MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

MARI SAMA SAMA KITA MEDOAKAN YANG TERBAIK

Tuesday, May 1, 2012

Benarkah Nurul Izzah "Dalang" Penyebaran Foto Foto Panas ICE CREAM Lelaki Mirip Azmin Ali....?

Semenjak malam tadi sudah tersebar meluas di internet [sumber], aksi aksi panas seorang lelaki "mirip" Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Mengikut sumber sumber yang disampaikan oleh pembekal foto foto tersebut..., diberitakan lelaki yang "mirip" Azmin telah dirakam bersama-sama dengan seorang ibu tunggal yang bertugas sebagai Setiausaha Kerja Pusat Khidmat PKR Bukit Antarabangsa...


Beberapa aksi merakamkan lelaki "mirip" Azmin berkunjung ke kondo yang disewakan untuk kekasihnya itu bertempat di Bukit Antarabangsa, disusuli dengan aksi ice cream....

45 comments:

Anonymous said...

bn ni memang kaki fitnahhhh haprakk punya umno,,,,, tak deee cerita lain keee,,, luu org ingat pemimpin umno tu suci keeee celaka

Anonymous said...

Cantik...... Inilah PKR Parti Kuat Rogol. Ada orang tak percaya, kalau main depan dia pun dia kata itu pelakon yang disguise ( macam cerita Mission Impossible).

Anonymous said...

Hahaha mamat kat atas ni dah meroyan. Kena batang hidung sendiri tuduh umno pulak. Itu sikap manusia taksub dengan pembihongsn penipuan pemfitnahan pemimpin kotor mereka . Sedar lah brader the more you maki hamun orang the more kena kat muka you all. Satu jari pada umno empat jari kat korang. Tu pun masih tak sedar diri lagi.

Anonymous said...

marah lh penyokong setan2 pkr pas dap ni...kena btg hidung meroyan mcm mak lampir.

Anonymous said...

anon kat atas ni macam redho jer pemimpin diorang ada skandal..

Anonymous said...

Cari laa gambar pemimpin UMNO yang buak keje camni tayangkan, LAWAN TETAP LAWAN. Kalau takde ngaku je la. Apa nak marah-marah. TOOOOOOOOOOOOOOOP

assam laksa said...

hahaha....mcm mana nk ada cerita lain...kalo korang nyer ahli pkr asik nk beromen jer....gila seks ar org pkr nie...stakat nie xder plak org umno nyer video blue...kira ok ar tue....bodo nyer org pkr...gila seks sumer...hahahaha....

zTeMuS said...

aku rasa kt malaysia ni pon dah macam seks video nama2 artis malaysia. tup tup tgk2 muka dia hampir serupa jaa. bkn orgnya. ceh.

Anonymous said...

hahahah..x de modal lain ke bile korang dh xde hujah?..kaki fitnah la ape la..nie video yg cnfm muka azmin ko kate fitnah..gmbr najib yg disuper impose oleh tian chua ko percaya bulat2 plak..x kate fitnah plak..mmg la pemimpin umno ade yg x suci, byk scandal..tp bile bukti dh keluar, drang ngaku dan diambil tindakan secara str8 or halus..nie kalu pemimpin pr yg kantoi terang2an, modal jawapan sume same..salah umno/bn, umno/bn kaki fitnah la, fatwa pas halalkan la..tu yg aku menyampah ngan penjilat jubor tegar cam anon atas ni

Anonymous said...

LePAS ni nik ajis kata. tak pa smalm ambo dh smbyng istiqarah, tuhan dah ampun kedia.. Hadi ckp saya tak tenguk lagi. Anuuuwar cakap irat2 tu ada.. tapi perut tak buncit cm azmin.. tapi bukan azmin..

Anonymous said...

KELUARGA SEKS!!! Bini laki n anak2!! Hahahah ada kelas how to have sex by Azmin's Family!! Hahaha bila nak kuar buku tu or video tu??!! Hahahahahah No wonder dorang sokong Gay and Lesbian...sbb PKR amalkan INCEST!! Hahahahaha

SELAMATKAN MALAYSIA said...

skit2 salahkan umno..tapi aku yg neutral tengok bila pemimpin bn ada buat salah dan ada bukti mereka letak jawatan ....gentlemen

tapi pemimpin PR...siap bukti ada seluruh rakyat tengok satu dunia tengok tapi nafikan bagai nak gila...semua kes samada liwat 1 & 2, china doll, bersih 2 & 3....semua perkara nafikan...

takpa2..allah maha hebat dan maha kuasa...allah akan tunjuk satu persatu ...allah akan bukak satu persatu...

takkan selamatnya orang yg berbuat dosa dan tak ngaku dan tak bertaubat ni...allah takkan simpan lamanya

semalam azmin dan anwar bagai orang gila nafikan bg arahan pendemo rempuh benteng..menipu lagi tambah dosa...satu dosa buat tambah satu dosa baru...allah buka buruk lagi..tup tup arini keluar video dan gambar seiras azmin...nampaknya cam blogger yang buat..tapi sebenarnya allah keluarkan...blogger hanya digunakan oleh allah utk bukak aib pemimpin penipu mcm azmin dan anwar...

tunggu la lagi satu persatu allah akan singkapkan segala buruk korang..


tengok nik aziz beria2 nak berkawan dgn syaitan...skang allah dah izinkan dah berkwn dgn manusia berupa perangai syaitan yg suka lgbt, murtadz, pluralisme...kan nik aziz dah dpt kawan berperangai syaitan sehinggan aku yh nuetral naik menyampah tengok muka nik aziz..

sama ngn hadi allah dah satukan dah hati dgn ustazah ambiga sanggup perkecilkan kerisauan ustaz nasha tentang lgbt...


dah tak lama dah anwar azmin nik aziz hadi semua akan allah hancurkan dengan sehancur-hancurnya..


tunggu balasan dan azab allah krn berbuat kerosakan dimuka bumi allah

Anonymous said...

Kalau bini boleh,takkan laki takboleh. sama jerlakibini...

Anonymous said...

Pok Nik dok tekejut pom..pasa setakat kulum icecrem sesajo wehh, dok jadi apo, lain lah dio dah masuk sapai kucai lana ? biar kok dio lah nok buak gapo pom..?

Anonymous said...

ni fitnah ni! rupa mcm sy tapi bkn sy! perut dia lebih buncit!ni semua keje UMNO!saksi sy dipukul! tgh bagi kaunseling! - skrip standard utk kaki ngentot PKR.

Anonymous said...

sedara SELAMATKAN M'SIA...masalah nya bala dari Allah tu akan menimpa semua, tak kira beriman ke , x beriman ke..semua kena...sanggup org yg beriman menahan bala yg menimpa tu???
kalau kena kat mereka yg melakukan maksiat je tak pe la juga....

Anonymous said...

Model hat depa pakai pakai semua perot boroiii... ha haaaa

enigma said...

Camne makan ais krim dalam tandas' takde tempat lain ke assmin?

Anonymous said...

Ada pulak cctv dalam tandas. Kah kah kah. Nampak sangat setup.

Anonymous said...

Shamsidar mesti bengang. ala.. bang aljuburi kan ada..

Anonymous said...

Shamsidar mesti bengang. ala.. bang aljuburi kan ada..

Anonymous said...

Tunggu sumpah asmin..

Anonymous said...

hello...nobody pefect in this world......tapi si azmin ni lebih kotor dari segala yg kotor didunia ini.....lu ada faham ke?

Anonymous said...

Azmin memang suka baju biru. And ni dia pakai baju pink yang sama sebijik dengan dalam video. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Aku Sayang Tun Mahathir said...

memang la tu cctv setup..sb yang buat orang pkar yang sudah ilang sabar kat PuKiR.....wa cakap lu...orang pKR yang buat...tak caya?......tanya sama itu NALA....


...hahahahahaha....ketawa jin cerita p ramlee..........hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

memang orang Puki"R" kaki puki, kaki sek, kaki sondol. dari peringkat atas hingga ke bwah sama je. sial punya manusia. politik dahlah menipu, otak kotor dgn sek..ada hati nak jadi pemimpin..babi setan punya mangkok

Anonymous said...

rileks bro semua....jgn marah puak PKR melalak kat sini...mula2 diaorg tgk tu..mmg marah la sbb pemimpin kesayangan mereka...merekaa tuduh BN mcm2...ye la...umpama org dh lama berkasih..mmg terkejut dgr kekasih curang...tp hakikatnya dalam hati mereka...mereka dah mula nak sedar..insyaAllah...2,3 hari lagi benci&menyampah la kt assmin tu...mggu depan plak confirm blahh dr PKR...

NutCrakcer said...

Caya la bro. Gua setuju dengan lu Selamatkan Malaysia. Allah belum turunkan bala lagi. Cuma dia tunjukan bukti dan keaiban sesaorang itu semata-mata untuk kita renungkan. Dah terbukti satu persatu. Tak kan nak bersekongkol lagi kan. Semua ini adalah berkat solat hajat yang telah di buat beramai2 dahulu agar ALLAH berikan petunjukNYA. Kalau tak percaya juga, alamat nak menempah tiket lah tu.

Anonymous said...

apalah Assmean ni, nak sedap sendiri, tak panggil Bang Non joint sekali.

Anonymous said...

woi pencacai pakatan..

kalau ye pun pemimpin bn tak suci..tunjuk bukti le camni..taula penyokong2 umno nak hukum mcm anwar korang tu..bangang! ni asyik2 tuduh itu ini tapi tak mampu nak sertakan bukti..ape celop beb? itu fitnah tu. korang dah lupa ke hadis dan fatwa yg korang sendiri keluarkan pasal fitnah? bangang punya pencacai pakatan!

Anonymous said...

Betul tu..kalaulah ada orang2 BN kelakuan seperti ini buktikanlah... betul2 ada bukti, tidak dengan sendirinya keluar, sepak saja keluar ....kita pun memang tidak minat pemimpin yang tidak mempunyai credibility.

Ini dah nyata buat hal, tetapi belah perut pun tidak mengaku. Poraaahlah PR!!!

Bersih 3.0 PR pun PR hijack, dari perhimpunan aman sudah jadi rusuhan. Apa daaa ...poraaah PR!! Go to hell lah.

-bolehjalanlah

Anonymous said...

"Hohoho itu mirip Azmin.." kata Hadi Awang. "Ini tak boleh pakai..ini besi punya.."

p.s mungkin Hadi Awang bermaksud lain. Besi yang dimaksudkan adalah besi celah kelengkang beliau. Keras macam besi.

Anonymous said...

Sapa baca KOSMO hari nie...?? Page 2 ada gambar dalam jamban pakai baju biru....tup tup kat sebelah gambar azmin pakai baju biru dalam bilik mesyuarat pakai baju biru...dari segi gaya....nampak sama...wakakakakaka...KANTOIIIII!!!

Anonymous said...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

APA KOMEN NIK AZIZ TENTANG FATWA HAJI ADI NI.

BAGAIMANA PULAK FITNAH PUAK PAS BAHAWA TUN DR MAHADIR MENONTON VIDIO LUCAH BERSAMA CUCUNYA. ADAKAH INI DIBENARKAN OLIH PARTI AGAMA PAS. TETAPI PENDEDAHAN DENGAN BUKTI YANG JELAS NYATA DINAFIKAN OLIH PARTI AGAMA PAS.

ADAKAH KOMEN NIK AZIZ ADALAH LANJUTAN DARI FATWANYA "ADALAH HARUS BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENJATUHKAN UMNO" MAKANYA ORANG YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAK SEDIA DILANTIK MENJADI PERDANA MENTERI DEMI HANYA MAHU MENJATUHKAN UMNO.
AMAT MALANG BAGI NEGARA INI APABILA KEPIMPINAN UTAMA ADALAH TERDIRI DARI MEREKA YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAKNYA.

KALAULAH GAMBAR ITU ADALAH KEPIMPINAN UMNO SUDAH TENTU HADIS NABI INI DIBACA "AKU DIUTUS UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA". DAN HURAIAN INI AKAN DIBERIKAN "SEDANGKAN NABI DIUTUSKAN UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA ADAKAH LAYAK KITA SEBAGAI RAKYAT MEMILIH PEMIMPIN YANG RENDAH AKHLAKNYA."

Anonymous said...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

APA KOMEN NIK AZIZ TENTANG FATWA HAJI ADI NI.

BAGAIMANA PULAK FITNAH PUAK PAS BAHAWA TUN DR MAHADIR MENONTON VIDIO LUCAH BERSAMA CUCUNYA. ADAKAH INI DIBENARKAN OLIH PARTI AGAMA PAS. TETAPI PENDEDAHAN DENGAN BUKTI YANG JELAS NYATA DINAFIKAN OLIH PARTI AGAMA PAS.

ADAKAH KOMEN NIK AZIZ ADALAH LANJUTAN DARI FATWANYA "ADALAH HARUS BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENJATUHKAN UMNO" MAKANYA ORANG YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAK SEDIA DILANTIK MENJADI PERDANA MENTERI DEMI HANYA MAHU MENJATUHKAN UMNO.
AMAT MALANG BAGI NEGARA INI APABILA KEPIMPINAN UTAMA ADALAH TERDIRI DARI MEREKA YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAKNYA.

KALAULAH GAMBAR ITU ADALAH KEPIMPINAN UMNO SUDAH TENTU HADIS NABI INI DIBACA "AKU DIUTUS UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA". DAN HURAIAN INI AKAN DIBERIKAN "SEDANGKAN NABI DIUTUSKAN UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA ADAKAH LAYAK KITA SEBAGAI RAKYAT MEMILIH PEMIMPIN YANG RENDAH AKHLAKNYA."

Anonymous said...

Ini semua adalah taktik jahat dan kotorrr Yahudi Zionist. Lihat saja Anwar Zionist, bila dah kena corner, tak bole terjawap, dia akan melenting, naik sawan, meroyan, macam wartawan tanya pasal jam Omegay, macam wartawan apakah beliau kenal Saiful, Macam PC beliau tentang video Cina Doll. Yahudi Zionist bacul tidak akan ngaku. Rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Inilah taktik alasan berjambul bacul Yahudi Zionist. Satu rakyat bole sudah lihat foto2 Aiskrim Assmin Dayus, dan semua rakyat dgn mata kepala sendiri bole menilai tanpa syak wasangka yg jantan lagi jual Aiskrim adalah Assmin Dayus, hanya bacul2 sperti Anwar Zionist dan Assmin sendiri yg tidak akan mengaku. Inilah spesis2 yg sudah harus kita rejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel Zionist.

Anti PR said...

Pasal pemimpin pembangkang rasa dia sucilah yg nak tunjukkan kotenya kena cuci dgn mulut. Oh My God, lemak & berkrim. Ha..ha..

Anonymous said...

kenapa begitu mudah menuduh orang lain yang buat jahat.
adakah diri sendiri teramat sempurna, tiada kejahatan,
nilai diri sendiri dahulu... baru nak tuduh orang.. pastikan dulu diri sendiri amat baik, baru boleh menuduh orang jahat.
Tapi baik kah kita, sempurnakah kita, berimankah kita dan orang lain jahat itu jahat.

Anonymous said...

pendek cerita..
aku sebenarnya mual dengan semua nie..

masa PRU hari tu aku undi Parlimen untuk BN dan ADUN tuk PKR..

mmg betul kita semua mmg tidaklah sebaik mana pun tapi tak kan bila tgk perkara2 di sekeliling nie kita tidak boleh TEGUR.

Gambar di atas kalau betul bukan dia.. buktikan bahawa iyanya tidak benar.. itu belum lagi kes2 yang sudah.

BN dan PR sebenarnya sama je ada JAHATnya.. tapi kalau dah gambar di atas tu di katakan mirip pemimpin PR.. so cuba lah nafikan jgn pulak kona2 yang nie fitnah lah, pakatan pihak lain nak jatuhkan lah..

sebagai seorang ISLAM. kita wajib memilih pemimpin yang adil, baik, suci..

dan ramai pemimpin sebelum ini pada zahirnya sebelum berkuasa ramai yang warak baik suci dan seperti biasa manusia biasa kan.. dah ada kuasa tu banyak godaaan dan ada juga musuh yang bersedia menjatuhkan kita..

kalau tgk ada gambar2 tersembunyi yang di paparkan bagi aku iyanya mmg satu tindakan hendak menjatuhkan beliau dan dalam masa yang sama kita dapat lihat MORAL pemimpin ini.

oleh sebb itu aku tidak sesekali undi pemimpin di atas selagi dia dan parti dia.

Anonymous said...

nik ajis dah kuar kan fatwa ke ttg gambar di atas tu!?? dia tu ulama ke??? sori!!! ulama politik we all tak respek la...sama juga pembohongnya tu...

Anonymous said...

susah la mau prcaya..samapi kat tandas ada CCTV? tak mungkin...confirm la setup dah..manalah mungkin azmin ali x nampk org ambi gmbr dalam tandas yg kecik...haha..bodoh pnya info.

kalo sebar mklumat biar sahih, yg kiteorang bolh prcaya pnya..

Anonymous said...

susah kalau org dh taksub ngan parti ni.. mana yg betul dan salah xdpt dibezakan..

Anonymous said...

Umno tep taun bikin adegan seks...cayalah najib...nek meloya aku tgk....fitnah agenda no satu..pengikut umno bodo dulu kini dan slamanya

Anonymous said...

penyokong PKR tok sah ler taksub cam nak mati sokong Nuar Jobos & Azmin aiskerim. nak protes pun biar ler berpada dan bertempat jgn jadi tolol. sampai bila2 pun kalu gmbr puak PKR, PAS atau DAP yg kuar semua salah org UMNO/BN. dah terang lagi bersuluh. kalu yg hitam putih rabun mata kata bukan..ni yg gambar warna pun tak jelas lagi. sumpah laknat tak berani, saman tak berani so apa lagi. berani kerana benar bukan sekadar nafi dan tuduh. btw siapa orang kuat yg boleh masuk serta tahu tempat rahsia ni??? kalu bukan sesama PKR pun main belakang. ada kepala tuhan bagi pikir lah..jgn letak taik.

Anonymous said...

Ni sume keje org pkr sendiri yg berebut kuasa. bile dpt kat tgn bn...takkan nak simpan dlm laci je. org bn tak ngintip dan hasad dgn geng sendiri. pkr je yg hasad (dgn kawan dan lawan).