Wednesday, May 2, 2012

Azmin Ali NAFI Bukan Dia Dalam Foto Skandal Seks..? Bagaimana Baju Yang Sama Dipakainya...??

Azmin Ali MENAFIKAN dan tanpa melengah-lengahkan masa terus melulu menuduh UMNO sebagai dalang yang mahu memfitnah dirinya....

TETAPI, menerusi foto diatas, tidakkah baju yang pernah dirakam dalam salah satu program PKR, baju yang sama dengan yang tersebar semenjak semalam...?
Budaya DENIAL Syndrome sememangnya sudah sinonim dengan kepimpinan Anwar Ibrahim dan para penjilat penjilat tegarnya..! Malah segala apa yang berlaku pada diri mereka dengan mudah akan dikaitkan dengan pihak lain, bagi juak juak murahan Pakatan, tersangat muda, hanya perlu menyalahkan UMNO..., itu sahaja..!

Lihat semula baju yang dipakai oleh lelaki mirip Azmin pada foto diatas tersebar di internet sejak semalam...! Perhatikan juga posisi jam tangan ditangan kirinya...

Apakah tidak ada persamaan jelas pada foto diatas ini...? Baju dan jam tangan...., mungkin jam tangan bukan jenis OMEGA, tetapi tali strapnya itu, warna yang sama....


15 comments:

Anonymous said...

Salam bro, gambar no. 5 tu tak betul la. Tu tunjuk ke jam tangan pompuan simpanan assmin anak derhaka.....

Anonymous said...

apa susah azmin oii...salahkan jer Umno, abis cerita..

rakab said...

Gelak besau Khalid Gagap..

Padan muka kau, Asskrim Ali !

PAKATAN LUCAH !!

Anak Lenggong said...

Nike Ajis simusang berjanggut berkata "Apa yang mereka lakukan ini menjerumuskan generasi muda kepada keruntuhan akhlak dan budaya seks songsang".
Tapi dia lupa bahawa dia dan pengikutnya dok berjuang menyokong Nuar brahi sipeliwat dan pengamal sex bebas ..bukan ke ini menjerumuskankan generasi muda kearah keruntuhan akhlak dan bukan kah dengan penyebaran gambar ini boleh mengelakkan generasi muda daripada terus tertipu daripada makluk perosak akhlak..

Peeelaaa ..nike ajis ni ..makin dia bersuara makin jelas sikap nyanyuk dia..

6803man sarawak said...

Hahaha.isu moral lg.saje nak wat isu sblm pru 13.isu moral x setanding pun isu agama yg d mainkn hishamudin,isu lembu sharizat,skandal najib altantuya lagi jahat.perabis duit rakyat.

Anonymous said...

tu bukan azmin .....itu hantu raya dia laaaaa....nik aziz pun tak sempat pru 13 ni .....minggu depan masuk icu pulak

Anonymous said...

tu bukan azmin .....itu hantu raya dia laaaaa....nik aziz pun tak sempat pru 13 ni .....minggu depan masuk icu pulak

Anonymous said...

tu bukan azmin .....itu hantu raya dia laaaaa....nik aziz pun tak sempat pru 13 ni .....minggu depan masuk icu pulak

Anonymous said...

eh kaler baju tu xsama laa..1 belang kaler pink, lg 1 belang kaler merah jambu. Mana ada sama!! ni kerja amno la nii....

Anonymous said...

Tak habis2 UMPORNO dgn citer porno...sebab itu UMNO dipenuhi dengan ahli dan penyokong setia citer porno....dulu kini dan selama2nya...

Pena Anak Borneo (PAB) said...

Cikgu Borek Anak Murid Rintik betulah si azmin ni http://penaanakborneo.blogspot.com/

Anonymous said...

ANON 3 MAY 2012..

Tak habis2 UMPORNO dgn citer porno...sebab itu UMNO dipenuhi dengan ahli dan penyokong setia citer porno....dulu kini dan selama2nya...

-------------------------------------

nak buat camne..dah pemimpin2 yang korang dok puja selama ni tak habis2 buat maksiat..dahla buat maksiat, kantoi pulak tu..tu laaa...masih nak puja dan sanjung pemimpin pemaksiat korang? terus bodoh dan mencacai dulu kini dan selamanya wahai anjing pakatan... wakakakakakakakaka!!!!!!

Anonymous said...

Dia orang ni buat pejam mata je jika terkena batang idung meka. Buat-buat buta dari dulu, kini dan selama-lamanya.
Kahkahkahkah......

Anonymous said...

Lepas nih, aku nak bako je baju biru dan merah nih. Buat malu aku je kalau penyokong2 aku nampak nanti. heheheh....

Anonymous said...

gelak besau si khalid gagap...
x de peluang la ko aiskim ali nk amik jawatan aku....kahkahkahhhhh...