Tuesday, July 17, 2012

Video Klip Azmin Ali KONGSI Bini Dengan Boss...!! Sebaaarrrrkaaannnn



12 comments:

Anonymous said...

Mengucaplah Hasan Ali ooi. Mana perjuangan Islam mu selama ini.Buanglah perasaan irihati kamu pada Azmin. Kelak mati nanti kamu tak sempat bertaubat. Insaflah Hasan Ali.Tolong jangan lah buat perkara yang rakyat semakin membenci UMNO.Kasihanlah Najib

Masih sayangkan UMNO

Anonymous said...

kacaulah ko.
orang nak tengok REAL!!

Anonymous said...

Memang patut pun dia ditendang dr Peh... dlm Islam, hatta buruk sekali manapun, haram hukumnya menyebarkan berita mengaibkan seseorang... apatah lg dgn tidak membawa bukti..

Sayangnya, nawaitu perjuangan dah bagus, tp perlaksanaan tidak mengambil pelajaran dari Al-quran dan hadis. Wallahualam

Anonymous said...

Aku nak tanya semua anon kat atas, seandainya bini atau anak korang kena balun... tak ada saksi. Bila balik je bini atau anak korang cite kena balun dengan seseorang... apa tindakan korang. Nak cite ke tak?

Anonymous said...

hah! iri hati kerna azmin boleh kongsi bini..kita pula tak.?

Anonymous said...

patutpun dlm jamaah pas yg buruk kawan kita..kita diamkan..pejamkan mata apa yg kwan kita buat....pasal kuasa,politik dan periuk nasi?...jahanamlah bangsa hilanglah agama!.....sdgkan niat hassan ali...utk menyedarkan ummah dlm jamaahnya yg mula hilang jatidiri utk menilai orang yg bagaimana nak dijunjung sbg pemimpin...tahap radikal cara hassan ali utk menyedarkan khalayak....ini sahaja ubat yg mujarab .!

Anonymous said...

Utk pengetahuan Anon atas sekali. HA tiada kaitan ngan UMNO. Dia bergerak sendiri atas nama JATI. Mesti faham tu. Jgn campuradukkan.

Burung Merbok said...

Jika, saya tegaskan JIKA, apa yang didedahkan oleh HA itu ada unsur kebenaran, maka kita patut sokong beliau. Ini kerana kita sedang berbicara tentang seorang yang beriya-iya hendak menjadi pemimpin negara , sedangkan moralnya begitu kotor dan jijik ! Kalau dgn orang biasa pun kita tidak boleh memaafkan, inikan pula dgn mereka yg nak mentadbir negara kita. Memang buat malu ! Mereka mesti ditolak !

Anonymous said...

mengucap panjan sy dgr sebahagian dr video ni. skrg.. tok lebai pn dh terikut ngan tok pkr, tok umno, tok dap... berpolitik bukan untuk membela nasib rakyat tp memalukan, menjatuhkan maruah saudara se islam. moga Allah membuka pintu hati tok lebai supaya dia tidak terjebak jauh dalam senario politik kotor mcm tu. aminnnn

Anonymous said...

mengucap panjan sy dgr sebahagian dr video ni. skrg.. tok lebai pn dh terikut ngan tok pkr, tok umno, tok dap... berpolitik bukan untuk membela nasib rakyat tp memalukan, menjatuhkan maruah saudara se islam. moga Allah membuka pintu hati tok lebai supaya dia tidak terjebak jauh dalam senario politik kotor mcm tu. aminnnn

Pucuk Rebung said...

Kalau kena batang hidung anjing2 Anwar macam2 maki hamun yang dikeluarkan.

Segala fatwa didendang hanya untuk menyedapkan anjing2 yang berkeliaran.

Bangkai aiskrim pun tak mampu nak ditutup inikan pula biawak hidup.

Anonymous said...

saya setuju dengan anon kalau apa yabg dikatakan HA memfitnah azmin..tetapi apa patuu azmin buat SAMAN LAH...jadi jadi BACUL KAU AZMIN...kalau tak buat ayugh bertindak saman dulu..ni diam..ais krim pun x nak saman.....porah azmin ..