Sunday, August 5, 2012

Rosmah Buatlah Pelbagai Kebaikan Dan Kebajikan..., Didalam Pemikiran Penyokong Pembangkang TETAP Nampak Keburukan


Begitu dahsyat sekali doktorin pemikiran juak juak murahan penyokong Pakatan membuat tafsiran mengenai seorang insan bernama Rosmah Binti Mansor...

Biarpun pelbagai usaha usaha murni yang dilaksanakan oleh isteri Perdana Menteri kita ini, namun dimata juak juak murahan penjilat Pembangkang tetap melihat ianya buruk belaka.

Seorang sahabat blogger berjaya mengupas dan menjelskan dengan begitu baik sekali, klik sini

9 comments:

Anonymous said...

PEMBAKANG....NAMANYA PUN PEMBAKANG, MEREKA TAK PERNAH NAMPAK KEBAIKAN DAN KEBAJIKAN ORANG LAIN BUAT.YANG PENTING BUAT DATIN SERI ROSMAH KEBAJIKAN YANG ANDA BUAT INSYALLAH BEROLEH KEBERKATAN DARI ALLAH.

DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

bro yul said...

penyokong2 pembakang nie apa yg ketua dia orng buat jer smua btul dan baik...sbb apa sbb ketua dia orng dah ajar dia orng mcm tu...bg yg x buta mata hati nyer dia orng bleh menilai sendiri ds rosmah nie....bg aku ds rosmah begitu gigih dan tekun dlm kerja2 amal nyer iklas membantu rakyat.....bkn kerana kepentingan politik suami nyer tp dr hati yg suci dan iklas...klu jijah nie apa yg dia bt smua utk kepentingan politik laki dia al juburi tu.......

BOB MALAYA said...

tak nampak keburukan dalam pemikiran pembangkang macam dah otak mereka dah tak betul kena nasi kangkang dari pemimpin jelik mereka.bertapa bodoh nya penyokong pembangkang

SOLOMON KING said...

Pembangkang tahu nak menentang je wlupun org buat baik....xpnh nk pk wlupun sesaat....xkira la bagi la nyawa skli pun kalau dah fanatik mmg xlbley nk ubh apa pun....

THambi Deydey said...

Sian aku tgk DS....asik dituduh dihina dicaci dan dimaki sahaja oleh PR.....
apa lah salah dia?
tolong budak2 pun nk kne serang ke?
hampa PR racun minda dan fikiran rakyat tmbh2 lgi golongan pelajar xpa pula?

anwar rafizi said...

nak buat macam mana, pembangkang kita semua reti bangkang dalam longkang aje.. i xpaham kenapa derang suke sangat target DS Rosmah.. ape la salah dia sampai pembangkang xleh nak duduk senang lah kalau dia yang buat kerja.. DS Rosmah buat kerja orang lain panas hati? gila gempak DS! teruskan usaha!

Anonymous said...

YIHU! PEMBANGKANG KAN MATA SATU! YIHU! MANA NAK TAHU BAIK BURUK KIRI KANAN DEPAN BELAKANG. YANG MEREKA TAHU HANYALAH MENYALAK SEPERTI HANJIN SAHAJA. AUW AUW AUWWWW! ITULAH HAKIKAT PEMBANGKANG KITA IAITU PAKATAN HARAMJADAH KITA NI..

PADA DS, TERUSKAN USAHA! BIARKAN HANJIN2 TERSEBUT MENYALAK!

Anonymous said...

PAS sudah tiada telur kerana masuk Pakatan>> bukti? hudud kapal api sinki kata langkah itu mayat dia juga!

PKR! xhabis-habis buat kecoh dan porak peranda dekat negara kita. semenjak reformasi hari tu terus huru hara la negara, bershit pon sama dgn LGBT nya lagi.

DAP? dalang segala komunis rasis ultra kiasu negara! yang paling menyedihkan ada juga orang melayu sokong!!

kesimpulan, pembangkang xde idea dan motif untuk bertandingpun sebenarnya.. janji ditabur tiada ditepati! itulah PAKATAN HARAM!

kepada DS, teruskan usaha!

Leftenan Caine said...

hati dan otak pencacai2 PR ni sbnrnya dh buta dan taksub pada pmimpin2 mreka sehinggakan kerja2 kbjikan yg dilakukan DS Rosmah nmpk slah di mata diorng..sdr lah wahai pencacai pmbgkang yang pmimpin korang tu xprnh buat keabajikan pun selain keburukan pada negara!!