Tuesday, August 28, 2012

GAMPANG...!! Mulot Mat Sabu Bau Longkang.., Nafasnya Pula Bau Jamban...!


7 comments:

jiboi said...

..hehe.. tu gambo mat sabu selepas or sebelum jumpa puan normah huh?..

Anonymous said...

rasenye dia baru lepas dan sedang ambil bau tengit, macam kambing bandot yang tiba musim mengaw....

pak ngah said...

Gambar muka mat sabu ni jangan di tampal kat sini eloknya... aku tengok benci pun ada...rasa nak muntah... kuat sangat la bau nia...

Anonymous said...

The greatest mad syabuuu raid.

Crazy mannn ...

Anonymous said...

Yelaaah Puak Syaitan yang dikenali ooooi.... ikut Mahathir, Malaikat itu jahat.... jadi kamu semua berdiam diri malah tidak bertindak membidas kata-kata Mahathir tu... sebab takut murtad UMNO.... pada UMNO lebih rela murtad dari Islam dari murtad dari UMNO....

Jika dibiarkan... di Akhirat esok kamu akan menyesal.

Anonymous said...

Ya le lagi senang bekerja dgn mat sabu dari bekerja dgn abdul hadi.Sebab apa? Loo pikir lah sendiri.

Anonymous said...

Mulot Mat Sabu bukan bau longkang je tapi bau macam Indah Water dan burik Normah bilik hotel..he he he