Thursday, May 31, 2012

Video Klip 1;32 Minit Aksi Dalam Tivolli Villas Tahun 1997 Anwar Shamsidar....


Jom tengok video klip kat bawah nie...!

Datuk S.Nallakaruppan mendedahkan bahawa rakaman yang dilakukan di Tivolli Villa adalah untuk keselamatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan yang dibawah 'jagaan' beliau ketika itu.

Ketika ditanya lebih lanjut selepas sidang media beliau menyatakan bahawa apa apa saja berkemungkinan akan berlaku didalam bilik yang akan menyebabkan kedudukan TPM dalam bahaya dan tergugat.

Bahaya yang dimaksudkan ialah tuduhan rogol, pukul dan sebagainya yang mungkin dibuat oleh pasangan TPM pada masa itu. Rakaman audio visual dibuat untuk simpanan dan bukan untuk tayangan kepada mana mana pihak.

Nalla berpeluang untuk menggunakan video video tersebut untuk kepentingan diri sendiri pada masa beliau ditangkap dan dimasukkan kepenjara pada tahun 1998. Tapi memandangkan setianya beliau kepada Anwar, beliau sanggup merengkok didalam penjara dan menyepikan hal video video tersebut.

Kini Nalla bertegas akan menggunakan video vidoe tersebut sebagai senjata ampuh untuk menghalang Anwar dari mencapai cita cita beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nalla juga membayangkan yang beliau sedia 'melepaskan' Anwar sekiranya Anwar meninggalkan terus arena politik.

7 comments:

Anonymous said...

Semak semula tape tu.. kang tak ada gambo, jadi kabur ke, tali tape tak boleh pusing ke atau langsung tak boleh nak tengok. Biar betul-betul.

Anonymous said...

Semak semula tape tu.. kang tak ada gambo, jadi kabur ke, tali tape tak boleh pusing ke atau langsung tak boleh nak tengok. Biar betul-betul.

Anonymous said...

setia nalla masa thn 98 tak bertempatt....

this is the perfect time to pay back bro...

Anonymous said...

Aku tabik hormat kepada Datuk Nalla kerana motifnya.
Bukan Anwar sahaja yang hendak memusnahkan Negara,
tetapi pemimpin PAS dan DAP pun masuk campur untuk menghancurkan Malaysia.

Anonymous said...

taktik Nalla itu normal , kita jika nak selamat diri harus ada senjata utk menyerang , senjata itu dikumpul dan disimpan sekian lama ..sampai masanya gunakanlah !

aku pun buat gini juga , biar kawan sekarib mana pun , berhati2 itu lebih baik , biarlah sesama kakitangan atau bos sendiri , jika ada apa2 perbuatan atau percakapan yang melampau , aku rakam dan aku simpan , esok belum tentu apa akan berlaku , jika kejujuran yang aku bagi tapi dibalas dengan tahi , tunggulah bom atom dari aku !

jangan anggap aku diam tak berisi , hahaha ..

begitulah sinopsis sebenarnya apa Nalla lakukan selama ini , aku fikir bukan hanya kepada anwar dia lakukan tetapi pada ramai orang terutama pak menteri , para usahawan atau para PTD senior , maka berhati2lah !

Anonymous said...

ahlul bahalol PAS kata video tu besi...tak bole jadi saksi....

Anonymous said...

Anwar mesti kena buku dengan ruas. Padan muka si peliwat dan pengkhianat negara ini.