembu bodoh.
Maki haramjadah ... sokong
rasuah 250 juta lembu...sokong
rasuah kapal selam ...sokong
rasuah MAS.....sokong
fitnah.... sokong
memang ahlak mulia
buta hati ...buta mata...tak kenal yang mana parpu yang mana kari...eeeeeh

Anonymous said...

Dont let the packaging fool you into buying something that
may damage your hair. As we know that our bodys natural structure and physique
also contains the wax esters which helps as natural moisturizer on the skin and
prevents from multiple environmental problems. Once you have determined what
kind of texture your hair has, you can then start using one of the techniques described below to improve
it. All-natural oils such as olive, coconut, and avocado oil can be
used as wonderful hot oil treatments for hair.

Many people use hair greases to keep their hair moisturized.



My blog post ... how to make your hair grow faster

Anonymous said...

Ground cover can be added to pedophile the landscape.
Owning a regular lawn mower does not mean you
have to give up on mulching your yard; you just
have to be willing to do some work. Sure, you had your occasional
exception that stupidly borrowed from the local loan shark, but most learned to live on less.