Sunday, May 27, 2012

Video Klip AJK Masjid Tmn. Sri Pulai Perdana Berjaya Halang Anwar & Din Puduraya Guna Masjid Untuk Ceramah Politik...!


Tahniah diucapkan kepada AJK Masjid Taman Sri Pulai Perdana dalam Parlimen Pulai yang tegas dengan peraturan! Anwar dan Din Puduraya perlu diberitahu untuk patuh kepada syarat dan undang undang!

Rumah Allah bukan tempat berpolitik! Kalau nak berpolitik UMNO lebih layak dan berhak kerana masjid tu Kerajaan UMNO yang bina! Jenis perosak ni datang masjid orang hanya untuk membawa perpecahan! Apa punya bangsat ni!

Blog Putra Merdeka

6 comments:

Tukang Komen said...

Nasib seorang peliwat! Muka tak tau malu. Nak kempen pilihanraya buat dalam masjid. Padan muka kau. Belajar hormat tempat ibadah. Macam ini nak jadi PM?

sulaiman aklaken said...

bagus la..elok la dihalang mamat nuar tu drpd terus menerus memecahbelahkan org melayu..melayu pengkhianat

Anonymous said...

Masuk mesjid untuk pecah belah ummah si B.A.B.I ini cukup suka .Suruh pi mesjid buat sumpah laknat untuk bersihkan nama dia , dia beri bermacam macam alasan. Kaki main bontot cakap pon melalui bontot dia. Tahniah kepada AJK MesjidTaman Pulai Perdana kerana bersikap tegas. Jangan kira siapa, tambah tambah lagi terhadap setan yang bertopeng manusia ini !!!

PUTRA MERDEKA said...

terima kasih tuan atas link yang diberikan..

Anonymous said...

Padan muka BABI ni

Anonymous said...

Lantak kau lah ! Jadik lah kau PM ! Kat dunia ni kau mungkin bleh lepas ! Lepas dah kena kapan nanti tau lah nasib kau ! Semoga Allah berikan kita petunjuk dalam GE 13,