Monday, August 27, 2012

PUKIMAK Punya Astro...!! Artis Dah Terang Terang Sokong Pembangkang Masih Dapat Job Di Hari Raya...??

Penyanyi yang pernah menjuarai Juara Lagu TV3 sebanyak dua kali, tahun 1990 dengan judul "Janji Manismu" dan tahun 1995 dengan lagu "Cinta Beralih Arah", Wan Aishah Wan Ariffin atau lebih lebih dikenali sebagai Aisyah sudah secara rasmi menjadi ahlol tolol PAS....

Rakaman diatas menjadi bukti penyanyi yang memiliki saiz badan semakin membesar itu telah mengisi borang mahsyuuk sorgaa yang diluluskan oleh Wali Selipar, Nik Ajis!

Foto dibawah ini pula membuktikan Aisyah turut sama terlibat untuk menentang kerajaan dengan menyertai Perhimpunan Haram BERSIH 3.0


Perhimpunan Haram yang kunuunnya hendak menuntut sistem Pilihanraya yang "bersih" akhirnya bertukar menjadi tersangat ganas..! Polis dibelasah...!! Inilah aktiviti jahat yang disokong oleh Aisyah....

Namun begitu....! Walaupun secara terang terang tanpa berselindung Aisyah menentang kerajaan, beliau masih lagi disuapkan mentekedarah oleh stesyen siaran ASTRO...!

Hari Raya 2012 Aisyah masih lagi diberikan peluang untuk mentekedarah bersiaran menerusi siaran Astro OASIS 106.

BESTKAN JADI SPESIS MACAM INI...??

BELASAH HENTAM KERAJAAN TAPI MASIH BOLEH CARIK MAKAN, MENTEKEDARAH LAGI....!! APAKAH TIDAK ADA ARTIS ARTIS LAIN UNTUK DIBERIKAN PELUANG OLEH ASTRO...?


24 comments:

ASHAMSURI said...

Astro ni barua..patut benda2 mcm ni understood dah..Gam secara tak langsung..Bongok punye production..

Anonymous said...

Org pompuan PAS menyayi halal
Yang BN menyayi itu haram

Matahari said...

Biarla! Kurang-kurangnya ASTRO buktikan yang ianya tidak campur minyak dengan air, tidak mempolitikan segala macam menda-alah. Sekurang-kurangnya kita dapat buktikan kumpulan ini masih diberi peluang mencari rezeki di bawah tadbiran BN. Bukan ke si Abby pernah kata dia susah nak cari makan selagi BN berkuasa? Matahari rasa, ini semua tergantung pada rezeki masing-masing yang tentunya datang dari Allah Swt.

Anonymous said...

Be professional lar brader.... Parti adalah hak individu... nak gam buat aper... aku orang UMNO... tapi.. bab2 nak gam orang.... ni satu tindakan bodoh........ rezeki Allah bagi kepada setiap hambanya buat aper kita nak halang...

Matahari said...

Lagi pun suasana Aidil-Fitri masih hangat terasa. Tak payah lah maki-hamun sesama bangsa. Tunjukan yang kita berhemah tinggi dan tidak sembarangan mengambil tindakan terburu-buru. Bukan macam yang DI SEBELAH SANA TU - hidup selagi tak menabur fitnah, memaki-hamun dan membunuh karekter orang lain yang mungkin sebangsa, tak sah! Jangan terikut-ikut sangat rasmi mereka. Kalau kita rasa kita bagus dan hebat, tak payah lah kita terikut-ikut perangai dan pe'el si pembangkang yang bermati-matian cuba menggugat kestabilan dan keharmonian negara.

yb raz said...

laaaa pasal ni pun nak jadi isu..astro bukan hak milik kerajaan BN..ni syarikat bisnes so apa peduli pasal politik..

lagipun aisyah tu keluar astro pun nyanyi bukannya berceramah politik..lantak ler astro nak panggil aisyah pun..

jangan sempitkan minda dengan politik semata mata bro..gua pun pro BN gak tapi benda benda remeh macam ni tak layan ler..

Anonymous said...

rilek bro...kadang2 program tu dh lame...raye yg dl2...biase la astro kn suke tayang blk show yg dl2...

Anonymous said...

ASTRO kau memang haram jadah.

Anonymous said...

Memang tak patut!

Anonymous said...

yb raz & anon yg tak setuju dgn bloger mik...,

korang paham la maksud bloger mik tu betol la wei!

aku pun sependapat dgn bloger mik nie, kalau esah tu nak masok pas lantak pi la kat dia nak buat camner kalao dia sanggop jadi ahli parti yg jual nama islam, parti yg jadi keldai kapir kapir dap tuh..!

tapi soalnyer skrang iyalah, si esah nie naik pentas ceramah pas, dok balun dok belasah kerajaan bn

sibuk dok pegi berdemo bershit yg huru hara KL...!!
last2 skrang astro punya baghal bagi peluang kat si esah ni, dah takde artis lain ker yg astro nak panggil...??

aku rasa ade sorang komen anon tu kata kadang2 astro suka tayang balik yg lama2..., sori la bro! kebetulan aku ade tgk siaran nie ptg kelmarin, memang show baru la bro, bukan rakaman tahun2 yg lepas

Anonymous said...

Tahniah, Sedap lagu yang dinyanyikan Aishah tu. Merdu dan penuh keindahan.

Anonymous said...

Inilah kerja Astro, dapat duit rakyat Malaysia hasil kelulusan Kerajaan BN. jANGAN NAK JADI BEBAS MACAM MALAYSIAKINI.... barua punya astro.

Anonymous said...

lantak pi kat hang nak menyanyi banyak mana pun dan kat mana sekali pun. aku tak pernah minat kat hang. tapi aku rasa hang tak payah menyanyi lah. hang kan bakal ahli syorga. ustazah gitu.

Anonymous said...

tolong lah kerajaan buat kan siaran tv rtm dan media prima secara satelit secara digital..kami dapat menikmati siaran secara yg lebih baik dan berkualiti..kami dah muak dgn siaran dan rancangan yg tidak berkualiti serta diulang2 berkali2 oleh astro ni..kami hanya guna astro sebab nakkan gambar yg jelas je,,tetapi kami lebih berminat melihat rancangan2 tv oleh rtm dan media prima..kerajaan boleh caj sedikit kami sanggup bayar

usin said...

ni nk cite sikit pasal astro. skang ni ramai bebudak baju kuning berkeliaran kt pasar2 mlm, pekan sehari promote "PVR". alaaahh... perakam siaran astro la. sekali sorang budak tu jumpa dan promote benda alah tu kt aku. aku kata "wat ape". budak tu jwb "kalau abg tak sempat tengok siaran favorite, boleh rakam & tengok kemudian masa lapang". akupun jwb "nk rakam wat bendanya. tak sempat tengok ari ni, esok lusa boleh tengok lg. kan astro akan ulang2 siaran berpuluh kali".... tersipu2 budak tu kena sedas dgn aku. moralnya: astro ni memang kuat mencekik kita. sume nk kena charge. dorang mana pedulik hal2 persekitaran, yg penting fulus, fulus, fulus. cam sial je astro ni. aku geram sbb sampai sekarang asyik kena paw oleh astro.

Anonymous said...

Aku cadangkan supaya ASTRO ambil data dari setiap 'subscriber' berkenaan parti yang dipilih atau disertai.Kalau bukan BN, 'block' atau jangan benarkan pemasangan dilakukan.

Atau kalau lebih mudah,tanya soalan:Sama ada 'subscriber' tu kenal siapa F.L.O.M.Kalau tak kenal,jangan benarkan untuk buka akaun.

Anonymous said...

Aku dah lama boikot ASTRO

mami said...

Malaysia patut ada private broadcast company to compete ngan ASTRO kalau tidak kita yang tiada pilihan ni, mmg kena hadap ASTRO je lah...

paktam said...

Tak hairan kerana Astro kepunyaan kepentingan Barat.

Anonymous said...

aku nak beralih ke unifi...tapi telekom lembap sangat kat kawasan luar lembah kelang ..

Anonymous said...

Biasalah..astro saja nak penuhkan rancangan dgn artis murahan yg dah tak laku..astro jgk yg kaya..

Anonymous said...

ceh..tu pn nk bsing..astro bukannya hak milik kerajaan bn pn..astro sykt perniagaan..bisnes..astro bkannya mcm rtm n tv3..gam3..asl msok pas ja gam..smpan sikit bodoh tu..jgn tnjukkan smua..

Anonymous said...

Astro memang lantang menyerang kerajaan PM kita. Siapa disebalik Astro....

Anonymous said...

Aku dah guna unifi dekat setahun. Puas hati tengok channel cinema world.