Wednesday, August 29, 2012

Inilah Dia WAJAH Pimpinan PKR Pahang Pelaku Sumbang Mahram Sehingga Melahirkan Anak...!!


JERANTUT - Seorang pemimpin kanan sebuah parti dan anak lelakinya ditahan bagi membantu siasatan berhubung satu kes sumbang mahram. Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim berkata, pemimpin bersama anak lelakinya yang berusia 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lalu bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.

Zakaria berkata, anak perempuan suspek dikatakan melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lalu di sebuah pusat bersalin swasta di Kajang, Selangor. "Polis juga telah mengambil sampel DNA kedua-dua suspek yang dibuat di Hospital Jerantut untuk siasatan lanjut. "Bagaimanapun, suspek dan anak lelakinya dibebaskan dengan jaminan polis semalam, sementara menunggu keputusan DNA yang dijangka diketahui dalam tempoh seminggu," kata Zakaria.

Suspek pernah bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-12 tetapi tewas kepada lawannya dalam pilihan raya itu. Menurut sumber lain, kejadian tersebut terbongkar apabila jururawat di pusat perubatan berkenaan membuat laporan polis akibat curiga dengan keadaan remaja perempuan tersebut yang bersalin tanpa kehadiran suami.

8 comments:

Anonymous said...

Adus! Manusia dia rupanya! Ingatkan ikan haruan!

Anonymous said...

NUAQ TAK MINAT KE PUNKOQ ATOK NI. LAGI BANYAK SANTANYA. HAHAHA

Anonymous said...

Ini kerja sial UMNO ni..baruah punya UMNO.

mat jambu said...

Cantik sangat ke anak dia sampai tak tahan? Aatau dah dapat ilmu dari boss lama dia?

Abd Razak said...

biar lah polis buat siasatan .polis panggil bapak kerana pengakuan anak perempuan yg melahirkan anak luar nikah.jangan kita tuduh umno pulak.kalau aku jadi polis sekali lempang jer budak tu buka rahsia siapa yang rogol dia.

Anonymous said...

siasat dulu, dapatkan kebenaran. baru bt kenyataan. kita kan urg islam. Pro lah sikit

Anonymous said...

sudah terang lg bersuluh..mmg sah perkara ini berlaku...tk kan si anak sanggup tuduh si bapak melakukan nya..tp ini kenyataan..PKR mmg parti yg suka bende2 mcm nie...mereka akan terima padah nya nanti...SAMA2 KITA TUNGGU

Anonymous said...

dah terang bersuluh. anda tuduh org yg tdk melakukan perbuatan itu.anda nyatakan nama dan gambarnya sedang kan dia bukan pelaku. anda minta ampun semudah org umno mohon ampun setiap tiba raya sdngkn kehinaan yg tertimpa kpdnya cukup aib. di mana akhlak kamu. kafir hari jauh lebih baik. terlalu jauh jika dibandingkan