Friday, August 31, 2012

UPDATES Dari Dataran Merdeka - Bangsat Punya Penjilat Anwar Kit Siang HINA Jalur Gemilang Di Malam Kemerdekaan

GAMPANG...! ANAK HARAM JADAH..!!

Itulah selayak-layaknya bahasa untuk kita gunakan buat juak juak murahan spesis yang terlalu biaDAP melakukan aksi aksi setan malam tadi di Dataran Merdeka.

Gambar poster YAB Perdana Menteri Datuki Seri Najib dikoyak-koyakkan dibiarkan bertaburan diatas jalan, seterusnya gambar Najib dipijak-pijak oleh mereka. Perdana Menteri kita hanya berada dibawah tapak kasut dan dibawah tapak kaki juak juak murahan ahlol ahlol Pakatan Pembangkang.

Belum ada lagi mana mana ahli ahli UMNO meletakkan nilai Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang dibawah tapak kaki dan tapak kasut mereka, belum ada...! Atau belum berani..??

Lihat semula foto foto diatas itu.

Mereka mahu tukarkan bendera negara kesayangan kita. Bendera Malaysia, Jalur Gemilang mahu diusir..!! Digantikan dengan sebuah bendera mirip bendera Singapura cuma bulan dan bintangnya diwarnakan kuning, iaitu warna Bersih.

Singapura dikuasai oleh pemerintahan parti PAP. Kita juga tahu bahawa PAP adalah bapak yang melahirkan DAP di Malaysia....

LU PIKIR LA BEB....!!

6 comments:

Anonymous said...

Kepala otak kat jxbxr dia orang ni. Nilai otak dia orang macam txxk.

Anonymous said...

Biar btul MIK...skali tgk pn dh mcm kolor bendera M'sia dgn UMNO same...takkn ko tak hapy, malah ko haram jadahkn lg mamat tu...ala, biasa la tu klu dah BERIBU himpun adela nk cdang tu cdang ni...katepn skrng M'sia; Janji telah Ditepati, Janji Dicapati (Samy Vellu), Rakyat skrg kene balas budi...mngkinla dlm rmai2 dtg nk kata masih ade janji2 yg blum ditepati...ko MIK, nmpk 'cool' mmg sume janji2 kt ko skrg konpem dh d'tepati...:)...bagusla tu...mamat2 tu bru cdang MIK ko dh tangkap serius bagai...ko suke konfirm cite..tgk gmbr pn takat smpai 10 drpd BERIBU org yg nk tuka bendera M'sia...bkan bole pegi mane pn cdgn tuh...ntah2, provok je...ko bkan tak tau sblum ni pun geng UMNO byk bt provok program org len...suke hati joget tnjuk pnggung umah ambiga, niaga depan umah dia, pkul budak mase bdk2 mahasiswa hmpun pasal PTPTN, kmpul rmai pijak kepala lembu kat S.Alam...geng2 dpat upah lg kumpul same, tupn kmpul takde smpai angka BERIBU lg mcm2 perangai...klu dh cmtu perangainye, abih cmane agknye nk komen org lain, org lain nk dgr komen...kn susah tu...:)

Anonymous said...

Ko tau tak MIK...itu adalah bendera sang saka yang asal...milik UMNO/BN...yg bawa tupun puak2 kauorag yg upah...mrk dah ditangkap mlm td...mrk kata mrk diupah....jd jganla tuduh yg bukan2....Yang musykil skrg Tun M kata UMNO/BN parti yg didokong oleh syaitan...tulke cmtu???????

Anonymous said...

Bersih ni memang bangsat negara dah terang2 aman, nak huru-hara... Bersih=pengkhianat negara

Anonymous said...

apa anak-anak gampang, sial, babi dan iblis tu nak jadikan malaysia sebahagian dari singapore sial tu ke? hai anak gampang, kau tak dengar ke PM mereka tengah berfikir-fikir bagaimana mereka akan hidup 20 tahun lagi! kalau bangsat ini nak jadi macam syaria, kita boleh try. cuba buka langkah!

Anonymous said...

apa ada pada bendera kalo lagu negaraku di nyayikan ada yg tak hormat..bnyk negara di dunia ni tukar2 bendera..tak ada hal pun..