Tuesday, August 14, 2012

Pukul 3 Pagi Ustazah Abby Pakai Jeans KETAT Merayau Dengan Unit Amal PAS....? Saksikan Video Menarik Ini

Anda WAJIB menonton video klip 12;46 minit ini...!

Saksikan betapa gediknya tingkah laku Ustazah Abby Abadi.., saksikan juga Abby "kantoi" kerana dinasihatkan janganlah menghentam rakan rakan artis yang masih belum "berhijrah"

Hujung minggu lalu, Azhar Idrus tampil bersama Abby Abadi, Faizal Tahir & Man Raja Lawak dalam satu "Majlis Ilmu" yang mengambil tempat di Shah Alam.

Salah satu soalan yang diajukan kepada Ustaz Azhar Idrus melalui Abby Abadi adalah berkaitan fenomena penghijrahan selebriti hari ini & ilmu agama mereka....

Menurut penceramah agama popular ini, penghijrahan mereka sesuatu yang baik dan menjadi kemestian untuk umat Islam lain untuk suka dengan perubahan yang mereka ambil.

“Dia (artis) tidak tahu tetapi hendak menceritakan soal hukum (Islam), disitu tidak boleh. Imam pun tidak layak, bilal pun tidak layak — hanya ulama sahaja yang boleh,” ujar beliau.

PENTING...! Berikan perhatian anda pada minit ke 10;28 video dibawah ini... Azhar Idrus menegur perbuatan sesetengah artis berhijrah yang menghentam artis lain yang belum berhijrah dan Abby Abadi lantas memotong jawapan Ustaz Azhar Idrus kerana ‘terasa’.

8 comments:

miong said...

semoga abby mendapat hidayahNya..amin..

Anonymous said...

abby gatal puki.
nak hijrah tu bagus.kalau hijrah kerana nak cari publisiti dan bukan kerana allah bukanlah hijrah namanya,perbuatan begitu disebut gila kote

Anonymous said...

Tiada siapa utk pulang awal tidor bersama.

Anonymous said...

Abby gila batang memang sesuai drp ukapan yg dilontarkan kpd pengkritik dlm isu penghijrahan arti janda yg kecewa dlm rumahtangga ini utk mencari ketenangan dan kepuasan hidup di dunia dan akhirat. Namun begitu,Abby gila batan ini tdk perlu menunjuk-nunjuk kpd khalayak ramai yg mengatakan Abby terlalu benci kpd org lain yg tdk sedar ttg kebaikan mengajar dunia malah menjauhi drp mengerjkan ibadah kpd Allah swt.

Daddy Cool said...

cuba kau fikir,dia baru jer berhijrah dengan memakai tudung,tapi sudah mendapat tempat di pentas2 ceramah PAS kononya nak berceramah tentang ilmu agama walhal dia baru jer nak mendalami ilmu agama..sepatutnya dia belajar ilmu agama byk2,mntak ampun dgn ALLAH ats kesilapan dia yang lepas,ni tidak..dah berhijrah tapi mulut masih lancar mengutuk orang lain..

Anonymous said...

Khawarij kata asal pakai tudung ok..Rosmah tak pakai tudung tapi tak pernah mengata atau mencerca orang lain tak bagus.kita boleh fahamlah mentality mereka.Abby dah masuk perangkap dan akan menjadi mangsa ustaz mana tak tau lagi.

Anonymous said...

Abby???? kekekekeke.... jadi lauk le tak lama lagi.....

Kesiannya aku tengok kat dia ni.... hmmmmm

Anonymous said...

Biarlah abby dengan dunianya .....harap harap yang baik untuknya .Kepada anda semua jangan mengutuk sesaorang melampau batas tak elok tu .Kita tidak tahu niatnya ,hanya tuhan dan hakim saja yang tahu niat sesaorang ......sebab itu hakim selalu cakap dengan niat mendapatkan sesatu untuk dirinya dan isteri .....ini menunjukan hanya hakim saja yang tahu niat sesaorang ....