Tuesday, August 14, 2012

ZALIM..! Yb PKR Ahli Parlimen Kuala Langat Ceraikan Isteri Menjelang Syawal....

ZALIM...! kejam sungguh wakil rakyat PKR terhadap isterinya...

Hadiah paling pahit buat seorang isteri tatkala seluruh umat islam mahu meraikan ketibaan Syawal yang akan muncul beberapa hari lagi!

Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani telah menjatuhkan talak satu keatas Halimah Mohd Sahat di Mahkamah Syariah Kuala Langat.

Kesian sungguh nasib malang yang menimpa wanita berusia 48 tahun ini... Perjuangan Halimah nampaknya sudah sampai ke penghujung jalan. Beliau kehilangan rumahtangga yang dibinanya selama 27 tahun bersama-sama Abdullah Sani

Yb PKR ini semenjak dipilih menjadi Ahli Parlimen telah berpeluang berkenalan dengan seorang wanita seksi berusia 27 tahun. Faizah Ariffin juga terjun ke bidang politik memegang jawatan sebagai Ketua Wanita PKR Cabang Hulu Selangor.

Perkenalan yang melahirkan bibit cinta, mungkin kerana kerap bersua wajah dalam pelbagai program parti...

Sayangnya, Halimah si isteri tua bukannya orang politik dan dia tidak pandai tendang terajang orang politik. Sedangkan lawannya iaitu suami sendiri dan madunya pula adalah orang politik yang cukup bijak memutar belitkan lidah dan memutihkan perbuatan yang hitam.

Dengan lafaz talak satu di hadapan hakim Mahkamah Syariah itu, nampaknya Faizah Ariffin berjaya merampas segala susah payah, titik peluh dan air mata yang diharungi bersama-sama Halimah Mohd Sahat dengan Abdullah Sani selama 27 tahun.

Dan Abdullah Sani pula yang mungkin terpesona kesedapan dengan goyangan gerudi Faizah Ariffin yang kisah gedik silamnya tidak kurang hebat, tidak lagi pening kepala dengan isteri tua yang layanannya mungkin tidak sebagus 27 tahun lalu.

PKR... dari parti, pemimpin sehinggalah ke akar umbi..., semuanya jenis tak berguna...!!

Mengikut tafsiran Blog MIK, Yb PKR ini mungkin sudah menjadi Haram Jadah...! Wakil rakyat yang menjilat Anwar ini sering melabelkan pemimpin BN dengan perkataan Haram Jadah, saksikan video klip ini;


9 comments:

Anonymous said...

aduh malu nye...yb parlimen tmpt aku nie...

Anonymous said...

bayangkanlah pahit maung isteri disisi suami semasa kehidupan mereka dulu, berbasikal kemana mana, kesabaran isterilah membawa suami kepuncak, kalu isteri buat hal (cth dok gila kat jantan negro ke..) tak kemananya sisuami ni, apatah lagi nak merasai sebagai ahli parlimen sbb fikiran dan maruah berserabut kerana isteri dok ikut jantan lain, tapi sang isteri yg baik akan menjadi tangga pd kejayaan suami.

Diawal ramadan di halau, menjelang aidilfitri diceraikan pulak, aduh kesiannya seorg makhluk ciptaan tuhan menerima takdir sebegini, aku doakan akak ni bersabar banyak... ( teringatlah plaak lagu raya sanisah huri)

Anonymous said...

macam ni punya mentaliti pun boleh menang pilihanraya jadi pemimpin.

Anonymous said...

Takkan kemana tu...Sekarang ni kan Semua di bayar "CASH"...Tunggu je la...

Anonymous said...

Inilah pemimpin2 haramjadah dari Parti Kongkek Rambang yg dikepalai oleh Ketua Umum, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapa Bacul, Bapa Dayus, Bapa korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Penipu, Bapa Pembohong, Bapa Perkakas Neocons Yahudi Zionist, bernama BABI haramjadah. Pemimpin2 dari Fuckaton ini memang tidak bermoral, takde maruah, bacul, dayus, keparat dan bngsat. Bila sudah hilang madu, sepah sudah tidak berguna lagi, dibuang saja sperti kain burok. Kasi alasan akal Yahudi zionist, tak mahu dimadu, tak nak jaga ibu yg sakit, ini semua ikut contoh Hero Tamil pare pundek. Spesis2 haramjadah ini sudah harus direjam sperti kanak2 palestina merejam askar2 yahudi zionist. Khaaak ptuiiiih ---kahak hijau ku ludah ke muka YB, muka macam babi hutan.

Anonymous said...

Pemimpin2 haramjadah, mangkok2 dan pokemon2 ini semua dari Fuckaton haramjadah sperti Nizar Komunis, Samad Gereja, Mat Sabun, Din Puduraya, Haji Hardy, Nik Najis, Mr Bean, Osetat Badigol, Anwar Zionist dan ramai lagi pemimpin2 PgayR dan PAS PIS PUS, sudah harus dikenbirikan. Mereka ini spesis2 bila kote menenggang, otak taruk kat lutot, haram halal semua tak kisah, nafsu membabi diutamakan, yg lain anak isteri semua pergilah mampos, yg diutamakan hawa nafsu membabi, dan kote lanchow mereka, tak kisah dara ke, janda ke, mak dara ke, isteri orang ke, nenek orang ke, yg penting kote lanchow mereka. Inilah spesis2 keparat dan bngsat dari pemimpin2 Fuckaton haramjdah yg sudah harus dikembirikan supaya tidak membuat malapetaka kepada negara dan bngsa. Selamatkanlah diri dan jauhi lah dari menyokong lahabau2 dan binawe2 ini.

Anonymous said...

Rakyat harus menolak spesis2 keparat dan bngsat ini. Rakyat harus merejam pemimpin2 haramjadah dari Fuckaton haramjadah, peliwat2 anak bngsa dan negara. Rakyat harus menolak pemimpin2 yg perangai dan gelagat macam babi haramjadah. jangan biarkan pemimpin2 haramjadah, yg tak bermoral, tak bermaruah, bacul, dayus dan pengecut , merosakkan bumi Tanah Melayu, agama, bngsa dan negara.

miong ah lai said...

akal setitik pencacai umngok bila dah marah terkeluar perkataan manis dan indah, patut la madey kata "dlm umngok ,yg pandai dr bos akan ditendang kuar" ..tu yg tinggal cai cai meroyan dgn gelaran yg tidak sopan, gelak nya hahaha..takbirrrr..

Anonymous said...

Kalau di beri pilihan antara kepala yahudi dengn kepala ko..mna satu aku nk kencing..awal2 lg aku pilih kepala hang..tk letih ke jd kuli batak iblis..pisi.g2 balik2 tu jgk hang punya modal..mcm tersepit dalam lubang juborr..hehe..bangang2.nye la..