Sunday, August 12, 2012

WAJIB Tonton..!! Wajah Anwar Bertukar Macam SIAL Apabila Husam Musa Rampas Mikrofon Mencelah Dalam Sidang Media

Tontoni video klip dibawah ini, dan berikan sepenuhnya perhatian anda pada minit ke 1;37;00.

Mulanya Anwar mengumumkan yang 'Sebangsa, Senegara, Sejiwa' diterima sebagai tema Hari Kebangsaan bagi negeri-negeri di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat.

Namun, Husam telah mencelah dan memberitahu sidang media bahawa Kelantan tetap kekal menggunakan tema yang telah diumumkan, "Kelantan Menerajui Perubahan" disamping tema yang diputuskan oleh Pakatan Rakyat.


29 comments:

Anonymous said...

mengigau di siang hari !

Anonymous said...

Tema hari merdeka pun nak buat PC alahai mereka ni penuh dengan retorik, hidup dalam kepura puraan sahaja.

Anonymous said...

Dorang berangan je lah yg boleh...dah excited sgt nak jadi kerajaan agak nye...pttuuiihhhh...

Anonymous said...

Tema kemerdekaan pon susah sgt nak bersatu. Boleh pulak 2 tema digunakan. Hairan hairan kepada yg menonton cuba lihat dan renung, boleh kah mereka ini memimpin negara? Hancur hancur

Otak geliga said...

hahahahaha...SERABUT...betul2 tak SEBULU....kahkahkah

ada pulak tema "Kebangsaan" & tema kenegerian???....apasat??...x SEBULUkah???....kahkahkah

hancur Malaysia kalau depa perintah...ada 1 tema besar, 14 tema kecik....hahahahaha...jenuhlah rakyat nak ingat....kahkahkah...HANCURRrrrr

Anonymous said...

deyyy...brader bontot,

kamu semua bersetuju utk tidak bersetuju atau

tidak bersetuju utk setuju?

konfius...konfius...keh3!!!

korang ingat nak tadbir negara mcm maen pondok2 ker?

kau jadi mak..aku jadi bapak..kau jadi coffee boy..kau jadi tuhan samseng bla..bla..bla

poodah! ...habuk pun tak bleh pakai

Anonymous said...

Tema pun nak gaduh...tak satu hati pulak...ada pulak negeri2 ada tema masing2....kelantan bukan dalam malaysia kah??....perak betullah puak2 ni....dia tak tau dia pening pengikut lagi pening....kesian pengikut...pening lalat....

binjaimanis said...

kita ni yg susah hati dengan gelagat diaorang tapi pengikut nya apah tak kisah biasa2 aja.....(mungkin dah kabur jarak pengelihatan).

binjaimanis said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Setiap kali pakatan tunjuk pandai, setiap kali juga mereka terbelit. Terima kasih Pak Samad kerana membelit pakatan.

Anonymous said...

Nanti bila nak raya, 4 negeri pilihlah raya hari lain. Tengok anak bulan sendiri, jangan tiru pusat tau.

Anonymous said...

Baguih..baguih... tunjukkan kesilapan dan kebengongan lagi..

miong said...

alhamdulillah, makin ramai pemimpin BN sabah berhijrah kuar dari BN, satu rahmat utk semua penduduk malaysia..

rasanya org BeeEnd dah abis modal nak jatuhkan anwar ibrahim, org melayu takkan hilang kuasa, tp Umno BeeEnd akan berkubur..

Anonymous said...

Kpd Miong 12 Aug
DAP akan kuburkan engkau nanti.

miong said...

biarlah saya bergelak sakan bersama rakan DAP yang difitnah sebagai kafir harbi daripada diketawakan setan-setan makan rasuah UMNO BN

miong said...

seronoknya tak baca - seorang lagi wakil rakyat negeri sabah, Senator Datuk Maijol Mahap secara rasmi mengumumkan keluar parti Beend.

abg miong said...

patut najib cepat2 bawak lari semua MP2 sabah dan sarawak secepat mungkin pegi taiwan belajar tanam jagung semula... baru laa lepas nih bleh meratib anwar tipu takeover putrajaya.... anwar tipu 16 sept..

p.s - selamat berkuburan wahai BeeEnd..semoga anda semua dicucuri rahmat.

adik abg miong said...

apakah ini tanda-2 awal kematian Umngok dan BeeEnd?

Anonymous said...

Selagi jenama pukiar pimpinan anu gay tak mampus selagi itu Umno terus maju bila jenama tsbt dah kojol Umno terus mara...

miong said...

ceteknya akal pencacai umngok, mcm dah tau je saat2 kehancuran kamu,lepas ni kamu tiada lg kemewahan dari duit rasuah dan wang haram..semuga kamu insaf!!

Anonymous said...

Puak penyokong pakatan nampak orang BN yang keluar tapi tak nampak berapa ramai orang kuat PKR yang keluar dulu. BN rasuah puak ni nampak tapi PR rasuah, salah guna kuasa, meroboh kedai-kedai Melayu dan menganaktirikan bangsa lain oleh DAP mereka buat-buat tak nampak. Woi,, jangan dok suka sangat la.. Puak hampa dapat kenikmatan hari ni atas jasa pemerintahan BN tau..bukan PR. PR janji macam-macam tapi buat pemerintahan melingkaup dan menyusahkan rakyat saja, masalah air pun tak selesai dan tak reti, sampah sarap, Baru lima negeri dan sepenggal dah huru-hara, macam mana nak tanding BN yang 50 thn lebih memberikan nikmat kemajuan kepada semua. Kalau tak percaya, tengok kat Langkawi, siapa yang banyak pergi sana, bershoping dll.. zalim kah kerajaan sampai patut ditukar...Tengok kat sana juga siapa yang banyak berniaga? zalim kah kerajaan? Kalau tak zalim tak yah tukor le, tukor perasuah aje cukup le...kakaka..

Anonymous said...

Kalau puak pakatan nak berhujah keluar BN maka petanda lingkup BN maka dah sah PKR dan Pakatan awal-aawal lagi lingkup sebab puak PKR lagi ramai yang keluar dan suara mereka menyokong kerajaan.Kwakwakwa.....

kakak abg miong said...

mmg la yg masuk BeeEnd tu bangla,myanmar,nepal,pilipina,pati,korang puak-2 pencacai mmg top dgn pemberian mykad kepada pati utk membeli undi. tahukah kamu dgn perbuatan ini kamu telah mengencing bangsa kamu sendiri dan meliwat kedaulatan undang-2.

Anonymous said...

BN yg lari ke taiwan ke atau Tian Chua and the gangs yg terpaksa mengejar mereka ke Taiwan atas arahan Anwar yg desperate??? Tak malu ler puak fuckatan ni asyik kena kencing spin ketua mereka je...

miong ah lai said...

parti paling penipu mmg risau ahli2 tinggalkan parti.
dimulut kata "kami mmg dah tak perlukan mereka2 yg melompat"
tapi kelam kabut mintak gubal 'anti lompat'

apa mau risau?
dlm 'parti paling ramai ahli' dah takde org lain bleh ganti ka? haha

Anonymous said...

Malaysia adalah sebuah negara yang diRahmati Allah. Maka Allah akan melindungi negara ini daripada munafik-munafik PR. InsyaAllah...

Anonymous said...

cuba tengok air muka dan reaksi kit siang , anwar , si ketot belakang anwar .dan mustafa ali ketikaHusan bercakap !

anwar tarik nafas bibir muncung ..kit siang pegang kertas tunduk tengok bawah , mustafa ali pandang kiri , apa maknanya ?

dlm hati memasing kata ..cehhh sial punya Husam , kacau line betul ! dlm hati anwar lagilah menyumpah jahanam si Husam ni !

Anonymous said...

Bawah pimpinan dia ni sema huru hara dan hancur... Pakatan apa? Pengikut2 dia hanya terdiri drpada mereka yg suka menilai seseorg melalui apa yg dicakap bukan apa yg telah dilakukan. Tu sebab kecut nak guna tema janji ditepati

Anonymous said...

persatuan pelajar2 tua membuat usul.lepas ni kanak kanak dewasa akan main pondok pondok di dataran merdeka pada malam hari merdeka...