Sunday, September 9, 2012

16 September 2008 Yang Dipertuan Agong Dikatakan "Sudah Merestui" Anwar Ibrahim Sebagai Perdana Menteri Ke 6

Seminggu sahaja lagi..., akan tiba tanggal 16 September tarikh keramat dalam sejarah politik tanahair.

Terpahat sejarah kerana manusia seperti Nik Aziz, Haji Hadi, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan ramai lagi semuanya kena kencing dengan makhluk durjana yang lebih hina dari jin dan syaitan bernama ANWAR IBRAHIM...!!

Jom kita saksikan kedua dua video klip ini sebagai meraikan genap empat [4] tahun KLENTONG 16 SEPTEMBER ANWAR IBRAHIM



37 comments:

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Bomo Siam said...

Atas semangat 'kelentong' Anwar inilah...UMNU hilang 2/3 majoriti !!!

Atas kesedaran anak2 muda akan 'kelentong' inilah...gambaq Najib di pijaklanyakkan !

Dua perkara yg UMNU paling kesalkan...!!!

Anonymous said...

Bomoh ni bebal ke ape. 2/3 tu sebelum 16 sept. nak menipu pun biar la berakal bomo oi

Anonymous said...

Wakakakaka

Teringat balik peristiwa, semua ahli Parlimen pi kat Taiwan belajar menternak ??????

Semua dapat Ang-pow Besar Kut lepas lawatan tu?

Tahap bangang Dan bengong ler tu.

Wakakakakaka

Bomo Siam said...

16 sept " Still On Track " says Anwar!

Mmuuaahhahahaha...!!!

BOB MALAYA said...

16 sept 9999 baru anuwar memerintah hahahaini kaki bohong paling masyur di malaysia...xhabis2 menipu rakyatnya..balacinya mcm org bodoh dan lurus percaya cakap kaki songsang nie hahaha

Bomo Siam said...

Jika UMNU mengatakan 16 sept adalah semata-mata 'kelentong' Anwar, ianya adalah salah. Ia benar2 berlaku....

Cuma Anwar kurang bernasib baik kerana dimasa itu masih terdapat 'sentimen' PBS terhadap Anwar!

But, don't forget, its still on track...!

Anonymous said...

Anwar kata 16 september sudah 'out of track' padan muka menangis tak berlagu kempunan jadi PM..muahaaaaa

Bomo Siam said...

Was this just the usual Anwar empty promise, or was there something there...?

Servant of God said...

Laaa.. dah kena block kat GAP, si bomo nizar hasilan anjeng nih datang menyebuk sini kerr..

Dasar sundal tak malu...

Anonymous said...

Cita cita Anwar nak jadi PM sebenarnya sudah tercapai...PM: Porno Man..muahaaaaaa

Bomo Siam said...

Sog !

Kuah kuaah kuaaah! Dah manya kali dah dia sekat ip aku.

But...berape hari buleh tahan tuuu...???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

track apa?!!! track & field ke....

Anonymous said...

track keretapi ke?!!! alamat tergelincir le...

Anonymous said...

cerita merapu....patut kena sekat pun....bergayut kat blog ngkau sendiri la...menyemak je kat sini...

Anonymous said...

nothing, zero....ilek...podahh chit...

Anonymous said...

Anuar boleh jawab dalam dewan tu.. Kenapa lari keluar dan cakap dengan wartawan. Gunalah dewan untuk menjawab segala yg kononnya tak betul tu. Hairan kenapa lari....

Anonymous said...

Benda busuk lebih busuk dari tahi babi!!!!nak jadi PM....ko gile ke ape???

Bomo Siam said...

Tak menghairankan klu parti2 Sabah/ Sarawak tinggalkan UMNU/BN...!

PAS & PKR pun asal dari UMNU jugak...!!!

Kuah kuaah kuaaah!

Bomo Siam said...

Should Mahathir prediction that UMNU will never regain power if it loses to Pakatan Rakyat be realised, it would be the result of the coalition's own doing...!

Anonymous said...

hahaha..bomo siam sudah mari..tp aku lg suka ko kt blog GAP la bomo..suka aku sbb kt sana lg ramai org baca komen2 meroyan ko tu. tp apa boleh buat,dah kena block..hahaha

Anonymous said...

anon,

GAP? moderate blog tu? Ape class...???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Doakan agar UMNO/BN tumbang dlm PRU13....pastu kita sumbat sorang2 pemimpin mrk dlm penjara.....

Anonymous said...

Kesimpulannya mudah. Bomo siam,anwar dan PR adalah penipu dan pengkhianat agama, bangsa dan negara

Anonymous said...

sumbat kat lubang jubo kau lagi baik

Anonymous said...

Bomo siam sedang mengadun tahinya sendiri untuk dibuat pengat. Kerana tabiat suka makan tahi inilah maka dgn mudah ditipunoleh anwar. Dalam agama kita, dalam alam melayu dan dalam kehidupan yang sangat realistik ini, ada lagi manusia benggong macam bomo siam dan beberapa anon lain ni. Jangan hairan, inilah resam dunia... Ha ha ha...

nonbal said...

Dari sudut mana kita berfikir sekalipun, tak akan ada seorang pun yang akan kata anwar ni bukan penipu, kecuali beberapa ekor beruk macam bomo siam dan anon2 seangkatan dgnnya. Dulu kita hanya terbayang , kini kisah kebodohan manusia tahap gaban dah menjadi satu realiti.

Bomo Siam said...

Nonbal, takkan le kerana 'beberapa ekoq' itu buleh buatkan UMNU hilang 2/3...???

Kuah kuaah kuaaah...!

Bomo Siam said...

Anwar begitu dihina di era Mahathir bagai binatang...! Tapi bukan dari rakyat...

Kini, alhamdulillah, mahkamah dah bersihkan namanya. Allah maha mengetahui segala.

Tiba2...Najib pulak terjerumus dlm ke lembah kehinaan oleh rakyatnya sendiri.

Hebat si Anwar ni rupanya...!!!

Anonymous said...

setakat hilang majoriti tapi masih memerintahh..ini tak dah le meroyan hilang akal ,auta tak menjadi..

kerajaan perak pun hilang..maka jadi le kutu meroyan tahap gaban guling atas jalan.

Bomo Siam said...

Hilang 2/3? Apa kesannya?

Mahathir pegang tali, Najib ikut macam lumbu...!

Mmuuaahhahaha...!!!

Anonymous said...

ada kat sini pulak si bomo siamang... apa lagi ko nak kelentong nizar lambai woiii...

Anonymous said...

soalan bukan utk bomo ye..

ADA BERAPA BANYAK PISTOL PKR DAN DAP SIMPAN UNTUK PILIHANRAYA..???

AT ALL COST??

Anonymous said...

Marilah kita sama2 buat sambutan meraikan pembohongan 16 September. Kita hantar kek istimewa kat Anwar al juburi al pembohongi al dajal. Kita buat ucapan sempena pembohongan 16 September. Kita gerakkan 1 juta mesej sms mengenai pembohongan 16 September. JOM SMS ANWAR PEMBOHONG 16 SEPTEMBER.

Anonymous said...

hehehe bomo, pru 13 peluang terakhir anwar.lepas tu bungkus baju pergi oversea lah jadi pensyarah.anwar relevan lagi ker?mungkin pada totok pakatan macam ko yang dah tertutup pintu hati untuk menerima kebenaran.berapa juta anwar labur untuk 16 september tu??

Anonymous said...

mahathir pegang tali emas tu...paklah xnak ikut tu yg kena singkir..najib kalau ikut mungkin 2/3 daalm tangan..bomo kena balik siamlah...

Anonymous said...

Walau mcmana pun si-munafik seperti aljuburi berkerja keras untuk menjadi orang berkuasa dan berpengaruh, Allah SWT tetap jua akan mengagalkan usaha si-munafik tersebut kerana si-munafik adalah musuh Allah SWT yg nyata.