Monday, August 13, 2012

Habiiisslaah Najib...!! Masak Beb

Apakah benar karier politik Najib yang mahu dikuburkan oleh Anwar sedang melalui jalan buntu..?

Dapatkah Anwar menggapai cita cita jahatnya meranapkan masa depan Najib dalam sedikit waktu lagi sebelum berlangsungnya Pilihanraya ke 13..? Jawapannya ada
disini

9 comments:

Anonymous said...

sebagai ahli umno kawasan rembau merasa perdana menteri kita mmg bodoh sgt sekarang..org melayu setengah mati undi...ahli umno setangah mati undi...org yg tak undi bn umahterbakar pun leh dpt seratus ribu...tgk dia bole bg tak seratus ribu kalau saya bakar umh saya

Anonymous said...

Ko sapa nak seratus ribu, bakar umah sendiri nanti aku bagi seratus ribu rupiah... hehe baghal

Anonymous said...

Bukan hang seorang je yang kata Najib ni bodoh...ahli umno lain pun ramai juga yang kata Najib ni bodoh....aku rasa pun memang najib ni bodoh.

Anonymous said...

sebodoh bodoh korang kutuk dia pun, dia PM Malaysia..korang tahap manelah agaknye ya???

Anonymous said...

Sebodoh-bodoh dia..bodoh lagi Anwar Ibrahim, Nik Ajis, hadi Awang

Anonymous said...

Korang yang cakap Najib bodoh tu.., korang bijak sangat ker..?

Dari dok mengata kat Perdana Menteri negara Malaysia.., lebih korang pi dok umah sorang2..; main SABUN jer lagi baik. Dosa kau ngan Allah jer.., bukan dosa ngan manusia lain...

Anonymous said...

TAK BAIK CAKAP ORANG BODOH - DOSA

TAPI

AJIS, ALJUBURI MEMANG BANGANG, BODOH, SESAT

HAHAHAHA

Anti PR said...

Kalau nak bantuan RM100, bolehlah bakar rumah sendiri. Dpt juga beli plastic sheet..

miong ah lai said...

kalau la hal sabah tak setel, start la tempah batu nesan wahai pencacai umngok !