Saturday, July 21, 2012

Abby Abadi Gerenti PANAASS Bila Video Klip Percutian Di China Ini Mula Tersebaarr...

Baru pakai tudung dah nak jadi Ustazah...?? Dengar nasihat dari Ustaz Kazim pada video klip dibawah ini...

9 comments:

Anonymous said...

good. keluarkan lagi apa2 cerita ttg abby ni sebab dia tak sedar diri, masuk pas, lepas tu kutuk rakan2 dan kerajaan macam2. macamlah dia tu baik sangat. manusia jenis ni patut diajar cukup2.

Anonymous said...

kekekeke.....

usin said...

ajak dia google images atas nama dia sendiri. tengok apa yg keluar! baik sgt konon. ustazah sgt mcm tu!!!!!

Anonymous said...

Salam Ustaz,
Sungguh cantik Ustaz comment tentang carpet 'baru dan lama'. Bahasa nya sungguh baik dan dalam maksud-nya.

Anonymous said...

Salam ramadan.....
Sy terpanggil utk mengulas..berhijrah suatu yg mulia namun apabila pengisiannya menimbulkan kebenciaan kepada org len sesama islam,menimbulkan perspesi yg tdk baik kepada org len dan jika ia tdk benar itu jatuh hukum fitnah,maka ini bukanlah penghijrahan yg sebaiknya..

Tidak suma yg dilakukan seseorg itu buruk,mengapa keburukan itu dilaungkan dan kebaikan tdk dipuji..ini semuanya atas dasar politik. Apabila politik mendahului ilmu agama maka ini yg diperkatakan oleh ustaz kazim..2hari pakai tudung dh digelar ustazah, boleh berceramah menjatuhkan hukum kepada mereka yg dirasakan tidak sehaluan ideologi politiknya.

tengku faiz mansor said...

barabg xboleh pakai sangat nie...dah tak betul

Anonymous said...

SEKADAR PANDANGAN

Saya ramal beliau akan bernikah dengan Pak Lebai PAS, mungkin isteri kedua, ketiga atau keempat. Apabila `mulut' dah kenyang, senyap lah dunia politik.

ikhlas
Nasirwise

Anonymous said...

abby tu dah lama menjanda , mana boleh tahan tidur golek sorang2 ..sejuk beb !

hari2 balun bantal peluk mana ada thrill ...

Watkins said...

Electro Reflex Energizer an Antidote to Electrosmog Inspired in part by tales of armed raids at dawn on Amish farmers, Representative Ron Paul has introduced Bill HR 1830 in Congress to remove a federal ban on raw or unpasteurized milk. Keep your cell phone, laptop and power tools in at least room temperature for the best results.